abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89124757
Hoi,

Ik ben aan het proberen de koeler even los te maken van mijn videokaart om al het stof te verwijderen. Dit gaat me echter vrij moeilijk af, omdat ik geen een kruiskop schroevendraaier heb die echt goed op maat is. Bij de wat losser zittende schroeven lukte het wel, maar bij de rest draai ik er overheen, hoe erg ik ook m'n best doe. Weet iemand toevallig wat voor maat schroevendraaier ik nodig heb hiervoor? Ik ben totaal geen expert op het gebied van schroevendraaier maten en na wat gegoogle ben ik nog niks wijzer geworden.

Hoop dat iemand me kan helpen :)

ps. ga niet zeggen dat er onder de koeler amper/geen stof kan zitten oid want dat kan dus wel, iig bij mijn videokaart, ik zie het zelfs zitten :')
pi_89124761
Goede vraag.

Zelf ben ik gewoon naar de Gamma Praxis gegaan met de schroevendraaier die net te groot was en vergeleken met anderen en zodoende een beter passende meegenomen.

Tis maar een idee.

Edit: ff opgezocht welke ik heb liggen waarmee ik nooit problemen heb met hardware.
Ik weet niet precies wat het inhoud maar dit staat er op:
B3+PH.1x80 (+ staat in een wit rondje met een zwarte +, zal wel kruiskop betekenen :P )

[ Bericht 23% gewijzigd door Re.active op 25-11-2010 06:48:32 ]
pi_89124792
Oeps. Moest 'm editten ipv quoten... :@
pi_89125756
Waarom koop je niet een busje perslucht. Als er stof kan komen kan er ook lucht bij om het weg te blazen ;)
tjah :P
pi_89125812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 06:35 schreef Re.active het volgende:
Goede vraag.

Zelf ben ik gewoon naar de Gamma Praxis gegaan met de schroevendraaier die net te groot was en vergeleken met anderen en zodoende een beter passende meegenomen.

Tis maar een idee.

Edit: ff opgezocht welke ik heb liggen waarmee ik nooit problemen heb met hardware.
Ik weet niet precies wat het inhoud maar dit staat er op:
B3+PH.1x80 (+ staat in een wit rondje met een zwarte +, zal wel kruiskop betekenen :P )
PH1 is een vrij kleine inderdaad. Volgens mij heb je in van die mini-setjes ook PH0.5 ofzo...
pi_89127083
of koop 1 of 2 setjes met verschillende schroeven draaiers.
komen vast wel een keer van pas als je gaat klussen ofzo. ;) :) :Y
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_89127667
Koop gewoon een uitgebreid maar goedkoop bit setje. Voor je computer ideaal, je hoeft er nooit beestachtig veel kracht op te zetten, dus de kwaliteit hoeft niet top te zijn. Voor een 10tje ben je klaar.

En de goede maat kruiskop. Zet je kop erin, en dan moet ik gewoon stabiel in de schroef staan, geen ruimte om zijwaarts te bewegen, alleen in z'n geheel weer uit de schroef te trekken.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 25 november 2010 @ 10:55:43 #8
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_89128440
Aankondiging;

Binnenkort op Fok!;

Hoe herstel ik een videokaart waar een schroevendraaier op de printplaat banen heeft doorgesneden?

Zoals Stefan al zei; busje perslucht halen bij een elektronika winkel.
pi_89128560
Mocht je inderdaad een poging doen met perslucht, houdt dan wel je ventilatoren vast voor je er op gaat spuiten...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_89134188
Perslucht heb ik al in huis, daar gaat het niet mee lukken :P Bedankt voor de reacties over schroevendraaiers, keep 'em coming :) I'll be looking into what's been said so far xP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')