Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef Luco het volgende:
Zelfs op 3voor12 hadden ze het over Internagellaktisch
Wat een fakkin bullshit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 03:26 schreef Slickk het volgende:
Ik luister net Pijpjes van Parels Voor De Zwijnen maar damn, wat is Faberyayo z'n stem veranderd zeg.Al helemaal als je Aldiedingen daarna luistert.
Viel mij echt heel erg op.
Het is Watskeburt.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een fakkin bullshit.
In 'Pijpjes' zet hij een stemmetje op. Dan is zijn stem inderdaad verandert. Als je zijn lines uit Watskebeurt vergelijkt met nu is zijn stem wel een heel klein beetje verandert, maar dat is minimaal.
Lutser.
Ja, struikel jij echt om die 'e' en wil je betreffende user daarmee uitlullen en zijn ongelijk aantonen?quote:
Je verwacht toch niet dat mensen inhoudelijk gaan reageren? Kom nou.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, struikel jij echt om die 'e' en wil je betreffende user daarmee uitlullen en zijn ongelijk aantonen?
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, struikel jij echt om die 'e' en wil je betreffende user daarmee uitlullen en zijn ongelijk aantonen?
Dit dus, zeker een lekker album.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef Pan.da het volgende:
Damn, De Lachende Derde knalt hier elke dag wel een paar keer door de speakers! Hoe meer ik er naar luister hoe meer ik 'm kan waarderen. Eerste keren was het wennen, vooral ook omdat ik een groot fan van De Machine ben... Maar op dit album staan weer een paar pareltjes!
Reageer dan eens inhoudelijk.quote:
Nou erg veel valt er inhoudelijk niet te reageren, de één vindt het verschil groter dan de ander.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk.
Ja wat andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef Luco het volgende:
Zelfs op 3voor12 hadden ze het over Internagellaktisch
Daar heb ik even over heen en weer gemaild met magnetron, dat is een prive voorstelling voor een bedrijfsfeest van Diesel, hoort ook niet op de site van de jeugd te staan. 29 december Melkweg is wanneer ze in amsterdam optreden doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef Apfel. het volgende:
Waar kan je kaarten halen voor De Jeugd op 11-12-2010 in het Transformatorhuis?
Op de site staat helemaal niets ( http://www.westergasfabriek.nl/whats-on/agenda?date=11-12-2010 )
Ik heb hem idd net ook gevondenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef Leonos het volgende:
Lachende derde staat nu ook op Spotify
quote:Nee man. Die shit is played out. RT @nick5m: @Faberyayo gebruiken jullie veel synthesizers op nieuwe album?
Maar dat is van TopNotch met o.a. De jeugd toch? Ik wil eigenlijk naar een avond met alleen maar DJVTquote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef Mascini het volgende:
[..]
Daar heb ik even over heen en weer gemaild met magnetron, dat is een prive voorstelling voor een bedrijfsfeest van Diesel, hoort ook niet op de site van de jeugd te staan. 29 december Melkweg is wanneer ze in amsterdam optreden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |