Gisteravond hier wel wat, maar nu schijnt de zon, en ik hoop dat dat zo blijft, want dan kan ik even de houten kubussen voor in de babykamer in de lijnolie zetten... dat is het enige dat nog moet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:28 schreef Toverheks het volgende:
ik las Remlof heeft sneeuw, waar ligt er nog meer sneeuw???/
Oeh, dat zijn de betere berichtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Meurning.
Hah de buurtjes moesten ramen krabben en ik niet!
Raam was niet eens bevroren.
I loooooove my Baby
Ja niet dat Baby daar wat aan kan doen, maar goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn de betere berichten
ja Caro, alles komt weer terug, persoonlijk hou ik niet van die schouders, net of je hangertje er nog in zit. ( had vroeger een spuuglelijk rozeleer jasje met schouders nouu als ik er aan terug denk, wat een schouders had ik erin, leek wel bodyboulder)quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:43 schreef CarOnline het volgende:
Kijk, ik zat net deze te bekijken, want vrijdag en kijk die schouders / mouwen dan!
Dat is weer helemaal hip
Ik weet dat het enorm stinkt, want ze hebben de meubeltjes gedaan toen ik in het ziekenhuis lag.... dagen later rook je het nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen rest van RLS.
|Leandra zou ik maar even niet doen he die lijnolie, die meurt en weet echt niet of het schadelijk is voor je.
wacht gewoon tot de baby er is en je weer een beetje fit voor bent, heb je wat te doen als de baby slaapt
Voor jou altijd, schatjequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
Oh kut. Pietermans! Kun jij van in even on maken in de TT?
Thanks babe.
Ja dat had ik vroegah ook, 6 paar schoudervullingen enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Caro, alles komt weer terug, persoonlijk hou ik niet van die schouders, net of je hangertje er nog in zit. ( had vroeger een spuuglelijk rozeleer jasje met schouders nouu als ik er aan terug denk, wat een schouders had ik erin, leek wel bodyboulder)
hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat had ik vroegah ook, 6 paar schoudervullingen enzo
Moest alleen nog een helmpie. Echt handig, voor als het dringen in de uitverkoop is.
[ afbeelding ]
Of Baby er wel of niet wat aan kan doen weet je niet.... ze is iig goed droog van binnen, en dat is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja niet dat Baby daar wat aan kan doen, maar goed
Heb je al eens een foto van het kamertje gepost? En weten we al wat het wordt eigenlijk? Ik denk een manneke
Ik mag binnenkort ook met een babykamer aan de slag. Meeste zooi heb ik al gekocht, kamertje moet alleen nog leeg en dan kenne we sausen en zo.
Ja, leuk, ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Baby er wel of niet wat aan kan doen weet je niet.... ze is iig goed droog van binnen, en dat is ook belangrijk.
Nope, ik had nog geen foto van het kamertje gepost, maar dat komt omdat de kubussen die boven de commode moeten nog niet ingeolied zijn![]()
Komt nog wel, als ze ingeolied en wel weer aan de muur hangen, dan is het af![]()
Dan zal ik gelijk eens foto's maken van de nieuwe badkamer en toilet, die zijn ook heel erg goed gelukt
N. wil het wel doen, maar die is druk, druk, druk op het werk, en ik wil het gewoon gedaan hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef Toverheks het volgende:
oke Leandra maar is er niemand die het even voor je wilt doen???? en doe je het zelf, niet in de zon gaan doen, weet niet waarom maar ze raden het af in de zon die bende erop te smeren.
Nee dat dus.... lijnolie, mensen eten het nota bene.quote:
Dan meurt het wel maar is het toch niet schadelijk?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat dus.... lijnolie, mensen eten het nota bene.
Hoewel dat waarschijnlijk niet de variant van de Gamma is
Ik loop wel even naar boven om de tekst op t flesje uit m'n hoofd te leren....quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan meurt het wel maar is het toch niet schadelijk?
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
Ik denk dat 26 november 2010 een goede kans maakt dat te verbeteren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef hondjes het volgende:
11 April 1954 was de saaiste dag ooit..
Toen bestond het RLS babytopic ook al?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef hondjes het volgende:
11 April 1954 was de saaiste dag ooit..
sucsesquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Leandra het volgende:
Zo, gebruiksaanwijzing uit m'n hoofd geleerd, en geen waarschuwingen over gebruik qua licht en lucht, alleen buiten bereik van kinderen houden want je mag het niet inslikken...
Blijven er 2 problemen over:
• Probleem 1: het moet verdund worden met terpentine, maar gezien m'n schoonvader "ik hoef geen gebruiksaanwijzing te lezen" dat met de rest ook niet heeft gedaan, lijkt het me niet handig het met deze wel te doen, voor je het weet krijg je kleurverschil
• Probleem 2: Toen ik het spul even wilde ruiken kreeg ik de kinderveilige dop niet los![]()
![]()
![]()
![]()
Enfin, ik ben richting ziekenhuis voor weer een controle, en daarna hopelijk gastendoekjesshoppen bij de Hema
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Leandra het volgende:
Zo, gebruiksaanwijzing uit m'n hoofd geleerd, en geen waarschuwingen over gebruik qua licht en lucht, alleen buiten bereik van kinderen houden want je mag het niet inslikken...
Blijven er 2 problemen over:
• Probleem 1: het moet verdund worden met terpentine, maar gezien m'n schoonvader "ik hoef geen gebruiksaanwijzing te lezen" dat met de rest ook niet heeft gedaan, lijkt het me niet handig het met deze wel te doen, voor je het weet krijg je kleurverschil
• Probleem 2: Toen ik het spul even wilde ruiken kreeg ik de kinderveilige dop niet los![]()
![]()
![]()
![]()
Enfin, ik ben richting ziekenhuis voor weer een controle, en daarna hopelijk gastendoekjesshoppen bij de Hema
quote:
Thanks hon!quote:
Zal ik dan maar weer even iets gaan afzeiken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef Noek het volgende:
Oh oh oh ja, FOK! heeft iets gewonnen hè. Danny lijkt zowaar opeens blij met FOK! te zijn.
Gaarne, want ik ben een FOK!ker en kan niet goed tegen veranderingen. Een blije Danny die in z'n nopjes met z'n eigen site is, is gewoon raar!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik dan maar weer even iets gaan afzeiken?
Henk Wijngaard heb ik ooit nog eens (telefonisch) geïnterviewd over zijn eetgewoontes on the road. Waarbij de gehaktstaaf niet ontbrak.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
"Goh, leuk Noek, Henk Wijngaard!
, mag ik je aanraken?
"
Ja natuurlijk mag dat!
Hij is jurylid van de gezondste lunch van Nederland. Zoonliefs klas kan winnen en die klodder Wijngaardstaaf gaat dat dus mede bepalen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Henk Wijngaard heb ik ooit nog eens (telefonisch) geïnterviewd over zijn eetgewoontes on the road. Waarbij de gehaktstaaf niet ontbrak.
Bad, bad girlquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef Noek het volgende:
Oh oh oh ja, FOK! heeft iets gewonnen hè. Danny lijkt zowaar opeens blij met FOK! te zijn.
Ach welnee, Danny kan wel tegen een grapje.quote:
En is My beautiful dark twisted fantasy inderdaad zo goed als wordt beweerd? Zo ja, wil ik 'm ook in mijn schoenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
Zo. Twee nieuwe cds gekocht:
De blijkbaar briljante nieuwe Kanye West die overal de hemel wordt ingeprezen en nu al officieus tot het album van 2010 is uitgeroepen. En de collaboratie tussen mijn helden van The Roots en John Legend. Niet echt een van mijn helden, maar biosvriend verzekerde gisteren dat hij op Wake Up niet smooth, maar rauw klinkt
Ik wil de fysieke versie, dus moet er nog even op wachten. Maar wat ik er al van heb gehoord en gezien, is ie absoluut zijn geld waard.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef remlof het volgende:
En is My beautiful dark twisted fantasy inderdaad zo goed als wordt beweerd? Zo ja, wil ik 'm ook in mijn schoen
Zucht! Laat maar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Het moment is weg. Of jij moet nu beginnen! Ik hap wel!![]()
Of Pietje.
Ja, laten we dat maar een keer weer doen ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht! Laat maar.![]()
Gaan we nog meeten?
Gesjellugquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, laten we dat maar een keer weer doen ja.
Utrecht maar?
Haha dat wijf is briljant hè.quote:
Vanavondquote:
Gaan we bij jou the Voice kijken? Cool!quote:
Maar nu niet meer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb vanavond niks en daar was ik net heel erg blij mee
Nou minder als ik daardoor een meet mis, maar dat was vast niet serieus!quote:
Als je niks hebt, hoef je ook niks om te gooien als die meet toch geen garpje blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou minder als ik daardoor een meet mis, maar dat was vast niet serieus!
Gekke Gert.
quote:
Dat vind ik ook wel leuk. Samen the voice kijken en daarna karaoke-en.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan we bij jou the Voice kijken? Cool!
Das niet tegelijk he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar sytycd?![]()
Ik snap er niks van.![]()
Help!
vr. 21 januari - Vredenburg Utrechtquote:
Even in mijn drukke agenda kiek'n. *hmmmm'tquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
vr. 21 januari - Vredenburg Utrecht
za. 22 januari - Vredenburg Utrecht
ok, gert heeft nog een paar uurtjes om bier in te slaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
Dat vind ik ook wel leuk. Samen the voice kijken en daarna karaoke-en.
En hoe duur is het voor mannen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef CarOnline het volgende:
43 euro voor een kutplaats geloof ik
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hoe duur is het voor mannen?
Oh, dat is niks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Dat is nog minder. Tot zover onze avonturen, CarO & Noek nationaal.quote:
Was die btw verhoging al ingegaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja ik wilde net typen: en tot zover het SYTYCD avontuurquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is niks.
[..]
Dat is nog minder. Tot zover onze avonturen, CarO & Noek nationaal.
Nee per 1 Januari pas. Maar dan ook meteen flink hequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Was die btw verhoging al ingegaan?
Zo niet, dan wordt het nóg duurder straks allemaal.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Noek het volgende:
MIjn verdriet ga ik allemaal weg-eten vanavond. 3 creme brulee en een beetje snel bitte.![]()
Onderstaande items zitten in uw winkelmandje. Om af te rekenen klik je op 'Naar de kassa'.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Noek het volgende:
MIjn verdriet ga ik allemaal weg-eten vanavond. 3 creme brulee en een beetje snel bitte.![]()
Als ze dan gewoon een paar schilderijen in de hal ophangen kunnen ze het een tentoonstelling noemen en vallen ze onder het lage BTW-tarief.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee per 1 Januari pas. Maar dan ook meteen flink he
Gert kan niet want die gaat à table met Noek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ok, gert heeft nog een paar uurtjes om bier in te slaan
4 zitplaatsen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Onderstaande items zitten in uw winkelmandje. Om af te rekenen klik je op 'Naar de kassa'.
Om iets te verwijderen klik je op 'Verwijder Item'.
So You Think you Can Dance kaarten januari 2011 theaters Amsterdam-Utrecht-Den Haag
Geselecteerde opties:
Selecteer Datum & Locatie: do. 13 jan 2011 20:30u - World Forum Theater Den Haag
Selecteer Plaatskeuze: Categorie 4: Zitplaatsen - naast elkaar
Gewoon zorgen dat je je waffel steeds vol hebt, doet Noek ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Gert kan niet want die gaat à table met Noek.![]()
Dat wordt heel erg doorkanen vrees ik, met dat VOH.![]()
Paar keigoeie verhalen verzinnen dan maar met een kwinkslag hier en daar, om daar tegenop te boksen.
Veel mensen beseffen dat niet hè.. maar wist jij dat ze in Algerije helemaal niet van shoarma houden! Nee! Ech nie! Vinden ze VIES! Is toch raar of niet dan!Mafkezen daar!
Nèh.![]()
Hoe noem je een kut met paarse flaporen? Weet je dat niet? Nou dat klopt want die bestaan ook helemaal niet!![]()
Nèh.![]()
Best lastig nog! Help! [ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]
4 zitplaatsen?
Kosten die kutplaatsen ook 43 euro?
Die praat dan gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je je waffel steeds vol hebt, doet Noek ook
Lekker prop'n!
Zo snel en veel mogelijk zoete meuk naar binnen stouwen en daar nog trots over doen ook dat doen jullie maar samen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je helemaal niets te zeggen, ideaal
Ja, leuk toch. Zijn we er weer eens uit. Volgend uitje naar de Kamasutra beurs. WhOOOooooOOOT!quote:
We eten ook wel eens bitterballen hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo snel en veel mogelijk zoete meuk naar binnen stouwen en daar nog trots over doen ook dat doen jullie maar samen.
8 januariquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef Noek het volgende:
Maar we moeten wel een meeting plannen, Pietertst. December is te druk.
Gewoon de hele sc maar dan niet in Stairway. Wann goed ideetje.
Bij de Prénatal, zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef Noek het volgende:
Maar we moeten wel een meeting plannen, Pietertst. December is te druk.
Gewoon de hele sc maar dan niet in Stairway. Wann goed ideetje.
Beste site van NL FTWquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
~quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie maakt 't meettopic, schnell!
Ik eis die aandacht volledig onterecht voor mezelf op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie maakt 't meettopic, schnell!
Je staat al op de lijst. Te laat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:48 schreef CarOnline het volgende:
O ik kan 8 januari niet.
Dan ben ik arm.
Ja 1 kon niet, dat had-ie nog wel door.quote:
Can only be shipped to addresses within the United States.quote:
Nou, dolle pretquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Can only be shipped to addresses within the United States.
en tot zover dit avontuur. We maken wat mee zo hè. Nou, ik ga in bad.
Voor sommige steden is dat een voordeel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
Einhoven was leuk...als je het had kunnen zien door de mist...
Het was wel weer een moment om Ikea uit de mist te zien opdoemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor sommige steden is dat een voordeel.
Helemaal geslaagd daar? Mooie vloer uitgezocht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was wel weer een moment om Ikea uit de mist te zien opdoemen
Nou gewoon. Gezellig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
![]()
waarom, eigenlijk? Ik ga om een uurtje of 5 fietsen.
Pietje werkt toch niet in Gouda?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou gewoon. Gezellig!
Én ik kwam langs Gouda.
Ha haaaa! Was reedsch geninjaat!quote:
Zum Spät!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha haaaa! Was reedsch geninjaat!
Dawast weer, minitoetsjes te typen in een swingende trein.
Netjes! Waarvoor/mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag een 8,25 gehaald op mijn laatste tentamen en sta een 7,89 gemiddeld.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag een 8,25 gehaald op mijn laatste tentamen en sta een 7,89 gemiddeld.![]()
Voor een tentamen over de stof die we hebben behandeld, niet echt 1 specifiek vak maar veelal te maken met timemanagement en groepsmanagement. En dat was dus het laatste tentamen, nu scriptie en nog wat grote opdrachten en 1 april klaar. En dan ben ik zooo blij!quote:
Dat is mooi! En wat staat er dan op je diploma? (Oftewel wat studeer je exact?)quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor een tentamen over de stof die we hebben behandeld, niet echt 1 specifiek vak maar veelal te maken met timemanagement en groepsmanagement. En dat was dus het laatste tentamen, nu scriptie en nog wat grote opdrachten en 1 april klaar. En dan ben ik zooo blij!
En thanks ook lays!
Het heet officieel pre-HBO, en dan gericht op de kinderopvang in het bijzonder. Was dus 2 jaar 1x in de 2 weken naar school, en dan zou ik in april 3e jaar hbo (sph) kunnen instromen dus eigenlijk de eerste 2 jaar van het hbo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is mooi! En wat staat er dan op je diploma? (Oftewel wat studeer je exact?)
Aha! Nu is het mij duidelijker! Ik hoop niet je getroffen wordt door de draconische en idiote bezuinigen in het hoger onderwijs!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het heet officieel pre-HBO, en dan gericht op de kinderopvang in het bijzonder. Was dus 2 jaar 1x in de 2 weken naar school, en dan zou ik in april 3e jaar hbo (sph) kunnen instromen dus eigenlijk de eerste 2 jaar van het hbo.
Netjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Top!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Feli lies.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
En de soepjurk en de neger die geen fuck wil zeggen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond moet de mus met aids weer, ik heb er al zin an.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
Liesje
![]()
en Laysa geslaagd voor je laminaat??? avond allemaal
Vind ik ook, dus Teun kom maar weer tevoorschijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat Teun wel erg lang weg blijft hoor.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind ik ook, dus Teun kom maar weer tevoorschijn
En ik heb mijn kastenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
Liesje
![]()
en Laysa geslaagd voor je laminaat??? avond allemaal
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
En ik heb mijn kasten![]()
Acht stuks..
en een speelhuisje, betonmolen,vijvertje en een kast voor de wasspullen in het washok...
Ja mooi hequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
huh Hondjes 8 stuks, woon jij zo groot????
en laysa die witte mooi
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef hondjes het volgende:
Zet ik allemaal in een kamer, in Spanje....
Dus dat wordt een inloopkast....
Maar wel met deuren ervoor, want ik ben niet zo een nette huisvrouw..quote:
ja hoor doen wat jullie mooi vinden, en ach swifferen elke dag is fluitje van een cent.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mooi he![]()
Iedereen gilt van dat het zo licht is en besmettelijk.....
Maar daar trekken wij ons niets van aan...![]()
Ons huisje wordt gewoon een hemeltje op aarde
oh gaaf Hondjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef hondjes het volgende:
Zet ik allemaal in een kamer, in Spanje....
Dus dat wordt een inloopkast....
Het is ook supermooi, krijg je een heerlijk licht huis van.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mooi he![]()
ziet er leuk uit Lays, nou, trek je er zeker niks van aan, wij hebben donker en daar zie je toch ook alles op. Bovendien heb ik inmiddels wel door dat hoe goed je ook je best doet, er valt altijd wel wat op te zien. Tis gewoon geen tapijt waar een hoop in weg zakt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mooi he![]()
Met onze mooie witte gestructuurverfde murenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook supermooi, krijg je een heerlijk licht huis van.
ja preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ziet er leuk uit Lays, nou, trek je er zeker niks van aan, wij hebben donker en daar zie je toch ook alles op. Bovendien heb ik inmiddels wel door dat hoe goed je ook je best doet, er valt altijd wel wat op te zien. Tis gewoon geen tapijt waar een hoop in weg zakt.
echt wel, daar ga ik spontaan voor liggen hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wel, daar ga ik spontaan voor liggen hoor![]()
maar wat een baggermuziek hahaha
nou laat jij hem in je woonkamer staan danquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zeg hier net hetzelfde...die zou maar in mn woonkamer staan
Ik geloof dat je in het meet topic even heel duidelijk moet vermelden dat het een RLS meet is Pieteltjequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lenny gaat een nummer van van Velzen doen, gaaf.
JA DOE EFFE !!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vergeten we even niet om op het Gedicht van FANN te stemmen in het puntensinterklaasgedichtentopic
tegen de tijd dat ik met hem klaar ben is al het moois dr af...dan mag tie best met jou Ajax kijken hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou laat jij hem in je woonkamer staan danik sleep hem gelijk naar me slaapkamer, gaan we samen AJAX kijken
ja ja ik weet wel hoe ik een man moet verwennen hahaha
Neuh, ik ga echt geen mensen buiten sluiten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Laysa het volgende:
Ik geloof dat je in het meet topic even heel duidelijk moet vermelden dat het een RLS meet is Pieteltje
nee niet om buiten te sluiten gekkie...maar zo lijkt het een algemene meet...voor heel fok....ow mn bedoeling komt niet echt overquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga echt geen mensen buiten sluiten.
Misschien is t wel gewoon de barkeeper van de Irish pub, of een stamgastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt besmettelijk, maar je houdt het daardoor ook beter schoon....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef Leandra het volgende:
Enne... mooi dat witte laminaat Laysa![]()
Het lijkt besmettelijk, maar je houdt het daardoor ook beter schoon....
Wij hebben nog een donkere wasbak overwogen in de badkamer, maar dat is uiteindelijk ook een witte geworden, en daar ben ik maar wat blij om, juist omdat je er alles op ziet
Weet je tenminste zeker dat ie schoon is.
Tis eik net als een glazen tafelquote:
Dat is heus waar! Hier ook wit laminaat, waar ik vroeger eens in de week dweilde, rag ik de dweil er nu een keer of 3 per week doorheen.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Tis eik net als een glazen tafel
Bij de wasbak werkt het iig wel... ik kom nu vrijwel nooit meer haartjes tegen na het scheren, terwijl die in de creme-kleurige wasbak kennelijk op een of andere manier onzichtbaar waren voor mannenquote:
Dus het is een Fok! meet? Geen RLS meet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
What's in a name.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het is een Fok! meet? Geen RLS meet?
Ja...quote:
Ja, en dan wil je niet weten wat er in vloerbedekking of een vloerkleed achterblijft na het stofzuigenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is heus waar! Hier ook wit laminaat, waar ik vroeger eens in de week dweilde, rag ik de dweil er nu een keer of 3 per week doorheen.
En dat is gewoon hetzelfde vuil als op het oude laminaat
Is VBL opgeheven? Of hebben ze een hoop mensen weggejaagd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een hoop teringlijers uit former VBL, bijvoorbeeld.
JA......zegt Pietje en dan is het waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus het is een Fok! meet? Geen RLS meet?
VBL rel. Ondertussen MLN materiaal. Maar die paupers waren op de Fok! meet en liepen zich te misdragen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is VBL opgeheven? Of hebben ze een hoop mensen weggejaagd?
Ik heb geen eettafelquote:
Geen the Voice? Vind je 't niet meer leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Toverheks het volgende:
godver zeg, kijk naar ned 1 feestprog. voor rene froger, is thomas berge en zingt kaylee, snap niet dat die jongen engels gaat zingen mooi hoor.
Jawel....ik heb al heel lang een glazen salontafel....met frosted glas en zo wordt mn eettafel ookquote:
hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik met hem klaar ben is al het moois dr af...dan mag tie best met jou Ajax kijken hoor
ja dat deed ik vroeger ook...een aantal jaar terug....en toen ging ik scheidenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik heb geen eettafel![]()
Ik heb wel een grote ''uitschuifbare'' tafel van 3 meter, maar daar staat
de computer, printer, telefoon, koptelefoon, plasmacluster etc. etc. op
maar ik zit hier zo vaak te eten, moet ik alleen effe mijn muismat opzij schuiven
werkt als een tiet
Ah... misschien moeten we dan maar een hooligans-hoekje inrichten, gewoon voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VBL rel. Ondertussen MLN materiaal. Maar die paupers waren op de Fok! meet en liepen zich te misdragen.
Wtf!?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat deed ik vroeger ook...een aantal jaar terug....en toen ging ik scheiden![]()
![]()
Echt niet...meteen een stadion verbodquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... misschien moeten we dan maar een hooligans-hoekje inrichten, gewoon voor de duidelijkheid.
En als er dan iemand vervelend is dan kan hij naar het hoolihoekje
Ga jij naar die meet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... misschien moeten we dan maar een hooligans-hoekje inrichten, gewoon voor de duidelijkheid.
En als er dan iemand vervelend is dan kan hij naar het hoolihoekje
Teringpaupers, waren het. Triest simpel voetbalvolk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt niet...meteen een stadion verbod
omdat je geen eettafel hadquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat deed ik vroeger ook...een aantal jaar terug....en toen ging ik scheiden![]()
![]()
Nee man, wtf. Was je 13 toen je ging trouwen of ben jij véél ouder dan ik dacht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wist jij niet dat ik getrouwd ben geweest???
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef anufri het volgende:
nee gaat hier primaals we samen eten dan zit ie hier ook, en anders liggen
we allebei languit op de bank met bord op schoot
Oh frosted is niet zo frustrerendquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel....ik heb al heel lang een glazen salontafel....met frosted glas en zo wordt mn eettafel ook
Nee....het had natuurlijk andere reden, maar wat mij betreft hoefde we niet samen te eten en at ik regelmatig bij mn laptopquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef anufri het volgende:
[..]
omdat je geen eettafel had![]()
nah... rare reden![]()
nee gaat hier primaals we samen eten dan zit ie hier ook, en anders liggen
we allebei languit op de bank met bord op schoot
die hadden jullie toch wel ???quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Mensen met een eettafel_!_!_!
Op 8 januari? Met een kind wat iedere paar uur een voeding moet hebben (van mij)??quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, wtf. Was je 13 toen je ging trouwen of ben jij véél ouder dan ik dacht?
jaja ... snap ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....het had natuurlijk andere reden, maar wat mij betreft hoefde we niet samen te eten en at ik regelmatig bij mn laptop
Mens, dat is anderhalve woning geleden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef anufri het volgende:
[..]
die hadden jullie toch wel ???heb ik toen op de cam gezien toch ?
Kan N die voeding niet geven ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op 8 januari? Met een kind wat iedere paar uur een voeding moet hebben (van mij)??
Neuh, de kans lijkt me klein
psiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mens, dat is anderhalve woning geleden.
Nu bezetten we de "eettafel" met computers en beeldschermen, eten doen toffe mensen gewoon voor de tv.
Jongeuh, zie die smileys dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op 8 januari? Met een kind wat iedere paar uur een voeding moet hebben (van mij)??
Neuh, de kans lijkt me klein
Van die mensen die aan tafel gaan zitten om te etenquote:
Ik vind eten met zn 2en op de bank ook wel wat hebbenquote:
eerst ff kolfen héquote:
Ik weet niet hoor, maar als hij borstvoeding kan geven dan staan we volgende maand in diverse wetenschappelijke tijdschriftenquote:
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als hij borstvoeding kan geven dan staan we volgende maand in diverse wetenschappelijke tijdschriften
Nah, dat kolven is leuk voor als het moet, werkende moeders enzo, maar verder was ik niet van plan mezelf als melkkoe te laten gebruiken.quote:
En toch weet je ergens dat er mensen zijn die er geil van worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat kolven is leuk voor als het moet, werkende moeders enzo, maar verder was ik niet van plan mezelf als melkkoe te laten gebruiken.
Het klinkt minder onprettig en eenvoudiger dan het is...
Sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh, zie die smileys dan.
Ik probeerde het gesprek richting de meet te sturen waar ik heen ga ook al lees ik net pas dat 'ie überhaupt gaat plaatsvinden, ofzo.
Zeg nou maar gewoon dat je het wel lekker vindquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat kolven is leuk voor als het moet, werkende moeders enzo, maar verder was ik niet van plan mezelf als melkkoe te laten gebruiken.
Het klinkt minder onprettig en eenvoudiger dan het is...
Volgens mij moet je wel een heel sick twisted mind hebben als je geil wordt van de aanblik van een kolvende vrouw.... echt, het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En toch weet je ergens dat er mensen zijn die er geil van worden.
Fucking internet.
is dat zo ???quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En toch weet je ergens dat er mensen zijn die er geil van worden.
Fucking internet.
Geen idee, nooit geprobeerd en ik was het ook niet van plan als het niet noodzakelijk isquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je het wel lekker vind
Ik bedoel natuurlijk zelf borstvoeding gevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geprobeerd en ik was het ook niet van plan als het niet noodzakelijk is![]()
En nee, een FOK!meet maakt het niet noodzakelijk
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zwangere vrouwen sla, jongedame.
Nee, ook daarbij is "lekker vinden" niet iets wat bij je opkomt...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk zelf borstvoeding geven
nah// ik gaat wel effe googelen straksquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging filmpjes op te zoeken van mensen die geilen op tietmelk enzeaux?
Ok. Ik zeg niet dat dat bij jou het geval is(kon zijn), maar ik weet dat sommige vrouwen het wel lekker vinden. Blijft toch een erogene zone héquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ook daarbij is "lekker vinden" niet iets wat bij je opkomt...
Er zit nou eenmaal geen erotische lading bij.
Ja okay, maar het blijft toch vaag als je het op die manier gaat zien...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok. Ik zeg niet dat dat bij jou het geval is(kon zijn), maar ik weet dat sommige vrouwen het wel lekker vinden. Blijft toch een erogene zone hé
Daar denk je toch ook niet aan als je een baby aan het voeden bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok. Ik zeg niet dat dat bij jou het geval is(kon zijn), maar ik weet dat sommige vrouwen het wel lekker vinden. Blijft toch een erogene zone hé
Ja is een taboe héquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar denk je toch ook niet aan als je een baby aan het voeden bent
Geef maar gewoon toe dat dat de enige reden is waarom je wil bevallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar het blijft toch vaag als je het op die manier gaat zien...
Dan kan ik nog wel een paar voorbeelden van kinderen en erogene zone's bedenken die hopelijk niet als "wel prettig" gezien worden.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat dat de enige reden is waarom je wil bevallen
Wehehehe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je schrijft mijn naam met "i", "a", "n"
koe is vrouwtje bedoel jequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuk ook TL verlichting derbijquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze voor in de hal en keuken
[ afbeelding ]
En deze in de woon en slaapkamers
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je geen flauw benul hoe hard dat gaat.... het is geen zacht, lieflijk lebberen ofzoquote:
Zou vreemd zijn als ik dat wel wistquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen flauw benul hoe hard dat gaat.... het is geen zacht, lieflijk lebberen ofzo
He ! Muis !quote:
Jah !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |