quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mja, als je zorgt dat je er half 8 bent, we spelen 8 uur dus! ;D
* The_Dean gaat oefenenquote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef Witchfynder het volgende:
Conorach (heavy/melodic folk metal) zoekt gitarist!
Dus ja...als iemand zich hier geroepen voelt.
wtf?quote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef Witchfynder het volgende:
Conorach (heavy/melodic folk metal) zoekt gitarist!
Dus ja...als iemand zich hier geroepen voelt.
Dan moeten jullie je stijl wel drastisch omgooienquote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
Een linkshandige gitarist zou wel lachen zijn.
Niet het geluid wat je zoekt?quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier interesse in een Digitech Bad Monkey? Twee keer mee ge-oefend en een gig mee gespeeld. 2-3 maand terug nieuw gekocht, incl. bon, dus nog 9-10 maanden garantie. Nieuwstaat.
Inclusief doosje, boekjes en aankoopbon.
Nieuw: 65 euro
Jullie: 45 euro
[ afbeelding ]
Beide eigenlijk, maar voornamelijk door de nieuwe top. Geluid is opzich best wel lekker, maar voor die enkele keer vind ik hem wat overbodig. Als ik wat rock 'n roll geluid zoek pak ik toch sneller de Guv'nor die op zijn beurt ook veel meer gain heeft. Nu is dat natuurlijk ook meer distortion dan overdrive, maar tochquote:Op zondag 28 november 2010 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet het geluid wat je zoekt?
Of heb je hem met je nieuwe top niet meer nodig?
Zanger kende hem, waarvan weet ik niet, maar het is voor ons uiteraard weer lekker voordeligquote:Op zondag 28 november 2010 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Cool die clip Dean
Bevriende gast die dat doet of iemand voor ingehuurd ?
Dat staat voor ons wel op de planning als we de demo afhebbenquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef guitarist het volgende:
Inderdaad mooie clip! Ik wil binnenkort ook eens een videoclip maken. Wie bied zich aan? ;D
Dat weten we zelf ook niet. We hebben nog meer opname dagen voor het verhaal deel zeg maar... dan nog de discussie om nu de track van de EP te pakken, of wachten tot we hem opnieuw opnemen voor het album en dan tegelijk releasen... maar we weten allemaal niet wanneer dat isquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef guitarist het volgende:
Wanneer kunnen we trouwens de volledige versie met geluid verwachten?
Ik zou wachten tot de album versie van het nummer want ik mag aannemen dat die wat beter gemixt gaar worden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat weten we zelf ook niet. We hebben nog meer opname dagen voor het verhaal deel zeg maar... dan nog de discussie om nu de track van de EP te pakken, of wachten tot we hem opnieuw opnemen voor het album en dan tegelijk releasen... maar we weten allemaal niet wanneer dat is
Of dan misschien met de nieuwe track, maar tegen die tijd maken we wellicht wel de volgende video...
Dus, al met al denk ik begin volgend jaar, maar pin me er niet op vast
Hell yeah. Dat was mijn inbreng dan ook, maar sinds mijn stem laatste tijd er niet echt doet zal dat hem wel niet wordenquote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot de album versie van het nummer want ik mag aannemen dat die wat beter gemixt gaar worden.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef guitarist het volgende:
Inderdaad mooie clip! Ik wil binnenkort ook eens een videoclip maken. Wie bied zich aan? ;D
Dan moet je de anderen nog eens goed naar de EP laten luisteren want ik kan me niet voorstellen dat ze echt tevreden zijn met de eindmix. Dat kan namelijk echt wel een stuk beter.quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hell yeah. Dat was mijn inbreng dan ook, maar sinds mijn stem laatste tijd er niet echt doet zal dat hem wel niet worden
Haha klopt. Ik denk dat ze dat ook wel vinden, maar nu zijn de beelden er straks, en willen altijd zo snel mogelijk de boel rondspammen. Begrijpelijk, maar ze hebben niet altijd in de gaten dat je niet alle foto en random baggerkwaliteit filmpjes rond moet sturen en up moet loaden.quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je de anderen nog eens goed naar de EP laten luisteren want ik kan me niet voorstellen dat ze echt tevreden zijn met de eindmix. Dat kan namelijk echt wel een stuk beter.
Ik kom er bij onze volgende CD op terugquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef guitarist het volgende:
Ah tof! Als het een leuk liedje is wil ik het misschien wel doen!!quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat staat voor ons wel op de planning als we de demo afhebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |