'quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je dan toch wil kankeren over mensen die het leven niet waard zijn: Meisje wilt relatie maar ik niet
Mensen die terwijl ze een vriendin hebben vreemdgaan met meiden met een vriendje. Die kunnen we als maatschappij een stuk beter missen dan mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad.
Mischien een keer als je niet meer zo gedeprimeert bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 04:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga je mee naar Duitsland dan als ik me aan de snelheid houdt![]()
?
Mooi gesproken!quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:54 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Mischien een keer als je niet meer zo gedeprimeert bent
Je had alleen maar iets moeten beginnen met een van die MSN-meiden van jequote:Op vrijdag 26 november 2010 04:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
'
Heerlijk al die relatie problemen wou dat ik dat had.
Die willen niks,ik heb ze allemaal de vraag gesteld op indirecte manier en ze gaven allemaal als antwoord dat ze niks willen met een onervaren gast.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:55 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Je had alleen maar iets moeten beginnen met een van die MSN-meiden van je
quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die willen niks,ik heb ze allemaal de vraag gesteld op indirecte manier en ze gaven allemaal als antwoord dat ze niks willen met een onervaren gast.
Nee. Als jij een vriendin zou hebben wil je dat ze er voor je is, je gehuil aanhoort en je leven verbeterd en doe jij als "tegenprestatie" je choleraperspleurisbest om alles te doen om ze blij en tevreden te houden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heerlijk al die relatie problemen wou dat ik dat had.
Misschien moet je dan ook geen uren lang tegen ze aan klagen over hoe slecht je leven wel niet is zonder die ervaring voor je ze mee uit vraagt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die willen niks,ik heb ze allemaal de vraag gesteld op indirecte manier en ze gaven allemaal als antwoord dat ze niks willen met een onervaren gast.
Dat gaat natuurlijk ook nergens overquote:Op vrijdag 26 november 2010 04:58 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Niemand wil iets met een onervaren gast.
mijn oude buurjongen hier van 25 ofzo is vorig jaar gaan samenwonen met zijn vriendin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik heb mijn zwaktes geen enkele keren vertoont. Ze komen juist met hun problemen naar mij toe. Ze zien mij als een zelfverzekerde relaxte gast die wel er wel ok uitziet kwa uiterlijk. Ik heb 0 keer negatief gesproken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook geen uren lang tegen ze aan klagen over hoe slecht je leven wel niet is zonder die ervaring voor je ze mee uit vraagt.
Precies.quote:
Dan is er dus juist helemaal geen reden om het niet eens te proberen. Als ze het een probleem vinden denk je, fuck it, jij bent zelf ook niet 100, voor jou 1000 anderen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik heb mijn zwaktes geen enkele keren vertoont. Ze komen juist met hun problemen naar mij toe. Ze zien mij als een zelfverzekerde relaxte gast die wel er wel ok uitziet kwa uiterlijk. Ik heb 0 keer negatief gesproken.
En de volgende zelfmedelijdepost waarin je aangeeft niets te willen proberen maar destructief bezig te blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:13 schreef richard_prf het volgende:
Zaterdag wordt het weer bier pompen. Heerlijk
Ik zal eens chick aanspreken voor het eerst in mijn leven. Ik drink 6 bier zodat ik me wat relaxter en zelfverzekerder voel. Het wordt tijd mijn eerste blauwtje te gaan lopen maar zo blijf ik in elk geval geen groentje meer. De chicks kijken nooit naar me om... Ja ze kijken je als je binnenkomt in een bar en dan heb ik dus al het gevoel dat ik ben afgeschreven omdat het lijkt alsof ik er oninteressant uitzie voor ze.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En de volgende zelfmedelijdepost waarin je aangeeft niets te willen proberen maar destructief bezig te blijven
quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal eens chick aanspreken voor het eerst in mijn leven. Ik drink 6 bier zodat ik me wat relaxter en zelfverzekerder voel. Het wordt tijd mijn eerste blauwtje te gaan lopen maar zo blijf ik in elk geval geen groentje meer.
Zoals ik al zei... bij mn maatjes vroeger toen ik nog 18 was maakte de dames veelvuldig oog contact met ze... dus gingen ze naar hen toe en een praatje maken. Ik werd altijd genegeerd alsof ik niet bestond en zo is dat nog altijd tot op de dag van vadaag. En nee toen ik 18 was had ik mezelf nog niet afgeschreven. Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik genegeerd werd en volgens mij was mn houding zo slecht nog niet. Ik deed gewoon mijn ding maar dames waren gewoon 100% ongeïnteresseerd in mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En bedenk je dan ook dat de kans bij veel mensen 90% is dat ze je afwijst, bij jou dus waarschijnlijk 95%. Een enkele afwijzing betekend dus niets. Gewoon een paar keer proberen. Niet verwachten er een vriendin aan over te houden, maar wel er achter komen dat je leven er toch niet veel slechter meer op kan worden. Oftewel, oppervlakkig en casual houden.
Ze aanspreken met "hoi, ik ben een zielige, vriendloze maagd, wil jij me daar alsjeblieft vanaf helpen" gaat natuurlijk niet werken
Ik kan je verzekeren dat je daarin alles behalve de enige ben. Heel vervelend, maar dat komt door je eigen teruggetrokken houding, Je hebt niets te proberen, dus probeer het eens ergens waar ze je nog niet kennen om die houding, en ga er gewoon voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... bij mn maatjes vroeger toen ik nog 18 was maakte de dames veelvuldig oog contact met ze... dus gingen ze naar hen toe en een praatje maken. Ik werd altijd genegeerd alsof ik niet bestond en zo is dat nog altijd tot op de dag van vadaag. Daarom denk ik dus ook dat ik 100% zeker word afgewezen. Maar ik wil ff weten hoe het precies voelt om afgewezen te worden.
Als een chick naar me kijkt ben ik al afgewezen. Ze kijken namelijk direct weg alsof ik niet besta ik weet dus dat ik het van mn uiterlijk niet moet hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je daarin alles behalve de enige ben. Heel vervelend, maar dat komt door je eigen teruggetrokken houding, Je hebt niets te proberen, dus probeer het eens ergens waar ze je nog niet kennen om die houding, en ga er gewoon voor
ik kan er niet echt heel veel over meepraten over hoe het voelt om te worden afgewezen. maar ik heb wel ervaring dat meisjes:quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... bij mn maatjes vroeger toen ik nog 18 was maakte de dames veelvuldig oog contact met ze... dus gingen ze naar hen toe en een praatje maken. Ik werd altijd genegeerd alsof ik niet bestond en zo is dat nog altijd tot op de dag van vadaag. En nee toen ik 18 was had ik mezelf nog niet afgeschreven. Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik genegeerd werd en volgens mij was mn houding zo slecht nog niet. Ik deed gewoon mijn ding maar dames waren gewoon 100% ongeïnteresseerd in mij.
Daarom denk ik dus ook dat ik 100% zeker word afgewezen. Maar ik wil ff weten hoe het precies voelt om afgewezen te worden.
Er zijn ook spuuglelijke mensen met een partner. En anders ga je zelf actief op zoek naar meisje met een wat minder uiterlijk maar goed karakter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als een chick naar me kijkt ben ik al afgewezen. Ze kijken namelijk direct weg alsof ik niet besta ik weet dus dat ik het van mn uiterlijk niet moet hebben.
Waarom zou het nou weer aan mn houding liggen? Je kan toch ook gewoon een lelijke rotkop hebben?
Nee precies vooral het laatste is niet fijn.... een warcraft maatje die ik lang kon heeft zich uiteindelijk voor een trein gegooid omdat hij veelvuldig belachelijk werd gemaakt door chicks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan er niet echt heel veel over meepraten over hoe het voelt om te worden afgewezen. maar ik heb wel ervaring dat meisjes:
-gewoon vierkant je negeren, of 1 zin zeggen om dat te laten blijken. (chicks aanspreken en na 1 zin kreeg ik dat meteen terug)
-gewoon 'beleefd' zijn maar geen interesse terug tonen. en die beleefdheid wordt minder naarmate ze je afstotelijker vind
en als je al 'vreemd overkomt' is de kans hierop zeer groot:
-je totaal gaan uitlachen om iets, en je belachelijk maken in de weide omtrek
Dat overkomt vrijwel alle erg onzekere jongens in vrijwel alle gevallen. Zegt echt weinig over jou uiterlijk of persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als een chick naar me kijkt ben ik al afgewezen. Ze kijken namelijk direct weg alsof ik niet besta ik weet dus dat ik het van mn uiterlijk niet moet hebben.
Overigens kijk ik ze niet direct aan in de ogen. Ik kijk meteen weer weg en observeer vanuit mn ooghoeken en trek daaruit mn conclusies.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat overkomt vrijwel alle erg onzekere jongens in vrijwel alle gevallen. Zegt echt weinig over jou uiterlijk of persoonlijkheid.
Probeer dan ook eerst eens informeel, indirect mensen te benaderen, zonder ze ECHT te benaderen. Pik ze niet op bij het uitgaan, maar ga iets doen, en spreek ze aan op wat jullie doen in plaats van op de persoon af. Iets van "wat een leuke hond", "lukt het?", "mooie bal" of zoiets...quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee precies vooral het laatste is niet fijn....
Dat is dus wat ik bedoel met je houding. Niet aan durven kijken, hangende schouders, wegkijken, zenuwachtig doen etc...quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Overigens kijk ik ze niet direct aan in de ogen. Ik kijk meteen weer weg en observeer vanuit mn ooghoeken en trek daaruit mn conclusies.
ja ik weet het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee precies vooral het laatste is niet fijn.... een warcraft maatje die ik lang kon heeft zich uiteindelijk voor een trein gegooid omdat hij veelvuldig belachelijk werd gemaakt door chicks.
Ik had hem zelfs nog 1 dag van te voren gesproken op ventrillo en hij vertelde mij dat hij werd uitgelachen door een chick die hij heel leuk vond. Zwetend wakker is wat nog regelmatig doe omdat ik hem geen advies heb gegeven.
http://www.ed.nl/regio/ge(...)rd-op-NS-Geldrop.ece
http://forums.wow-europe.(...)06362&sid=1&pageNo=1
Als ruim 10 jaar nooit eens een chick je richting opkijkt ga je automatisch denken dat je lelijk bent en iets mankeert. Van de behoorlijk aantal keren dat ik uitging is er nooit een chick geweest die oogcontact maakte.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoel met je houding. Niet aan durven kijken, hangende schouders, wegkijken, zenuwachtig doen etc...
Doe gewoon lekker je biertje, kijk wat rond, als iemand naar je kijkt, knikje geven en gewoon rustig blijven, beetje rondkijken en doordrinken in plaats van gespannen schichtig uit je ooghoeken elke blik te beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |