Ik ben trots op je zoon, wat een prachtzoon heb ik toch hequote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef porsche1 het volgende:
Wij dachten allebij op hetzelfde moment hier aan.
Paps, bedankt!
Ik ben trots dat ik uit jouw zaad ben gekomen!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben trots op je zoon, wat een prachtzoon heb ik toch he
/carequote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef Beach het volgende:
Paul, volgende keer op de chat ban ik je weer gewoon.
Haha, je weet gewoon dat we gelijk hebben. Zwimpie.quote:
Wat loop jij nou te zwammen, je schijt de hele avond ONZ al onder met je baggerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:29 schreef Haque het volgende:
Dit topic had allang een slotje verdient.
Jij was ook ooit zoquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Allebei retards die nooit eens iets zinnigs kunnen melden, het is maar wat je een aanwinst noemt
Heb je onze kneus.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Allebei retards die nooit eens iets zinnigs kunnen melden, het is maar wat je een aanwinst noemt
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Daar ben ik de oorzaak van hoor.
Och och och, ze worden nu al gefrustreerdquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te zwammen, je schijt de hele avond ONZ al onder met je bagger
Dit topic slaat tenminsten nog een klein béétje ergens op.
Ze? Gefrusteerd?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Haque het volgende:
[..]
Och och och, ze worden nu al gefrustreerd
Okequote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze? Gefrusteerd?
Gast, je faalt, zo gruuuwelijk hard
Je valt aan?quote:
Jij hoort er een beetje bij. Omdat je zoeen vet persoon bent.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Daar ben ik de oorzaak van hoor.
Bwehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 23:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je valt aan?
Neger, ik breng de cavalerie en ik voer een charge uit, Michhas hapt niet, Michhas verpletterd.
Ik ben in ieder geval blij dat jij niet voor de FP schrijft.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Kloonscanner het volgende:
Dit komt natuurlijk door Djeez, zijn uiterst objectieve berichtgeving heeft FOK! de overwinning bezorgd
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat jij niet voor de FP schrijft.
Vergeet niet de gebruiksvriendelijkheid met al zijn handige reclames die op je beeldscherm springen en je gratis de beste aanbiedingen laten zien, de prachtige lay-out, de interessante nieuwsitems die door FOK! zelf gemaakt zijn en zelfs de journaals halen, de interessante inhoudelijke discussies die er plaatsvinden onder de nieuwsitems en de betrouwbaarheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Kloonscanner het volgende:
Dit komt natuurlijk door Djeez, zijn uiterst objectieve berichtgeving heeft FOK! de overwinning bezorgd
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vergeet niet de gebruiksvriendelijkheid met al zijn handige reclames die op je beeldscherm springen en je gratis de beste aanbiedingen laten zien, de prachtige lay-out, de interessante nieuwsitems die door FOK! zelf gemaakt zijn en zelfs de journaals halen, de interessante inhoudelijke discussies die er plaatsvinden onder de nieuwsitems en de betrouwbaarheid.
Sorry beffie ik spreek je nooit meer mangquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:26 schreef beverton het volgende:
Vergeet de Beverton-Flavor niet te noemen he!
We moeten binnenkort maar weer eens over zaken als fok en de toekomst van onz communiceren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry beffie ik spreek je nooit meer mang
Kee, we chattenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef beverton het volgende:
[..]
We moeten binnenkort maar weer eens over zaken als fok en de toekomst van onz communiceren.
Liever dit:quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[ afbeelding ]
Steek zelf maar in je reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |