Wil ik niet.quote:
It's forbiddenquote:
vanaf hieronder gaat het gesprek over....quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil ik niet.
Ik heb last van vrolijkheid en geilheid
Heb je de laatste tijd wel vaker hequote:
bij mij niet neequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
Eentje die het niet doet, lippenman.
Oe neukuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
vanaf hieronder gaat het gesprek over....
SEKS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik wel een trucje op hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
Hopen dat deze het wel doet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Michhas het volgende:
Ik wil het niet nog een keer posten...Man I know that feeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo van die seks dat je alle hoeken van de kamer door wordt geneukt
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Michhas het volgende:
Ik wil het niet nog een keer posten...Een pokemon voor je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En alweer een plaatjesfaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een pokemon voor je spoiler
[ [url=
http://th03.deviantart.ne(...)aichu.jpg]afbeelding[/url] ]
Tagjes die moeilijk doen over een enterquote:
Ezjes die niet weten dat tagjes niet werken met een enterquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tagjes die moeilijk doen over een enter
Jup... Alleen kan ik er nu niks meequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man I know that feeling.
Zo van die seks dat je alle hoeken van de kamer door wordt geneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |