Is die al weg ja?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh ook alweer bijna vakantie Gb!
Zeg jij ons nog wél even gedag, itt Ll?
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ll kwam vanochtend op een anti-Ll tijdstip heul enthousiast roepen, maar niemand bedacht zich dat ie op faakaansie gingquote:Op donderdag 25 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, het opruimen op zich is bijna klaar, morgen wel stofzuigen/dweilen.
Maar nu heb ik, aardig als ik ben, ook nog de logeerkamert aangeboden aan een inmiddels verhuisde ex-collega, dus daar moet ik ook nog eea aan opfripsen.
Me and my bik mouff
Aw, eigenlijk is hij teleurgesteld in ons dus?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll kwam vanochtend op een anti-Ll tijdstip heul enthousiast roepen, maar niemand bedacht zich dat ie op faakaansie ging
Dat weet je nooit vantevoren. Hoewel sommige mensen het zien aankomenquote:
Hij zei ook niet dat ie ging vertrekken en voor hetzelfde geld vertrok ie pas veel later tochquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll kwam vanochtend op een anti-Ll tijdstip heul enthousiast roepen, maar niemand bedacht zich dat ie op faakaansie ging
Morgen half 5, en ik moet tot half 2 werken, daarna nog snel boodschappies doen en de auto naar opa en oma terugbrengen.quote:
Niet ziehienquote:Op donderdag 25 november 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet je nooit vantevoren. Hoewel sommige mensen het zien aankomen
Ja ik smste hem vanmiddag maar even en toen smste hij terug dat ie er al wasquote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is die al weg ja?![]()
Tuurlijk zeg ik even gedag, weet alleen niet of dat maandag of dinsdag is. Denk dinsdagochtend nog wel even!
Nou, da's handig om te weten. Kun je van tevoren even een rustig plekje opzoekenquote:
Wrom? Gewoon lekker met z'n allen aan tafel met wat stokbrood en wijnquote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, da's handig om te weten. Kun je van tevoren even een rustig plekje opzoeken
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik smste hem vanmiddag maar even en toen smste hij terug dat ie er al was
Wat heeft ze allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef APK het volgende:
Je moet nog met een dwerg klein mens daten, Tombo.
Dan heb je alles gedaan wat Bridget ook gedaan heeft
Weer een euro naar de klotenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Ja ik smste hem vanmiddag maar even en toen smste hij terug dat ie er al was
Whatever turns you on my dearquote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wrom? Gewoon lekker met z'n allen aan tafel met wat stokbrood en wijn
Wij hebben ooit eens naar Nederland gebeld vanuit Thailand en dat was best te doen qua prijs. Belden we de vakantie daarna vanuit Egypte, was de rekening iets hogerquote:
Boodschappen gedaan op de Elandsgracht, eten in het donker, met een gigolo geslapenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Wat heeft ze allemaal gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |