Echt hè, doet me bijna denken dat het nep isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef slashdotter3 het volgende:
tldr
Sjeezus, TS verzand in teveel onnodige details waardoor er ongetwijfeld een heleboel lezers afhaken, wat niet handig is als je nuttige reacties wilt.
[..]
Dit soort details zijn echt niet nodig hoor.
Plesner?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef baaart het volgende:
Je hebt 't nummer nu toch van die andere meid? Spreek daar gewoon wat mee af en schop je 'vriendin' uit huis.
@plesner, lullo
Wat een beeldspraak!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:29 schreef MartinProbleem het volgende:
ik kan met recht zeggen dat het me interessanter lijkt om met een kreupele alpaca in het donker madeliefjes plukken dan dat ik nog een uitje met haar beleef.
TS is wel een beetje dom dat ie z'n autosleutels afgeeftquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou ook naar huis zijn gegaan met de auto.
Ja, begrijpelijk, als je vriend na een al communicatief moeizame verrassingspoging zich laat inpalmen door een wildvreemde meid.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou ook naar huis zijn gegaan met de auto.
Ik geloof er ook geen hol van. Afgezien van dat ze afgeschilderd wordt als iemand met wie ik het al veel eerder uitgemaakt had, is het bizar onwaarschijnlijk dat als je een dagje uit gaat naar het buitenland je vriendin laat gaan shoppen en zelf met vreemden bier gaat drinken.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
dit moet gewoon wel nep zijn.
iemand gaat een speciaal uitje plannen met zijn vriendin om vervolgens alleen op een terras bier te gaan zuipen. daarna gaat flirten met een ander meisje en vervolgens verbaasd zijn dat je vriendin boos wordt. Dat geloof je toch zelf niet
![]()
![]()
Dan ben je toch geen vent, je vriendin alleen laten winkels kijken, ver van huis, en zelf 'bieren'quote:Op donderdag 25 november 2010 17:14 schreef Catbert het volgende:,
[..]
Ik geloof er ook geen hol van. Afgezien van dat ze afgeschilderd wordt als iemand met wie ik het al veel eerder uitgemaakt had, is het bizar onwaarschijnlijk dat als je een dagje uit gaat naar het buitenland je vriendin laat gaan shoppen en zelf met vreemden bier gaat drinken.
Zoals ik al zei; ik geloof het verhaal echt niet. Te onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef Quarant het volgende:
Dan ben je toch geen vent, je vriendin alleen laten winkels kijken, ver van huis, en zelf 'bieren'![]()
TS denkt vooral aan zichzelf, en als hij niet kan omgaan met de situatie, reageert hij z'n woede af op de rest van de wereld, en vindt hij zichzelf ook nog zielig met z'n goedkope bier-in-blik
Hij had gesmst naar welke kroeg ie daarna was gegaanquote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Lienekien het volgende:
't Is bijvoorbeeld al veel te toevallig dat die vriendin het kroegje binnenloopt waar hij met zijn nieuwe vrienden staat te drinken en dan ook nog net als hij zijn armen om de deerne slaat.
Ok, dan is hij weer vooral een sukkel.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij had gesmst naar welke kroeg ie daarna was gegaan
Als rode draad zie ik dat alles wat TS doet, toch niet genoeg zal zijn voor die vriendin van m.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik zeg niet vaak dat het schuld van een man is, maar in dit geval wel. Hoe ik het lees vraagt je vriendin om een beetje hoffelijkheid en dan doe jij alsof er niks aan de hand is en ga je een hoffelijk uitje plannen. Dat zie ik als de rode draad in je verhaal.
Dat dus, ik geloof er geen snars van.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef VitaminWater het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die hier niks van geloofde, maar gelukkig zijn er meer.
Desalniettemin erg vermakelijk (moet het nog even echt uitgebreid lezen ipv snelle scan en quotes) dus ga vooral door!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |