Is die al weg ja?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh ook alweer bijna vakantie Gb!
Zeg jij ons nog wél even gedag, itt Ll?
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ll kwam vanochtend op een anti-Ll tijdstip heul enthousiast roepen, maar niemand bedacht zich dat ie op faakaansie gingquote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, het opruimen op zich is bijna klaar, morgen wel stofzuigen/dweilen.
Maar nu heb ik, aardig als ik ben, ook nog de logeerkamert aangeboden aan een inmiddels verhuisde ex-collega, dus daar moet ik ook nog eea aan opfripsen.
Me and my bik mouff
Aw, eigenlijk is hij teleurgesteld in ons dus?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll kwam vanochtend op een anti-Ll tijdstip heul enthousiast roepen, maar niemand bedacht zich dat ie op faakaansie ging
Dat weet je nooit vantevoren. Hoewel sommige mensen het zien aankomenquote:
Hij zei ook niet dat ie ging vertrekken en voor hetzelfde geld vertrok ie pas veel later tochquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll kwam vanochtend op een anti-Ll tijdstip heul enthousiast roepen, maar niemand bedacht zich dat ie op faakaansie ging
Morgen half 5, en ik moet tot half 2 werken, daarna nog snel boodschappies doen en de auto naar opa en oma terugbrengen.quote:
Niet ziehienquote:Op donderdag 25 november 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet je nooit vantevoren. Hoewel sommige mensen het zien aankomen
Ja ik smste hem vanmiddag maar even en toen smste hij terug dat ie er al wasquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is die al weg ja?![]()
Tuurlijk zeg ik even gedag, weet alleen niet of dat maandag of dinsdag is. Denk dinsdagochtend nog wel even!
Nou, da's handig om te weten. Kun je van tevoren even een rustig plekje opzoekenquote:
Wrom? Gewoon lekker met z'n allen aan tafel met wat stokbrood en wijnquote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, da's handig om te weten. Kun je van tevoren even een rustig plekje opzoeken
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik smste hem vanmiddag maar even en toen smste hij terug dat ie er al was
Wat heeft ze allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef APK het volgende:
Je moet nog met een dwerg klein mens daten, Tombo.
Dan heb je alles gedaan wat Bridget ook gedaan heeft
Weer een euro naar de klotenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Ja ik smste hem vanmiddag maar even en toen smste hij terug dat ie er al was
Whatever turns you on my dearquote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wrom? Gewoon lekker met z'n allen aan tafel met wat stokbrood en wijn
Wij hebben ooit eens naar Nederland gebeld vanuit Thailand en dat was best te doen qua prijs. Belden we de vakantie daarna vanuit Egypte, was de rekening iets hogerquote:
Boodschappen gedaan op de Elandsgracht, eten in het donker, met een gigolo geslapenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Wat heeft ze allemaal gedaan dan?
Ah mooi, ik heb gestemd iegquote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Ja hallo!!!!!!!!!!!!!
FOK! is verkozen tot Website van het Jaar
Hoe hoog?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben ooit eens naar Nederland gebeld vanuit Thailand en dat was best te doen qua prijs. Belden we de vakantie daarna vanuit Egypte, was de rekening iets hoger
Tofquote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Ja hallo!!!!!!!!!!!!!
FOK! is verkozen tot Website van het Jaar
Nou, het was met de telefoon van het werk van m'n vriend. En voor Thailand hoefden we niks extra te betalen (dus niet boven het budget van z'n werk, een euro of vijftig). Voor Egypte 35 euroquote:
Wij gingen mekaar mobiel bellen in het buitenland. Dat tikt ook lekker aanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Nou, het was met de telefoon van het werk van m'n vriend. En voor Thailand hoefden we niks extra te betalen (dus niet boven het budget van z'n werk, een euro of vijftig). Voor Egypte 35 euro
Je bent uit de gratie. Heb jij weerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn tante in Thailand heeft ook nog niks laten horen vandaag, die belt me normaal aaaaaltijd als ik jarig ben
Ja, dat doe ik dus echt nooit. Ik ben één vakantie een keer mijn telefoon vergetenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij gingen mekaar mobiel bellen in het buitenland. Dat tikt ook lekker aan
Ach, zolang ik nog maar in dr testament sta ...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent uit de gratie. Heb jij weer
In Thailand ben je nu niet meer jarigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn tante in Thailand heeft ook nog niks laten horen vandaag, die belt me normaal aaaaaltijd als ik jarig ben
Jamaar jamaar ik was daar ook de hele dag gewoon wel jarig en ik ben dr oogappeltjequote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
In Thailand ben je nu niet meer jarig
Maes, kom gauw naar hier; gaan we samen op onze nieuwe electrische dekenquote:
Het lukt niet meer om het te fixen, morgen moet er een monteur komen ¤quote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker met dit weer Maes, zelfs ik heb m aan vanavond!
Is je meneer dr nu wel om het te fixen?
Had je maar vast half zekerheidquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ach, zolang ik nog maar in dr testament sta ...
Ooooh how cosyquote:Op donderdag 25 november 2010 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maes, kom gauw naar hier; gaan we samen op onze nieuwe electrische deken
Heb ik!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid
Hell yeah! En dan knoedelen we lekker tegen mekaar aan en dan hebben we het heul niet koudquote:
Mag ik er tussen in?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! En dan knoedelen we lekker tegen mekaar aan en dan hebben we het heul niet koud
Goed plan, of niet soms
Maar een nieuw testament waarin het vorige herroepen wordt... Het kan in Nederland hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik!
Ze belde me de dag voor ze vertrok nog hysterisch op waar het gebleven was, maar uiteindelijk heeft ze m gevonden en heb ik m nu zelf
Perrrrrrrrrrrrrrrrrrrfectquote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! En dan knoedelen we lekker tegen mekaar aan en dan hebben we het heul niet koud
Goed plan, of niet soms
Tuurlijk!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef Maes het volgende:
Oh-oh mag je foto van je logeerkindje op de ijsbeer met Bob er even in?
Echt Ing dit is al de 2e post van je waar ik echt om zit te giebelen op de bankquote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet morgen naar het werk in het hondenhok van opa en oma.
En opa blijkt dus al tijden rond te rijden met de circulatie op standje "geen frisse lucht van buiten".
Dus dat ding zit stik vol met vocht.
Ben bang dat ik morgen zowel de binnenkant als de buitenkant moet krabben
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ik er tussen in?
Ik heb hachee gegeten
Geen zorg ik ben gek op de bipsebaps van Ingquote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel met de bipsebabs richting Maes dan
nr 3 * telraam erbij paktquote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag ik er tussen in?
Ik heb hachee gegeten
Whehehe, zal ik meneer I. meenemen om jou te verwarmen dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel met de bipsebabs richting Maes dan
Wij hebben standje 'dood aan de bedbugs' en als je niet uitkijkt, brand je echt je billenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef Maes het volgende:
PerrrrrrrrrrrrrrrrrrrfectNooit meer koud bij Eliesje op de elektrieke deken
Prima; lijkt me echt reuzegezelligquote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, zal ik meneer I. meenemen om jou te verwarmen dan?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt Ing dit is al de 2e post van je waar ik echt om zit te giebelen op de bank
Ja dag, daar zet ik mn advocaat op dan hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar een nieuw testament waarin het vorige herroepen wordt... Het kan in Nederland hoor
Aaaawquote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen zorg ik ben gek op de bipsebaps van Ing
Euhh Elies die bedbugs houden van wermte heurquote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben standje 'dood aan de bedbugs' en als je niet uitkijkt, brand je echt je billen
Wat schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Mn nichtjes brachten me trouwens een schitterende serenade door de telefoon toen ik in de Aldi de boodschappen op de band stond te gooien. En toen ging de hele rij meezingen en me feliciteren
Nou mevrouw dat mag, tenzij;quote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, daar zet ik mn advocaat op dan hoor
Niet als ik er in heb gelegen met hachee.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh Elies die bedbugs houden van wermte heur
Niet van deze mate van warmte hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Euhh Elies die bedbugs houden van wermte heur
Dat noemen wij een koektrommelquote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vinnut heul nie grappig
Oh het valt nog best mee tovquote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vinnut heul nie grappig
Nou ja, het rijdt.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat noemen wij een koektrommel(ik heb zelf ook zoiets
)
Zeg Ing wil jij morgen mee naar mijn werk?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet als ik er in heb gelegen met hachee.
Geen bedbug meer te vinden, die staan allemaal met een knapzakje op bij de buitendeur
Google er maar vast even op; zelfs in Limburg zijn wel advocaten te vinden denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, daar zet ik mn advocaat op dan hoor
Ik moet zelf ook werken, anders had ik het gedaan heurquote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg Ing wil jij morgen mee naar mijn werk?
Zorg wel voor wat te etenen je mag aan de choco
Moet je wel zorgen dat we tijdens het overleg kunnen lachen.
Dubbele prijzen voor de bedbugsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet als ik er in heb gelegen met hachee.
Geen bedbug meer te vinden, die staan allemaal met een knapzakje op bij de buitendeur
Ja, doen!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dubbele prijzen voor de bedbugs
Zal ik een heeeel klein kattenluikje in de deur maken? Dan hoor je steeds heeeel zachtjes klepperdeklep
Degene waar ik morgen overleg mee had heb ik vandaag al zowat door de telefoon gehaald dus mag hopen dat ze morgen wat redelijkheid in het lijf heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook werken, anders had ik het gedaan heur
Of valium door de chocoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Degene waar ik morgen overleg mee had heb ik vandaag al zowat door de telefoon gehaald dus mag hopen dat ze morgen wat redelijkheid in het lijf heeft.
Zal wat zoets op tafel zetten
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dubbele prijzen voor de bedbugs
Zal ik een heeeel klein kattenluikje in de deur maken? Dan hoor je steeds heeeel zachtjes klepperdeklep
Stroop om die waffel dicht te plakkenquote:
Wat hebbie?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, hoe vind je dat gezichtspul van Lush?
Ik vind het zoooooo heerlijk, heb t net na het douchen weer es goed gesmeerd, heerlijk met die kou
En dat natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stroop om die waffel dicht te plakken
Heerlijk! Ik heb de helft aan mammaElisaB gegeven en die smult er ook vanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, hoe vind je dat gezichtspul van Lush?
Ik vind het zoooooo heerlijk, heb t net na het douchen weer es goed gesmeerd, heerlijk met die kou
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Stroop om die waffel dicht te plakken
Ja superspul he, en je doet dr eeuwig mee, met zo een klein stukjequote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik heb de helft aan mammaElisaB gegeven en die smult er ook van
Ik heb het ook, natuurlijk geen idee hoe het heet maar het is heeeeeerlijkquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
![]()
Zaterdag Sintfeest op mijn werk. Ik help altijd organiseren, dat vind ik zooo leuk.
Als je het koel en droog bewaart, kun je er inderdaad erg lang van genietenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja superspul he, en je doet dr eeuwig mee, met zo een klein stukje
Ik weet t ook nie hoe t heetquote:Op donderdag 25 november 2010 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het ook, natuurlijk geen idee hoe het heet maar het is heeeeeerlijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het ook, natuurlijk geen idee hoe het heet maar het is heeeeeerlijk
quote:
Je moet t ook droog gebruiken, mijnes ligt op een klein bordje met mn deoblok op het plankje op de badkamertquote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het koel en droog bewaart, kun je er inderdaad erg lang van genieten
Welterusten Qquote:
Oh leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
We gaan chocoladeletters versieren en een Sinterklaas ganzenbord spel doen en dan komt Sinterklaas en die deelt de cadeautjes uit.
De mijnes zit in een Lush-blikje op de koele slaapkamertquote:Op donderdag 25 november 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Je moet t ook droog gebruiken, mijnes ligt op een klein bordje met mn deoblok op het plankje op de badkamert
Jezus wat ben jij goed!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijnes zit in een Lush-blikje op de koele slaapkamert
Saving face serum of zoiets?
Echt zo dat het langs je benen naar beneden druiptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Zonder SOP?
Neeeeeeeeeeeeeee![]()
Soppen wil ik!
Wat moet jij nou met een Standard Operating Procedurequote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Zonder SOP?
Neeeeeeeeeeeeeee![]()
Soppen wil ik!
Het sinterklaasfeest bij pappa op kantoor; ik weet het nog goedquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef Maes het volgende:
Bij ons komen er 65 kindjes in de leeftijd van 3 tot 8 jaar. Gezellige chaos wordt het![]()
![]()
Kweeniej, kwil gewoon met SOP, Elies is met de OP aan het spelen geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een Standard Operating Procedure
Ah aangezien het salaris van deze maand al op isquote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De mijnes zit in een Lush-blikje op de koele slaapkamert
Saving face serum of zoiets?
Ja da-ag, geef mij ff lekker de schuldquote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Kweeniej, kwil gewoon met SOP, Elies is met de OP aan het spelen geloof ik
Goed hè dat kan ik me ook nog zo goed herinneren.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het sinterklaasfeest bij pappa op kantoor; ik weet het nog goed
Briljante investering. Doenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
Ah aangezien het salaris van deze maand al op is(don't ask) ga ik volgende maand mooi naar de Lush * Mr op scherm wijst.
Oh ja leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef Maes het volgende:
Bij ons komen er 65 kindjes in de leeftijd van 3 tot 8 jaar. Gezellige chaos wordt het![]()
![]()
Wie wat waar zeil?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
zo, en nu ben ik even KLAAR met zeil leggen
mqaar het is wel retestrak geworden
ja ik stap ff op de trein, tot zoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie wat waar zeil?
Kom je nog ff met me feesten hier?
Hij vond het laatste baddingetje stinkenquote:
quote:
quote:
Ja. En dat ik nog weet dat ik maar niet begreep hoe de sint dat allemaal wistquote:Op donderdag 25 november 2010 22:32 schreef Maes het volgende:
Goed hè dat kan ik me ook nog zo goed herinneren.
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me niks herinneren van Sinterklaasfeesten op het werk van een van mn ouders![]()
Maar wij hadden wel hele leuke Sinterklaasfeesten in de Molukse wijk.
Mn zusje en ik waren de enige witte Pietjes altijd![]()
Ik ook niet en ook niet op dat van mama.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nooit geklaasd op papa's werk...trauma
Niets toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet op dat van mama.
Wat heb je dan aan werkende ouders he?
How kjoetquote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me niks herinneren van Sinterklaasfeesten op het werk van een van mn ouders![]()
Maar wij hadden wel hele leuke Sinterklaasfeesten in de Molukse wijk.
Mn zusje en ik waren de enige witte Pietjes altijd![]()
quote:
Neequote:
Spannendquote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat wil je met 3 etentjes en een weekendje Düsseldorf, kerstshoppen en een auto die een beurt moet.
Niks te klagen verder hoormijn Mr mag woensdag babbelen over zijn nieuw functie zo leuk voor 'm
Ruilen met thuisblijferts?quote:
Nee, 2 van die Frieschenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee![]()
Gelukkig had ik dan nog een Molukkert dr bij, maar dat zat dr voor jou natuurlijk ook al niet in
Wij hadden on top of de sinterklahaasfeesten ook nog hoowmoows in de familiequote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee![]()
Gelukkig had ik dan nog een Molukkert dr bij, maar dat zat dr voor jou natuurlijk ook al niet in
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend![]()
Heb je al bedacht wat je allemaal nog hebben wil?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik kwam trouwens net na een lange dag thuis, Napoleon vliegt op me af en was niet meer van me af te slaan
en jullie deden geen leuke dingen met de Friesche wijk?quote:
ja he, ik liep de keuken in en om te voorkomen dat hij per ongeluk een hete pan o.i.d. in vliegt hangt daar een kralengordijn in de deuropening. dus Nappie mag niet mee de keuken in.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
en jullie deden geen leuke dingen met de Friesche wijk?
![]()
Wij deden vroeger heeeeel veel leuks met al die Molukkertjes![]()
Ik geloof dat we daarvoor gesubsidieerd werden![]()
Naar de Efteling en naar Fantasialand en menarieles en Sinterklaas Pasen en St Maarten, en weetikwatallemaal.
Zelfs mn Nederlandse oma zat bij de wijk op Molukse dans
Wij hebben geen homo's in de familiequote:Op donderdag 25 november 2010 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden on top of de sinterklahaasfeesten ook nog hoowmoows in de familieOw, en een buitenechtelijke tante
Nu jij weer!
Over nagedachtquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he, ik liep de keuken in en om te voorkomen dat hij per ongeluk een hete pan o.i.d. in vliegt hangt daar een kralengordijn in de deuropening. dus Nappie mag niet eme de keuken in.
hij heeft de hele tijd dat ik in de keuken stond tegen het bovenlicht geplakt gezeten
en hij was vandaag niet alleen ofzo, mijn moeder was thuis
Gesubsidieerdquote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en jullie deden geen leuke dingen met de Friesche wijk?
![]()
Wij deden vroeger heeeeel veel leuks met al die Molukkertjes![]()
Ik geloof dat we daarvoor gesubsidieerd werden![]()
Naar de Efteling en naar Fantasialand en menarieles en Sinterklaas Pasen en St Maarten, en weetikwatallemaal.
Zelfs mn Nederlandse oma zat bij de wijk op Molukse dans
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hebben geen homo's in de familie![]()
Geen een gewoon![]()
Datkantochhelemaalniet????
Maar we hebben wel Moslims![]()
Nu jij weer!
Dat was zo prachtig.quote:
Nee, dat kan inderdaad niet. Dan hebben jullie dus een of meerdere kasthoowmoowsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben geen homo's in de familie![]()
Geen een gewoon![]()
Datkantochhelemaalniet????
Maar we hebben wel Moslims![]()
Nu jij weer!
Boewhahahahahaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 1 homooom, een homoneef en een homonichtje
en 2 jehova's
Jij bent de bekende nederlander zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. Dan hebben jullie dus een of meerdere kasthoowmoows
Uhhh... wij hebben ook nog twee gehandicapten![]()
Ow, en een bekende Nederlander
Hoooooooquote:Op donderdag 25 november 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en 2 jehova's
Ja, bijna kwartet gewoon!quote:
Die ene BNNerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. Dan hebben jullie dus een of meerdere kasthoowmoows
Uhhh... wij hebben ook nog twee gehandicapten![]()
Ow, en een bekende Nederlander
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en 2 jehova's
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooo![]()
De vader van mijn vader bleek na zijn overlijden nog drie oudere zoons in China te hebben, dat was een leuk familiegeheim, niemand wist het
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Ml echt, mn pa deed de subsidies, dat was in die goede ouwe tijd in de jaren 80, toen het welzijnswerk zijn hoogtijdagen kende in ons landje![]()
Hoppa, alles op kosten van de gemeente
Ik straks ook...lekker he?quote:
Niet eensquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Jij bent de bekende nederlander zeker?
Ah mijn Nederlandse opa en oma hadden ook zo een geheim trouwens, waar ze pas achter kwamen toen oma dement was, die vroeg maar naar Anna, dat bleek hun tijdens de oorlog overleden oudste dochter te zijn, waarvan we niet eens weten waar ze begraven is!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das ook een aparte verrassing
Mijn oma had het toen ze dement was steeds maar over "mijn 7 kinderen" terwijl ze er 6 heeft, dus wij waren stikbenieuwd... Maar mooi geen geheime oom of tante
Wel een oom die 2 vrouwen tegelijk had trouwens
Jaaa Truste voor straks!quote:
LEAVE IT TO ME!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo, er ontbreekt nog en BOM-moedert bij jullie
Nee, een iets minder BN'er en ook nog van de vrouwelijke soortquote:
Sopperdepopquote:
Dat zou ik ook denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sopperdepop
Als ik niet zeker wist dat het niet kon, zou ik zweren dat het Ing was geweest
Wees blij dat je weerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik word zo vrolijk van dat nummer
Ik wou ook dat jij Roisin Murphy wasquote:
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees blij dat je weer-en kan
Dat ik dus bedoel dat dat de afgelopen twee weken niet echt kon van de spierpijn en snot
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En toen het van de week (of vorige week?) op tv was bij Glee was ook dat 'He he eindelijk wordt er gebekt' moment in dat liedje reden tot
![]()
Allejezus, wat een vage zin
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blame it on the drugs Greysje
![]()
Ik heb de hele dag zo moeten glimlachen om je ballon![]()
Iedereen werd er vrolijk van
Mwahquote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen wordt toch vrolijck van Greys?
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Ja
En toen het van de week (of vorige week?) op tv was bij Glee was ook dat 'He he eindelijk wordt er gebekt' moment in dat liedje reden tot
![]()
Allejezus, wat een vage zin
Dat hoeft niet, want je mag gewoon bellen en als je maar betaalt, dan kan het gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe![]()
oh oh kan vast wel wat voor je rochelen
Ow, zoiets zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
De vriendin van het kind belde net.
Ze sliep al maar schrok ineens wakker omdat ze me vergeten was
Neuhquote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, zoiets zou mij ook kunnen gebeuren
Heb je trouwens je vissenkom nog gekregen? Ik heb er niets meer van gehoord
Whehehehe, oh-oh is het lievje van de baasquote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Neuh![]()
Oh mn collega's waren trouwens echt pis en pisnijdig, dat ik kado kreeg van de baas en zij nooit meer
Tuulk niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gisteren zo een mooie, eigenlijk mag ik het niet vertellen, maar als ik het nu toch even doe en het dan weer weghaal, gaat dan niemand me quoten?
Gewoon even lekker in een spoiler zettenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gisteren zo een mooie, eigenlijk mag ik het niet vertellen, maar als ik het nu toch even doe en het dan weer weghaal, gaat dan niemand me quoten?
Nu ja eigenlijk moet de andere baas die dingen regelen, en die regelde dat ook altijd voor de rest, maar die doet t niet meer. Maar deze regelt altijd alles voor mij, ik werk ook het meest voor hem.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whehehehe, oh-oh is het lievje van de baas
Doe je goed wijffiequote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Nu ja eigenlijk moet de andere baas die dingen regelen, en die regelde dat ook altijd voor de rest, maar die doet t niet meer. Maar deze regelt altijd alles voor mij, ik werk ook het meest voor hem.
Plus dat ik van een paar van de gewone advocaten ook kleinigheidjes kreeg , en dat krijgt de rest ook niet, maar die zijn gewoon ook niet zo leuk als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We lachen er nu nog om, wat een sneuneus![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Stokert.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke, doe je lijstje nou es invullen
Geduld my darling. Tis een lang en ingewikkeld verhaal en ze wil de spanning een beetje opbouwenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En waaaar blijft de spoilert van oh oh?
Boewhahahahaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ok.
[knip saai verhaal]![]()
We lachen er nu nog om, wat een sneuneus![]()
Wie is hier nou de snackbar!?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Geniaal toch?
En dan echt met zo een heel duf plat accent
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie al weg?
Sorry dat soort juweeltjes kan ik echt slecht voor me houden![]()
I love my job
Ik vind ze heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie al weg?
Sorry dat soort juweeltjes kan ik echt slecht voor me houden![]()
I love my job
Boewhahahahaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Het mooie is, ik vertel dat dan met accent en al na aan de baas als ik m doorverbind, en dan krijg ik daarna een cijfer, hoe goed ik m nadeej
Nou psies, zo zei ie het exact!quote:
Neuj, daar moest ie de sjovel nog es voor van stal halen geloof ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahaha
Heptie nou een avvekaat, of heptie 'm nou nie
Ik zag het zo voor me toen ik het las.quote:
Sjovelplaat jaquote:
Nou ja het was ook echt zo een gesprek, hij zei het ook op zo een toon van meisje wat een domme vraagquote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag het zo voor me toen ik het las.
Mèske, wa'ne domme vroag.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja het was ook echt zo een gesprek, hij zei het ook op zo een toon van meisje wat een domme vraag
OMFGquote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Neuj, daar moest ie de sjovel nog es voor van stal halen geloof ik.
Nu kijken we de hele tijd of dr een sjovel voor komt rijden
Oeh jij heerlijke lurkertquote:
Nopes. Dat moet je andere lievvie zijn geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
We hadden ooit ook een negert, die telkens belde met hetzelfde verhaal, dat vertellen mn baas en ik jaren later nog tegen elkaar , volgens mij heb ik die aan Elies verteld, over die dooie hoek, of niet?
Ik weet er niks van.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
We hadden ooit ook een negert, die telkens belde met hetzelfde verhaal, dat vertellen mn baas en ik jaren later nog tegen elkaar , volgens mij heb ik die aan Elies verteld, over die dooie hoek, of niet?
Nou, die uit Amsterdam belde luid zingend op toen het gebak dr was vanmiddag hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet dus altijd aan dit soort verhalen enken als ik ze in een serieus gesprek op tv zie
Ik kom wel een keer voor een intakegesprek langsquote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die uit Amsterdam belde luid zingend op toen het gebak dr was vanmiddag hoor![]()
Dat is zo een grapjurk die!
Meestal ook als ie belt:
hey mop, wat heb je aan vandaag?
![]()
Dan was het Maesquote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nopes. Dat moet je andere lievvie zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swa![]()
![]()
Wekenlang, paar keer per dag dat verhaal.
Jaren geleden.
Hij zit nog vast![]()
En wij vertellen elkaar zijn verhaaltje nog steeds
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
OMFG, wat zal jij vaak een pret hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Nou dr was dus een negert.
Swa![]()
![]()
Wekenlang, paar keer per dag dat verhaal.
Jaren geleden.
En wij vertellen elkaar zijn verhaaltje nog steeds
Joh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
Lullige was dat ie het in de rechtbank ook zei![]()
![]()
![]()
![]()
En vloeken dat de baas deed daarna![]()
Zó lekker flauwquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt.
We zeggen ook bij elke nieuwe zaak.
Jeeeeeeeeeeezus, mag dat ook al niet???
En toen zei de baas in zijn accent tegen me Ik had nog zooooooo gezegd, je houdt je mond je zegt niks!quote:
Trust Ing!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Geweldig![]()
Ik kruip nu m'n eigen dooie hoekie in, daar ziet niemand me![]()
Jamaah, dawas tog een goeie reeeeduh!?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toen zei de baas in zijn accent tegen me Ik had nog zooooooo gezegd, je houdt je mond je zegt niks!
Maar neeeeeee
Bel me voortaan op vrijdag even voor de wekelijkse update. Dan heb ik meteen een geweldig weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
En toen zei de baas in zijn accent tegen me Ik had nog zooooooo gezegd, je houdt je mond je zegt niks!
Maar neeeeeee
Of hij vraagt wat is het voor iets?quote:
Ik bel niet voor de lol , ik haaaaaaaaaat recreatief bellen, dat voelt als werkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bel me voortaan op vrijdag even voor de wekelijkse update. Dan heb ik meteen een geweldig weekend
Begin maar gewoon morgen met bellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Of hij vraagt wat is het voor iets?
Oh, droeeeeeegzzzzz.
Oh alweer die drooooooooeeeegzzz?
Dan mail je maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik bel niet voor de lol , ik haaaaaaaaaat recreatief bellen, dat voelt als werken
Nah, morgen hoop ik op alleen maar appeltje eitje bagatelle kutzaakjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Begin maar gewoon morgen met bellen
Ik hoop dat wij morgen om 13:00 stoppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Nah, morgen hoop ik op alleen maar appeltje eitje bagatelle kutzaakjes
"Hihihihi"quote:
Wehehehe. Nee, die is lekker modern, met zijn ouderwetse hoofdletter U.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
OMG![]()
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs kwam ik per toeval op Uw website, en eerlijk gezegd ziet deze er ouderwets en achterhaald uit.
Gezien ik al langer websites maak en Uw website er naar mijn mening veel beter en overzichtelijker uit zou kunnen zien,
kwam ik op het idee om voor Uw website een nieuw design te maken.
Lekker beleefd![]()
Tis dr vast en zeker ook nog zo een die dan nog 6 keer gaat bellen wat we dr van vinden.
Ik zeg optiefen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe. Nee, die is lekker modern, met zijn ouderwetse hoofdletter U.![]()
En mogguh Dames en Heren!
Kom jij komende nacht ook maar tussenin; Maes, Ingetje en ik hebben prima geslapenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
Hoi Elies!
Nee gister niet gezien, maar dat ga ik straks even terug kijken van Paul.
Ze is al voor de derde of vierde keer bij hem geweest nuEr staat ook ergens op Youtube een leuk filmpje dat ze een concert in Nederland verzorgt (Paradiso geloof ik) en dat ze dan ineens Paul in het publiek ziet staan. Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
En handkusjes gooien enzo.
Ik ga nog even snel een uurtje slapen, vannacht weer zo ruk geslapen. Tot zo
Awquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
Beuh. Dadelijk Bella, Thabith (en Alnitak) naar het asiel brengen.![]()
Hopelijk vinden ze heel snel een lief baasje.
Hier nietquote:
Ik bak morgen weer een nieuwe, kun jij ook, dus kijk maar niet zo boosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |