Gisteravond hier wel wat, maar nu schijnt de zon, en ik hoop dat dat zo blijft, want dan kan ik even de houten kubussen voor in de babykamer in de lijnolie zetten... dat is het enige dat nog moet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:28 schreef Toverheks het volgende:
ik las Remlof heeft sneeuw, waar ligt er nog meer sneeuw???/
Oeh, dat zijn de betere berichtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Meurning.
Hah de buurtjes moesten ramen krabben en ik niet!
Raam was niet eens bevroren.
I loooooove my Baby
Ja niet dat Baby daar wat aan kan doen, maar goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn de betere berichten
ja Caro, alles komt weer terug, persoonlijk hou ik niet van die schouders, net of je hangertje er nog in zit. ( had vroeger een spuuglelijk rozeleer jasje met schouders nouu als ik er aan terug denk, wat een schouders had ik erin, leek wel bodyboulder)quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:43 schreef CarOnline het volgende:
Kijk, ik zat net deze te bekijken, want vrijdag en kijk die schouders / mouwen dan!
Dat is weer helemaal hip
Ik weet dat het enorm stinkt, want ze hebben de meubeltjes gedaan toen ik in het ziekenhuis lag.... dagen later rook je het nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen rest van RLS.
|Leandra zou ik maar even niet doen he die lijnolie, die meurt en weet echt niet of het schadelijk is voor je.
wacht gewoon tot de baby er is en je weer een beetje fit voor bent, heb je wat te doen als de baby slaapt
Voor jou altijd, schatjequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
Oh kut. Pietermans! Kun jij van in even on maken in de TT?
Thanks babe.
Ja dat had ik vroegah ook, 6 paar schoudervullingen enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Caro, alles komt weer terug, persoonlijk hou ik niet van die schouders, net of je hangertje er nog in zit. ( had vroeger een spuuglelijk rozeleer jasje met schouders nouu als ik er aan terug denk, wat een schouders had ik erin, leek wel bodyboulder)
hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat had ik vroegah ook, 6 paar schoudervullingen enzo
Moest alleen nog een helmpie. Echt handig, voor als het dringen in de uitverkoop is.
[ afbeelding ]
Of Baby er wel of niet wat aan kan doen weet je niet.... ze is iig goed droog van binnen, en dat is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja niet dat Baby daar wat aan kan doen, maar goed
Heb je al eens een foto van het kamertje gepost? En weten we al wat het wordt eigenlijk? Ik denk een manneke
Ik mag binnenkort ook met een babykamer aan de slag. Meeste zooi heb ik al gekocht, kamertje moet alleen nog leeg en dan kenne we sausen en zo.
Ja, leuk, ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Baby er wel of niet wat aan kan doen weet je niet.... ze is iig goed droog van binnen, en dat is ook belangrijk.
Nope, ik had nog geen foto van het kamertje gepost, maar dat komt omdat de kubussen die boven de commode moeten nog niet ingeolied zijn![]()
Komt nog wel, als ze ingeolied en wel weer aan de muur hangen, dan is het af![]()
Dan zal ik gelijk eens foto's maken van de nieuwe badkamer en toilet, die zijn ook heel erg goed gelukt
N. wil het wel doen, maar die is druk, druk, druk op het werk, en ik wil het gewoon gedaan hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef Toverheks het volgende:
oke Leandra maar is er niemand die het even voor je wilt doen???? en doe je het zelf, niet in de zon gaan doen, weet niet waarom maar ze raden het af in de zon die bende erop te smeren.
Nee dat dus.... lijnolie, mensen eten het nota bene.quote:
Dan meurt het wel maar is het toch niet schadelijk?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat dus.... lijnolie, mensen eten het nota bene.
Hoewel dat waarschijnlijk niet de variant van de Gamma is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |