Ik zou de sloten voor mijn eigen gemoedsrust vervangen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar nu weten ze dus waar ik woon mochten ze de sleutels hebben nagemaakt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
GEEEEEEEEEEERT!!!
Mijn tas! Iemand kwam hem brengen net. Maar wel een beetje vage gasten, dus nu twijfel ik of ik alsnog mijn sloten ga vervangen. Ze hebben hem gevonden op de zparklaan om 7 uur s ochtends en hebben via de videotheek mijn adres achterhaald. Niet dat ik nog iets met mijn pasje kan, maar toch fijn! Mijn eigen sleutelbos.
Valt wel mee hoor, heb het al eens eerder gedaan (zelf). Dat was toen ik ook mijn sleutels kwijt was.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:
Sloten vervangen kost nogal wat toch?
Dan zou ik er eerder een extra slot opzetten.
"Waarom heb je zoveel sloten op je deur? ik verlies telkens mijn sleutels".
Nou je tas is terug en nu idd even voor je eigen gemoedsrust dat slot veranderenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar.
Naja in ieder geval even nieuw slot op de voordeur.
En er is 1 kant van het hengsel losgeraakt, dus hij is gewoon afgegleden.
Maar ja, ik had in ieder geval genoeg gedronken om het niet te merken
Kutje!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat raar.
Naja in ieder geval even nieuw slot op de voordeur.
En er is 1 kant van het hengsel losgeraakt, dus hij is gewoon afgegleden.
Maar ja, ik had in ieder geval genoeg gedronken om het niet te merken
Ja want ik heb er wel een erg raar gevoel over. Ze brengen hem 5 dagen later terug. Maar misschien hebben ze het ook al wel eerder geprobeerd.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou je tas is terug en nu idd even voor je eigen gemoedsrust dat slot veranderen
Stiltecoupé!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
Sssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttt
Sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kutje!
En wij drie keer het huis doorzoeken, tot in de schuur toe.
Slot laten vervangen hoor! Zsm.
Trouwens.. gastjés? Kwamen ze met twee of meer aan de deur, met je tassie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |