abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 02:31:49 #211
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_89214896
Hmz, Richard, je ziet er normaal uit en bent niet lelijk voor zover ik daar kijk op heb als hetero man. :')
pi_89214927
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:31 schreef Sovereign het volgende:
Hmz, Richard, je ziet er normaal uit en bent niet lelijk voor zover ik daar kijk op heb als hetero man. :')
Weet ik daar ben ik na 26 jaar achter gekomen.
pi_89215009
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden. :P Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
Hopelijk trek ik me niet op het laatste moment terug... veel bier drinken lijkt niet echt invloed te hebben hierop.. dit zit te diep om weg te drinken.
Ik maak makkelijk contact met mannen omdat die niet op mn uiterlijk oordelen :P
Eigenlijk moet er moed worden ingesproken tot het laatste moment. Ik word al vrij zenuwachtig als ik er aan denk. Ik durf alles in het leven behalve op een chick afstappen.

edit"moed" getypt met een T :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 02:40:41 #214
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_89215048
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:37 schreef richard_prf het volgende:
Hopelijk trek ik me niet op het laatste moment terug... veel bier drinken lijkt niet echt invloed te hebben hierop.. dit zit te diep om weg te drinken.
Vergeet het bier, ga over op Sambuca of Gold Silver Strike oid. :')
pi_89215071
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:40 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Vergeet het bier, ga over op Sambuca of Gold Silver Strike oid. :')
Ik moet ook nog thuis komen he :P
pi_89215207
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden. :P Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
Zonder blauwtje geen vrouwtje!

..zoals onze vrienden van Oh Oh Cherso zouden zeggen. En gelijk hebben ze! :P
pi_89215277
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:51 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Zonder blauwtje geen vrouwtje!

..zoals onze vrienden van Oh Oh Cherso zouden zeggen. En gelijk hebben ze! :P
Je mag wel een blauwtje lopen als je maar geen groentje blijft.
pi_89215345
Na een aantal blauwtjes raak je die groene kleur vanzelf kwijt. En als het dan een keer wel lukt sowieso natuurlijk. :)
pi_89215353
Ik heb je verhaal gelezen: je hebt gestudeerd, je werkt, je hebt een auto, bent vandaag naar Dortmund geweest terwijl de meesten van ons saai thuis hebben doorgebracht, en je bent echt niet lelijk man!

Je probleem is dus dat je nog maagd bent (wat eigenlijk alleen als probleem wordt beschouwd in het oversekste Westen)... menig gelovige die gezondigd hebben door seks voor het huwelijk te hebben zijn jaloers op je! En er zijn nog genoeg vrouwen die maagd zijn en niet zitten te wachten op een mannelijke slet!

Een tweede probleem is: je durft niet op een chick af te stappen. Nou ja je bent niet de enige hoor. Misschien moet je een zonnebril opzetten, dan ziet ze je ogen niet, ben je minder herkenbaar en kun je makkelijker contact opzoeken met de vrouwen, en het ziet er ook nog eens stoer uit! 8-)

Een paar tips van mijn kant: blijf van de drugs af, geen alcohol drinken, niet roken, en laat je baard staan, echte mannen hebben een baard! :Y

Probeer een beetje aan te komen maar dan via krachttraining: gespierder worden! En ga iig voor 3:00 uur slapen, dat is namelijk wat ik nu ga doen.... welterusten! :W
pi_89215387
quote:
alcohol drinken, niet roken, en laat je baard staan, echte mannen hebben een baard! :Y
Toen ik 2 dagen mijn baard liet staan werd ik op kantoor op het matje geroepen. Of ik me voortaan wilde scheren omdat het niet geoorloofd is met baardgroei rond te lopen ;)
pi_89215532
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toen ik 2 dagen mijn baard liet staan werd ik op kantoor op het matje geroepen. Of ik me voortaan wilde scheren omdat het niet geoorloofd is met baardgroei rond te lopen ;)
Wtf, waar werk je dan?
pi_89215540
Neeee, geen baard.
pi_89215557
Het grootste probleem is denk ik dat TS theologie studeert.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89215560
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dat accepteren werknemers? :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89215655
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef StormWarning het volgende:

[..]

pi_89215681
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

http://www.profsgroep.nl/
Vanmiddag ga ik ze hierover mailen.
pi_89215688
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Vanmiddag ga ik ze hierover mailen.
Ik wil graag nog even mijn baan behouden.
pi_89215725
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik wil graag nog even mijn baan behouden.
Yeah, maar ik vraag ze alleen maar hoe ze zoiets in vredesnaam alleen al in hun hoofd halen en wat hun heeft bewogen dit in te voeren.
pi_89215746
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:33 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Yeah, maar ik vraag ze alleen maar hoe ze zoiets in vredesnaam alleen al in hun hoofd halen en wat hun heeft bewogen dit in te voeren.
Stond in het contract ben er dus mee akkoord gegaan.
pi_89215758
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stond in het contract ben er dus mee akkoord gegaan.
Ja, ok. Dan zal ik ze alsnog die vragen voorleggen, waarom ze dat in contracten opnemen.
pi_89215762
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:36 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ja, ok. Dan zal ik ze alsnog die vragen voorleggen, waarom ze dat in contracten opnemen.
Omdat ze willen dat je er verzorgt uitziet. Tenzij je altijd al met een baard rondliep of het aangeeft van te voren dat je een baard wilt dragen dan is het geen probleem.
En dat deed ik dus niet.
pi_89215785
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ze willen dat je er verzorgt uitziet.
Ah, en het hebben van baardgroei houdt automatisch in dat je er onverzorgd uit ziet. :')

Weet je, in Friesland heb je een heel bekrompen en boers clubje genaamd Heerenveen, waar het eerder verboden was voor de spelers om het haar langer te laten groeien.

Lachwekkend om zo met volwassen personen om te gaan.
pi_89215829
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:40 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ah, en het hebben van baardgroei houdt automatisch in dat je er onverzorgd uit ziet. :')

Weet je, in Friesland heb je een heel bekrompen en boers clubje genaamd Heerenveen, waar het eerder verboden was voor de spelers om het haar langer te laten groeien.

Lachwekkend om zo met volwassen personen om te gaan.

Deze gast komt er bij ons gewoon niet in:

Uploaded with ImageShack.us

:')

Genoeg offtopic dacht ik zo :P
pi_89215850
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Deze gast komt er bij ons gewoon niet in:

[ link | afbeelding ]
Die baard heeft hij natuurlijk al eeuwen en dan geldt:
quote:
. Tenzij je altijd al met een baard rondliep of het aangeeft van te voren dat je een baard wilt dragen dan is het geen probleem.
pi_89215869
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:56 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Die baard heeft hij natuurlijk al eeuwen en dan geldt:

[..]

Dat verzon ik maar zodat je niet gaat mailen :')
pi_89215886
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat verzon ik maar zodat je niet gaat mailen :')
Ah, bedankt voor de info. Ik neem het mee in de mail en zal dinsdag wellicht ook nog eens telefonisch contact opnemen.
pi_89215891
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ah, bedankt voor de info. Ik neem het mee in de mail en zal dinsdag wellicht ook nog eens telefonisch contact opnemen.
Ik denk dat jouw mening ze vrij weinig interesseert.
pi_89215893
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:07 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op?

Ga toch slapen :O
pi_89215897
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk nog op :P? Fok verslaafde
pi_89215916
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan moet je eens leren lezen. En neuh, ik ga niet slapen; ook niet nu jij zo slaapverwekkend er tussendoor begint te neuzelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')