Doe die sansa clip+ dan, is 70 euro voor 8gb, uitbreidbaar en heeft een hartstikke goeie geluidskwaliteit.quote:
Ah danks, zelfs eentje voor 50 eu 4 GB en dan nog 16 GB uitbreidbaar. 160GB heb ik niet nodig want tegen die tijd dat ik uitgekeken ben op die 20GB aan muziek kan ik dat wel weer verwisselen. Denk niet dat ik van die 160GB gebruik maak maar het is natuurlijk wel mooi om te hebben als je veel geld hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe die sansa clip+ dan, is 70 euro voor 8gb, uitbreidbaar en heeft een hartstikke goeie geluidskwaliteit.
Ik had mijn 4gb Nano voor 25 euro van Marktplaatsquote:
Die jongen waarmee ik die track opneem wilde persee de Rickenbacker gebruiken in de track!.quote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef genakt het volgende:
[..]
toch snap ik nog steeds de link niet. Vintage -> stonesour ?
Het schijnt inderdaad één groot drama te zijn. Blij dat ik vandaag thuis heb gewerkt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef -Menn0- het volgende:
Onderweg naar Brian in de Melkweg maar de bus icm sneeuw is geen succes.....
Onze bassist heeft er net 3 uur over gedaan om vanaf Schiphol in Zaandam te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef The_Dean het volgende:
Is het daar zo erg? Hier ligt hooguit een mm... Hoop wel dat er vannacht lekker veel valt, toch nachtdienst
Misschien de 'standkachel' maar mee
En zo heel erg veel sneeuw is daar volgens mij nog niet eens gevallen.quote:
Zitten wij in dezelfde band?quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Svyatagor het volgende:
Repetitie van vanavond gaat niet door omdat de bassist vaststaat op de ring
Ben terug naar huis gegaan en heb de auto gepakt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad één groot drama te zijn. Blij dat ik vandaag thuis heb gewerkt.
Perfect op tijd dusquote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben terug naar huis gegaan en heb de auto gepakt.
Eerste biertje in the Milkyway is een feit!
zelfs een stukje van 3 km rijden schoot niet op, ik durfde gewoon niet harder dan 30 eigenlijk...quote:Op maandag 29 november 2010 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad één groot drama te zijn. Blij dat ik vandaag thuis heb gewerkt.
ik denk dat ik hier in eindhoven zo'n 5 cm van me auto afgeveegd heb...quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef The_Dean het volgende:
Is het daar zo erg? Hier ligt hooguit een mm... Hoop wel dat er vannacht lekker veel valt, toch nachtdienst
Misschien de 'standkachel' maar mee
Er staat wel iets raars in die twee zinnen!quote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben terug naar huis gegaan en heb de auto gepakt.
Eerste biertje in the Milkyway is een feit!
Haha 2 biertjes mag. Ben voorlopig nog wel even in Amsterdam, zo ook nog even iets voor mn werk doenquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er staat wel iets raars in die twee zinnen!
Duh!quote:
Ja, het mag. Maar het is wel stom... Don't drink and drive...quote:Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha 2 biertjes mag. Ben voorlopig nog wel even in Amsterdam, zo ook nog even iets voor mn werk doen
doet ie nu toch ook niet?quote:Op maandag 29 november 2010 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het mag. Maar het is wel stom... Don't drink and drive...
True maar ik had met m'n mijn gehaast toch wel 1 biertje verdient?quote:Op maandag 29 november 2010 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het mag. Maar het is wel stom... Don't drink and drive...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |