Was ook niet bedoeld om je aan te vallen :p.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Vanmiddag ben ik vroeg thuis om effe te GT-en. Ik zal een nieuwe bak kiezen, maar ik zit erg te denken aan de Swift Sport 07.....
Banden worden vanaf nu racing mediums.
@Nero7. Effe rustig ok?Ik heb een gezin en alles wat daarbij komt kijken kost gewoon tijd. Ik doe mn best.
mijn versie is nederlandstalig: medium race is "normaal" uit de keuze hard, normaal, zacht?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:03 schreef J.Clarkson het volgende:
Het is de Swift Sport 07 geworden met medium race banden.
gewoon de middelste, dus idd normaal/mediumquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
mijn versie is nederlandstalig: medium race is "normaal" uit de keuze hard, normaal, zacht?
Super, kijken of ik een leuke tijd neer kan zetten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:03 schreef J.Clarkson het volgende:
Het is de Swift Sport 07 geworden met medium race banden. De Swift staat als 5e auto in de lijst in arcade.1.29.000 gereden hier.
Ivm Sinterklaas en mijn afwezigheid, mag inzenden t/m maandag.
topgearlaptimes@live.nl
Na 5 rondjes slijten je banden niet....quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef Icefire1971 het volgende:
Met controller op 1.28 nog wat; nog niet met stuurtje geprobeerd....... bandenslijtage is duidelijk merkbaar, tijden worden na een rondje of 5 minder (of mijn concentratie reikt niet langer....)
dan moet ik serieus aan mijn concentratie gaan werkenquote:Op zondag 5 december 2010 01:46 schreef nero7 het volgende:
[..]
Na 5 rondjes slijten je banden niet....
Draften, draften, draftenquote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
evn een vraagje, moet ik die verdomde busjesrace winnen om de track te kunnen rijden? (ik kom na 40x niet verder dan de 4e plaats.. Maar wat is de truc, iets doen met tc en abs oid?
Of moet ik die 2e met die vies glijdende autootjes ook winnen, want daar kom ik niet eens 1 rondje door zonder gediskwalificeerd te worden..
Same here!quote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
evn een vraagje, moet ik die verdomde busjesrace winnen om de track te kunnen rijden? (ik kom na 40x niet verder dan de 4e plaats.. Maar wat is de truc, iets doen met tc en abs oid?
Of moet ik die 2e met die vies glijdende autootjes ook winnen, want daar kom ik niet eens 1 rondje door zonder gediskwalificeerd te worden..
Hopelijk ziet Clarkson dat wel even door de vingersquote:
Zolang je maar een vlotte tijd hebt gereden vind ik het best, wil jullie niet weer zo hard vernederen als de vorige keerquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef nero7 het volgende:
opgestuurd. Ik heb er ook een replay van.
die tijden heb ik afgelopen zaterdag al gereden ( zo uit mn hoofd). Dus zo heel erg lijkt dat me ook weer niet, toch?
zeker onder de 1:27 gereden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zolang je maar een vlotte tijd hebt gereden vind ik het best, wil jullie niet weer zo hard vernederen als de vorige keer
Was volgens mij bijna 10 seconden sneller dan in de Prius, weet dat alleen niet meer zekerquote:
Zal eens kijken of ik mijn replay op joetoeb kan zetten, kunnen jullie misschien iets van lerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik snap niet hoe sommigen van jullie rijden, maar die tijden slaan nergens op....
1.25.603 Gamefreek
1.26.604 Nero7
1.27.187 J. Clarkson
1.27.333 Icefire1971
1.28.134 Gizartfrl
Waar zitten die cruciale punten in de track nou? Ik weet dat het sowieso de eerste bocht bij de bandenstapel is, maar verder zou ik niet weten waar ik nog meer tijd vandaan kan halen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |