Jups.. Vrije uitloop is al beter, scharrel is een lachertje wbt de kippen en hun welzijn..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yeah, ik ben weleens in een fokkerij geweest: het verschil tussen legkippen in een batterij en in een scharrelstal is niet zo groot, als je het om dierenwelzijn hebt.
At least they died a free chicken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Den_Haag het volgende:
Er sterven wel meer kippen in de biologische boerderijen
psiesquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
At least they died a free chicken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en dan worden ze geeneens opgegetenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin, is nooit aangetoond. Als het om kip gaat, ja, allicht, maar biologische sperziebonen zijn echt niet rijker aan vitamines en je krijgt geen vergiftiging van 'reguliere' sperziebonen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef Aphrodyte het volgende:
Biologisch is gewoon beter, al is t maar voor je eigen gezondheid!
Ik opteer voor: waar we rond scharrelen en vrij-uitlopenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Kan die akelige geitenwollensokken-TT weg
Sure, regel het maar met een modje en vertel ook even wat wel een goede TT is danquote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin, is nooit aangetoond. Als het om kip gaat, ja, allicht, maar biologische sperziebonen zijn echt niet rijker aan vitamines en je krijgt geen vergiftiging van 'reguliere' sperziebonen.
Je kan toch zelf wel verzinnen dat minder bestrijdingsmiddelen hoe dan ook beter zijn voor je lichaam, of je nou ''bewijs'' hebt of niet, trouwens?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt dikke onzin, is nooit aangetoond. Als het om kip gaat, ja, allicht, maar biologische sperziebonen zijn echt niet rijker aan vitamines en je krijgt geen vergiftiging van 'reguliere' sperziebonen.
Jahquote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik opteer voor: waar we rond scharrelen en vrij-uitlopen
Want door insecten, schimmels en parasieten aangetaste fruit en groentes zijn zéééér gezond!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel verzinnen dat minder bestrijdingsmiddelen hoe dan ook beter zijn voor je lichaam, of je nou ''bewijs'' hebt of niet, trouwens?
Ik maak me een stuk minder druk over een schimmel dan over een chemisch goedje ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want door insecten, schimmels en parasieten aangetaste fruit en groentes zijn zéééér gezond!
Dude, er zijn al -tig studies gedaan naar dit onderwerp met allemaal dezelfde conclusie: het maakt geen reet uit. Blijkbaar kan je lichaam zelf vanalles afbreken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Je kan toch zelf wel verzinnen dat minder bestrijdingsmiddelen hoe dan ook beter zijn voor je lichaam, of je nou ''bewijs'' hebt of niet, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |