abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89145723
Hoi,

We hebben een tijdje geleden een huis gekocht en wonen daar nu al een paar maandjes in. Alles is in orde, maar in de badkamer hebben we een gat zitten waarin een buis zit. We hebben een hoekhuis en de vorige bewoner had in de badkamer een wasdroger zitten en die was aangesloten op de buis (Gat is rond de 15 centimeter.). Echter hebben wij geen aparte wasdroger en zitten we dus met het gat (en de buis). Nu is het best koud in de ochtend met douchen (ben al tijd lang verkouden) en wil het gat dicht maken.

Alleen hoe doe ik dat? Hoe ga ik deze dicht krijgen en dan nog zo dat er geen warmte verloren gaat of er kou binnenkomt. Is er een snelle manier om dit te doen? Al is het alleen maar om ff de winter door te komen en in de zomer het echte werk te doen en het goed op te lossen. Badkamer zelf is nog geen 2 jaar oud en is nog lang niet toe aan een complete verbouwing.

Ik hoor graag van jullie. :-)
Alvast mijn dank!
Yes Yes, een bottle is een fles.
pi_89145842
wasdroger kopen..
pi_89145924
Er zijn toch wel doppen van 15 centimeter?
Voor op de buis?

Buis volproppen met steenwol en deksel erop!
Desnoods met Duct tape,
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89146147
quote:
Nu is het best koud in de ochtend met douchen (ben al tijd lang verkouden)
Verkoudheid wordt veroorzaakt door een virus, niet door een lage temperatuur.
To err is human, to forgive bovine.
pi_89146163
Aan de buitenkant een roostertje aanbrengen. Aan de binnenkant een een lege plastic zak in het gat stoppen, dan volspuiten met purschuim. Als het droog is overtollig pur verwijderen. Heb je het gat weer nodig dan trek je de zak met pur en al er zo weer uit.

Je kunt er natuurlijk ook een ventilatierooster van maken.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_89146213
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Adfundum het volgende:
Aan de buitenkant een roostertje aanbrengen. Aan de binnenkant een een lege plastic zak in het gat stoppen, dan volspuiten met purschuim. Als het droog is overtollig pur verwijderen. Heb je het gat weer nodig dan trek je de zak met pur en al er zo weer uit.
Das de tip!
Pur isoleert het beste!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89146468
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Adfundum het volgende:

Je kunt er natuurlijk ook een ventilatierooster van maken.
Dank je! Hier heb ik iets aan!
Ga ik gelijk halen nu.
Yes Yes, een bottle is een fles.
pi_89146626
zorg er wel voor dat je de hele bus PUR in het gat doet he....

;)

en plaats daarna de foto's hier.... :P
pi_89147056
Oja, doe rubber handschoenen aan als je begint. Pur krijg je bijna niet van je handen af en helemaal niet uit je kleding.

En die foto's wil ik ook wel zien als je de hele bus gebruikt. Als je tenminste nog de badkamer in kunt komen. :P
Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 25 november 2010 @ 23:50:57 #10
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89161873
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zorg er wel voor dat je de hele bus PUR in het gat doet he....

;)

en plaats daarna de foto's hier.... :P
Hahaha. ):O
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_89169432
PUR droogt niet in een plastic zak, dus leuke foto's hoef je niet te verwachten.
pi_89169456
En dit natuurlijk:

quote:
Nu is het best koud in de ochtend met douchen (ben al tijd lang verkouden)

Verkoudheid wordt veroorzaakt door een virus, niet door een lage temperatuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')