mee eens...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef dawg het volgende:
[..]
als het om een fokster gaat, net als bij jou, is het nooit slim om open en bloot frustraties eruit te gooien. vind ik.
verder moet je doen wat je niet laten kunt. sterkte rz.
Ik kan er weinig meer mee verliezen anders. En ik neem haar absoluut niks kwalijk. Was dat maar zo, dat was een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef dawg het volgende:
[..]
als het om een fokster gaat, net als bij jou, is het nooit slim om open en bloot frustraties eruit te gooien. vind ik.
Hier ben ik t dan weer wel mee eens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef dawg het volgende:
[..]
mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen politie, laten we het daar op houden.
Al die 'hihi' wij doen aan privemeets 'hihi' 'relaties' die je hier in Singles regelmatig tegenkomtquote:
Daar pas ik bij hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk... Oh wacht
Oh, dat. Kan je daar niet tegen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hihi' wij doen aan privemeets 'hihi' 'relaties' die je hier in Singles regelmatig tegenkomt
Als je je kut voelt is dat echt ultiem. Schreeuwen, zingen en janken zonder dat iemand last van je heeft.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat wel heel lekker kan zijn ja!
Zo ver dacht ik niet naquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ipv het eerder genoemde paard zeg maar
Vind het wat flauw. Als ik zeg dat ik langs wil komen om iemand een flinke beurt te geven, meen ik datquote:
Nou, stel jij eens iets voor ipv alleen maar commentaar te leverenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef JoeBravo het volgende:
gebeurt er hier nog wat leuks, of kan ik beter wat anders gaan doen?
Print het uit, hang het op een dartsboard en maak je keuze gebllinddoekt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef JoeBravo het volgende:
ja en dan lekker overal gaan zitten wiebelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, jij komt ook uit dat jaar? Zullen we een groepje oprichten?
ik heb niks beters "hihi"quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al die 'hihi' wij doen aan privemeets 'hihi' 'relaties' die je hier in Singles regelmatig tegenkomt
Je kan beter iets anders gaan doen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef JoeBravo het volgende:
Hangt er van af wat je bij te dragen hebtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef JoeBravo het volgende:
Ik wilde een slimme opmerking maken, maar ik faalquote:
Ik las dashboard.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Print het uit, hang het op een dartsboard en maak je keuze gebllinddoekt.
Hoi Joequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef JoeBravo het volgende:
Ik weet niet of ik dat durf hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en dan lekker overal gaan zitten wiebelenzomaar in t openbaar
wat nou commentaar? ik stel gewoon een vraag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, stel jij eens iets voor ipv alleen maar commentaar te leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |