Danku vriendelijkquote:
Tering! dat doe ik m niet naquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit maakt mijn hele dag gewoon goed![]()
Wat een buld talent voor een 8 jarige!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg altijd kippenvel als ik dit nummer luister.
Voor de haterszal ik het even samenvatten.
William wil een echte gangster worden en veel geld hebben, dus gaat hij dealen en dan wil hij hogerop en coke dealen enzulks en als hij dat wil moet hij zich bewijzen voor een paar gangsters en dus suggereren ze dat hij iemand moet verkrachten. Dus ze pakken 's nachts een vrouw van de straat en doen een t-shirt om haar hoofd zodat ze niets ziet en gaan haar verkrachten, maar doordat ze een getuige is (duh) moet William haar doodschieten en als hij dat wil doen haalt hij het t-shirt van het hoofd van de vrouw en dan kijkt hij in de ogen van zijn eigen moeder. En daardoor beseft hij dat hij helemaal geen leven meer heeft en springt hij van het dak.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
En wat moet die zijn?quote:
Tussen de 80 en 100quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |