SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 50% gewijzigd door sproetjes op 25-11-2010 20:26:48 ]
Ja vind ik ook, Sinterklaas moet eerst een kansje krijgen..quote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef nattermann het volgende:
Een kerstboom, nu al? Is toch veul te vroeg!
Ach, mijn kerstkaarten gaan deze week nog op de postquote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef sproetjes het volgende:
topics zijn nu up to date in deze OP
en tsja ik verveelde me gisteren echt enorm, dus dan maar de kerstboom 1.5 week te vroeg
Hehe. Dat doe ik ook. Ik heb nooit adressen zelfquote:Op donderdag 25 november 2010 20:52 schreef huize het volgende:
Tijd voor een bak koffie!
Kerstkaarten indd ook maar eens in huis gaan halen en mn moeder maar weer lastig vallen voor de adressen...net zoals elk jaar ha.
Blègh! Sneeuw..quote:Eerste sneeuw gevallen
In delen van Limburg is donderdagavond droge sneeuw gevallen. Het is de eerste sneeuw deze winterperiode. Het verkeer tijdens de avondspits heeft op verschillende plekken last gehad van gladheid. Daardoor deden zich geen noemenswaardige ongelukken voor. Ook in Gelderland en Overijssel viel sneeuw. In het oosten van het land bleef de sneeuw liggen, omdat het daar rond het vriespunt was.
In het westen en midden van het land vielen winterse buien met hagel en natte sneeuw.
http://www.l1.nl/content/4860922/eerste_sneeuw_gevallen
Wat!?..quote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()