Dat donaldduck pakje ziet er idd echt niet uit neequote:Op donderdag 25 november 2010 11:09 schreef jankaas020 het volgende:
Vandaag kleding gepast! OC tenue is een stuk beter dan dat donaldduck pak!
Beter dan het DT van de KL.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat donaldduck pakje ziet er idd echt niet uit nee
Is het voer bij de KM ook van Paresto?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:18 schreef jankaas020 het volgende:
Niet, hè? Gelukkig ben ik er zometeen vanaf!
Dat is discutabelquote:
Net zo mieterig als het toestaan van het lopen op sportschoenen voor diegene die zere voetjes krijgt van kisten.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is discutabel
Waarom ze btw van dat oude DT naar dat DT van Frans Moolenaar zijn gegaan is me een raadsel.........
Met het witte koord?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vond gisteren trouwens nog een foto van mij gestoken in uniform KLu toen ik nog in opleiding was op de LIMOS
Ja, met koeiekut op whehehe
Nee, die had ik toen nog niet, was een foto toen ik op verlof ging. Witte koord mochten we pas dragen na voltooien opleiding.quote:
Dat is ook al zo een onzin ja!!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net zo mieterig als het toestaan van het lopen op sportschoenen voor diegene die zere voetjes krijgt van kisten.
Hangt van de locatie af. In doorn en de jdkaz (texel) staan er nog militairen in de keukenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is het voer bij de KM ook van Paresto?
Ik hoorde gister dat het voer op Erfprins daar alleen opgewarmd wordt.. Aan boord is het wat dat betreft idd een stuk beter, elke dag vers brood!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hangt van de locatie af. In doorn en de jdkaz (texel) staan er nog militairen in de keuken![]()
Aan boord doen we het helemaal zelf
Ik zat in opleiding tot LB'er. Als je de poort binnenkwam ging je naar links, honderd meter lopen, links, 2de verdieping. Daar was onze legering.quote:
versgebakken koekjes bij de koffiequote:Op donderdag 25 november 2010 11:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat het voer op Erfprins daar alleen opgewarmd wordt.. Aan boord is het wat dat betreft idd een stuk beter, elke dag vers brood!
Ja, maar na de wacht en de kombuis is dicht is er dus niks wat je kunt kanen. Dat schreef je zelf eensquote:Op donderdag 25 november 2010 11:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat het voer op Erfprins daar alleen opgewarmd wordt.. Aan boord is het wat dat betreft idd een stuk beter, elke dag vers brood!
dan heb je meestal een soepje of een vette snack.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar na de wacht en de kombuis is dicht is er dus niks wat je kunt kanen. Dat schreef je zelf eens
Dan zat je tegen over de mess van de KLu Kapel.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat in opleiding tot LB'er. Als je de poort binnenkwam ging je naar links, honderd meter lopen, links, 2de verdieping. Daar was onze legering.
Nu ja, niet echt recht tegenover de mess, maar wel schijn daar tegenoverquote:Op donderdag 25 november 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zat je tegen over de mess van de KLu Kapel.
Ik zat in de Snijders, direct naast de poort.
Damn was dat op Volkel toch echt beter geregeldquote:Op donderdag 25 november 2010 11:49 schreef jankaas020 het volgende:
Overal is een mouw aan te passen, bv ff lampen vervangen in bergplaats victualiën, koek genoeg!
En wat paintmeester zegt: de soepwacht die om 2400 wat te eten verzorgd of een 'oorlogssnack'
Maar tussen 2400 en 0700 moet je zelf wat verzorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |