Maar niet in mijn budgetquote:Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien past ie in je schoen, of onder de boom
Simpel thuisgebruik? Cube.quote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Laat ik 'm er hier ook maar eens ingooien:
Na een eerste avontuurtje met een akoestische gitaar, is het wat mij betreft nu tijd om ook gebruik te gaan maken van elektrisch. Ik ben van plan een Gretsch G5120 te kopen. Daar moet dan vervolgens ook weer een versterker bij, waarbij mij een buizenversterker is aangeraden. Daarbinnen is ook nogal wat keus als ik het zo zie. Dus aan jullie de vraag wat mij wordt aangeraden. Het is voor simpel thuisgebruik, maar ik wil natuurlijk wel het geluid uit deze gitaar halen wat mogelijk is.
Daar heb ik al mijn uiterste best voor gedaan!quote:
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Deze past toch in een 'normale' mp3-speler?
Juist, deze heeft groot en klein, grote kan je erop en eraf schroeven.quote:Op zondag 28 november 2010 18:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Want vond het zo onduidelijkik dacht dat het een 4mm minijack was maar die zijn er niet eens geloof ik, alleen 3,5mm wel.
Leuk voor je manquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef guitarist het volgende:
Damn, en echt super hyper voor morgen. Voorprogramma van de dochter van Sting in de Melkweg.
Tofquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef guitarist het volgende:
Damn, en echt super hyper voor morgen. Voorprogramma van de dochter van Sting in de Melkweg.
Lees net dat het hier om de hoek is! Hoe laat enzo? Kom ik kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef guitarist het volgende:
Wat heeft 'de randstand' er nou weer mee te maken? Dat betaal ik er ook niet voorquote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef guitarist het volgende:
50 euro voor gitaar afstellen!Wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woon.
Damn, had dat eerder gezegd. Onze gastenlijst is echt net vol!quote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lees net dat het hier om de hoek is! Hoe laat enzo? Kom ik kijken
Maar hij gaat toch bij jullie bassen?quote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Damn, had dat eerder gezegd. Onze gastenlijst is echt net vol!
vet!!!quote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef guitarist het volgende:
Lees het net pasquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Damn, had dat eerder gezegd. Onze gastenlijst is echt net vol!
Gaaf! Brian gaat los!quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef guitarist het volgende:
Wow, er is een filmpje gemaakt voor ongekend talent afgelopen vrijdag met tips voor optredens!
Mja, dan moet je een kaartje kopen. Maar dan krijg je van mij wel een biertje!quote:
Nice! Ik wist niet dat zijn dochter ook muziek maakt. Ik vind fiction plane van zijn zoon bestwel goed!quote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef guitarist het volgende:
Mja, als je zorgt dat je er half 8 bent, we spelen 8 uur dus! ;Dquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Haha die 12 euro trek ik nog wel![]()
Eight o'clock sharp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |