inderdaad erg leuk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Blik achter de schermen is trouwens wel heel tof om te lezen: http://www.complex.com/CE(...)west-project-runaway
Dat zegt de schrijver (mij was het niet eens opgevallen dat het door een vrouw geschreven is) helemaal niet. Jackson onderscheidde zich doordat hij naast het scoren van hits ook kon dansen en zingen. Om die laatste 2 staan West niet echt goed bekend. West zou dus net zo goed met een andere, succesvolle producer vergeleken kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat vind jij alleen maar omdat het geschreven is door een vrouw
[..]
Dit soort opmerkingen zijn echt tenenkrommend, voor mij al genoeg reden om het stuk niet echt serieus te nemen. Ze doet alsof iedereen Kanye vergelijkt met Jackson en vult daarna zelf in dat dit gaat over de zang en dans, terwijl dit juist de punten zijn waarop Kanye níet met Jackson vergeleken wordt. Het gaat om de kant van het produceren, de eigenschap van Kanye om hit na hit te schrijven, iets wat Jackson ook goed lag. Ik snap echt hoe ze hier zo kort door de bocht kan gaan. Een beetje lukraak schieten op de overheersende gedachtegang om te proberen lekker wijs en "anders" te klinken.
Over dat aandacht trekken van een 7, zelden is dat dan ook omdat diegene door middel van goede argumenten een minder positieve mening heeft over een product. Maar vaak om zich te onderscheiden en op te vallen tussen al die andere reviews. (welke jij hebt gelezen weet ik niet dus daar kan ik niet over oordelen)quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:10 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Dat zegt de schrijver (mij was het niet eens opgevallen dat het door een vrouw geschreven is) helemaal niet. Jackson onderscheidde zich doordat hij naast het scoren van hits ook kon dansen en zingen. Om die laatste 2 staan West niet echt goed bekend. West zou dus net zo goed met een andere, succesvolle producer vergeleken kunnen worden.
Die laatste zin van je slaat nergens op. Als je dus een andere mening hebt dan de massa probeer je "lekker wijs en lekker "anders"" te klinken? Kom op zeg. Critici hebben de neiging elkaar na te praten, wat je dus ook bij MBDTF ziet gebeuren. Het is voor een recensent ook veel interessanter om een album de hemel in te prijzen, om te verklaren dat de nieuwe Kanye West de Sgt. Pepper's van de hiphop is.
Als ik 20 recensies lees over hoe goed MBDTF wel niet is en ik zie daarna een stuk waarin de schrijver het album "maar" een 7 geeft dan trekt dat mijn aandacht.
Precies, en dat snapt die vrouw fantastisch. Maar inhoudelijk blijkt haar mening dus weinig voor te stellen, dunkt mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:10 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Dat zegt de schrijver (mij was het niet eens opgevallen dat het door een vrouw geschreven is) helemaal niet. Jackson onderscheidde zich doordat hij naast het scoren van hits ook kon dansen en zingen. Om die laatste 2 staan West niet echt goed bekend. West zou dus net zo goed met een andere, succesvolle producer vergeleken kunnen worden.
Die laatste zin van je slaat nergens op. Als je dus een andere mening hebt dan de massa probeer je "lekker wijs en lekker "anders"" te klinken? Kom op zeg. Critici hebben de neiging elkaar na te praten, wat je dus ook bij MBDTF ziet gebeuren. Het is voor een recensent ook veel interessanter om een album de hemel in te prijzen, om te verklaren dat de nieuwe Kanye West de Sgt. Pepper's van de hiphop is.
Als ik 20 recensies lees over hoe goed MBDTF wel niet is en ik zie daarna een stuk waarin de schrijver het album "maar" een 7 geeft dan trekt dat mijn aandacht.
Mooi!quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het uitklaphoesje heeft een venstertje waarachter drie losse kaartjes met 2 x twee en 1 x een afbeelding. Kun je dus zelf de voorkant kiezen.
wat lees ik?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:25 schreef Rahl het volgende:
Ik vind die ballads van MJ ook prut hoor. Die uptempo dingen zijn legendarisch, maar die ballads zijn tenenkrommend.
Thanksquote:Op zondag 5 december 2010 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Yeezy.
De chick van Chris Rock heeft alles geleerd van Kanye.
Inderdaad, Kanye heeft haar al die vette dingen geleerd en daar is Chris Rock Kanye erg dankbaar voor "I'ma shoot a bootlegger!"quote:Op zondag 5 december 2010 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Yeezy.
De chick van Chris Rock heeft alles geleerd van Kanye.
I have never even seen this part of pussytown before!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef kalinhos het volgende:
I was in there like "Oh shit I've never been here before!"
QFTquote:Op donderdag 16 december 2010 13:47 schreef kreuk050 het volgende:
Nog steeds fucking addictive die cd, vooral monster en so appalled
Man on the moon part 2 is behoorlijk kut hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
GORGEOUS!!!
Als je My dark Twisted Fantasy lekker vind, moet je ook maar Man on the moon en Man on the Moon part II Legend of Mr Rager luisteren. Fuckin baaaaws!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |