abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89156359
Hierbij mijn ervaring met de N97.

Na ongeveer een jaar deze telefoon te hebben gehad ben ik hem nu echt beu. Ik heb hem in eerste instantie gekocht omdat hij een groot scherm heeft en ik hem daarom als navigatie kon gaan gebruiken.

Echter deze heeft nooit fatsoenlijk zijn eigen positie kunnen bepalen, altijd zijn fix kwijt of hij meent dat ik 200m van mijn positie vandaan ben. Zelfs na het vervangen van de achterkant van de telefoon, waar dus de gps en de camera in zit was dit nog steeds niets waard. (Deze wordt vaker vervangen ivm ontwerpfout in de lensafscherming en de gps)

Voordelen van de telefoon zijn dat ik er op alle momenten relaxed film mee kan kijken door zijn grote geheugen en dat ik mijn "bureaublad" zelf kan indelen met alle snelkoppelingen ed.

Nu begint echter de touchscreen te trippen; hij doet het vaak niet, klepje open/dicht. Of hij gaat zelf willekeurige knopjes bedienen.

Voordelen:
Veel applicatie's
Groot scherm.
Veel geheugen.

Nadelen:
GPS nooit fatsoenlijk gedaan
Kapot

Nu kan ik hem wegbrengen om vervolgens zo'n eindeloos traject van software vernieuwen en kastje-muur wandelingen in te gaan. Of ik mik hem ff tegen de muur omdat ik een verzekering heb...

What to do?
pi_89156536
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef DaisyDD het volgende:
Nadelen:
GPS nooit fatsoenlijk gedaan
Kapot
:')
  donderdag 25 november 2010 @ 22:22:22 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89156850
Bij zo'n nokia kun je ook beter losse bluetooth gps hebben.
Die in de telefoon is niet erg sterk nee,
Maarja de ontvangst valt tenminste niet weg als je er mee belt.

Ik heb 48 gb vol staan met films series audio boeken muziek foto's etc.

Hij had alleen wel stuk sneller gemogen.

En screw de europese commisie voor het invoeren van dat maximum volume.

ALs je trouwens wel fantsoenlijk wilt navigeren met dat ding moet je g3 abbo nemen. Dan is ie op paar meter nauwkeurig
pi_89157144
Sowieso gaat niemand meer een phone kopen die ouder is dan een jaar :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 25 november 2010 @ 22:30:54 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89157334
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:27 schreef Seam het volgende:
Nee hoewel ik zo snel niet veel telefoons weet met 32 GB geheugen waar je nog een keer 16 bij kunt duwen.
pi_89157523
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:27 schreef Seam het volgende:
Je loopt dan wel met een oudere telefoon, maar je weet wel wat je koop mbv reviews. Hiervoor had ik een Samsung U600, Erger dan dat kan het gelukkig niet.

Maar het lijkt me soms toch wel een goede keuze om een wat ouder model te kopen zodat je weet waar je aan toe bent...
pi_89160600
Ik heb die N97 ongeveer 3-4 maanden inbezit gehad.. Wat een hopeloos ding.

Het ENIGE voordeel was de 32gb en op vakantie lekker films kijken enzo..

GPS - nooit juist ontvangst idd, zoals beschreven
Touchscreen spaaaaaced 'm vaak. willekeurige knoppen enzo, of niet reageren. Ook icm open dichtklappen, soms reageerde die sensor gewoon een dag lang niet.
Symbian was op dat moment kut, ik zie veel vooruitgang maar nog steeds niet alles.

Uiteindelijk de telefoon kapot laten verklaren door vodafone servicepoint, en ter plekke nieuwe abbo met desire afgesloten :P
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_89168011
gewoon tegen de muur aanmikken, en daarna je nieuwe toestel verkopen en een fatsoenlijke tel aanschaffen, daar heb je verzekering voor...
pi_89220570
Nu nog een scenario bedenken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')