Ja, en die partydrugs doen je ook geen goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja.. wel onder invloed van meds... das net zo gevaarlijk he
hhahahha dat is mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik heb in mijn jonge, wilde jaren wel eens op de fiets gezeten, dat ik dacht: wáár is mijn stuur?![]()
Zat ik verkeerd om op het zadel.
Dat moet lang geleden zijn of nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik heb in mijn jonge, wilde jaren wel eens op de fiets gezeten, dat ik dacht: wáár is mijn stuur?![]()
ja maar ja maar.. anders kan ik niet dansenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en die partydrugs doen je ook geen goed.
B. kon regelmatig haar fiets niet eens meer terug vinden in Utrecht na een avondje stappen met vriendinnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Duderella het volgende:
- "Want zo te zien fiets jij niet veel meer";quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet lang geleden zijn of niet
vroeger, toen ik nog jong was, heb ik geregeld op de fiets gezeten op een manier die niet helemaal helder wasquote:
alle drie?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
- "Want zo te zien fiets jij niet veel meer";
- "Want die jonge jaren zijn al lang gelee";
- "Want zo wild ben je niet meer, burgertut".
Kies het juiste antwoord.
quote:
Dat dusquote:
En dan ben ik zo blij dat ik buiten de deur niet dronken wil worden hequote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van oud en nieuw feestje om 6u 's ochtends was een vriendin zo dronken dat ik achter haar bleef fietsen want iedere keer trapte ze ff en dan ineens stopte ze met trappen... tot ze omviel. en dat gebeurde 6x onderweg in een ritje wat normaal een kwartier duurt
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
B. kon regelmatig haar fiets niet eens meer terug vinden in Utrecht na een avondje stappen met vriendinnen.
Heuj. Wat begrijp jij niet aan KoetsiekoetsieSlowChat.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef DarkElf het volgende:
snickerdoodles zijn weer lekker en ik eet er maar 4, dus dat is heel beschaafd
Waar is die KKSC danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heuj. Wat begrijp jij niet aan KoetsiekoetsieSlowChat.
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zo genant, moet je de volgende dag met je brakke hoofd gaan zoeken. Ik vond dat een keer zo'n onaantrekkelijk idee (want ik had echt geen flauw idee waar ik het ding gelaten had), dat ik mijn vader vertelde dat mijn fiets was gestolen, ik helemaal naar huis was komen lopen, maar hem niet uit bed had willen bellen om me te halen
, en: "gelukkig maar dat ik veilig thuis ben gekomen hè pap? En nu moet ik een nieuwe fiets." Zegt mijn vader: Dat is gek, de dief heeft je fiets gewoon in de schuur gezet!" Was ik zo dronken geweest dat ik dácht dat ik mijn fiets kwijt was, maar kennelijk toch gewoon naar huis was gefietst.
![]()
![]()
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |