J is een luie donder.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
Ja hier. Dankzij Joene
Die wilde geen nieuwe aan maken
Ach jung, jij laat je oor teveel hangen naar Zijne Godheid Steve.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet een spel maken voor basisschool kinderen om te leren lezen.. En dan komt het mooiste, dit moet met Flash i.c.m. Action script. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel Flash.
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach jung, jij laat je oor teveel hangen naar Zijne Godheid Steve.
*wegduikt*
Ja druk met het ontlopen van mijn werkplekquote:
Mja. Ik ga daar ook een beetje op stuk hoor. Doe het dan ook maar niet meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe echt mijn best he de afgelopen maanden om opbouwende kritiek te geven, maar als je je userbase als mongolen weg gaat zetten omdat ze klagen dat de browser plotseling 35 keer meer CPU gaat trekken om wat fucking virtuele sneeuw in een header weet ik het ook niet meer hoor
Hey wil je mn oplossing hier niet naar de klote helpen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lijkt wel zo'n systeembeheerder die bij elk probleem zegt: "Je moet even opnieuw opstarten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |