Ja inderdaad. Vervelend he?quote:Op zondag 28 november 2010 02:59 schreef nattermann het volgende:
Hoor ik nou de hele tijd TROS, à la 3fm in de livestream?
Niet normaal veel, stel je voor dat iedereen z'n sd kaartje corrupt raakt he, heb je in ieder geval die van jezelf nogquote:Op zondag 28 november 2010 03:04 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha al die cameras en telefoontjes![]()
voor de rest ziet het er natuurlijk wel kapotboemlauw uit ja
Alleen Kell. niet volgens mijquote:Op zondag 28 november 2010 03:20 schreef nattermann het volgende:
En weer een "TROS!". Op Partyflock horen ze het zo te lezen niet
quote:Op zondag 28 november 2010 03:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alleen Kell. niet volgens mijIk hoor het ook (en zit daar ook hevig mee te spammen
)
//edit
Hmm, we moeten vast na gaan denken over een nieuwe TT, want als we zo doorgaan zitten we zo aan de 13e pagina
All the things we've accomplished, we've accomplished together.quote:Op zondag 28 november 2010 03:26 schreef nattermann het volgende:
[..]ik zag het idd
Eens even mailen met de makkers wat het volgende feestje wordt. Ik denk XQ DBSTF.
Ik wel.quote:Op zondag 28 november 2010 03:30 schreef Levitas het volgende:
Het wordt nog druk hier, haha. Allemaal net uit de kroeg gerold?
Houdoe wár!quote:
Was weer een beetje standaard. Nobody said it was easy, braincracking, army of hardcore, evil inside.. tracks van dat kaliber, haha. Hoewel er ook wel andere dikke tracks bij zaten (Amnesys - Refly, Angerfist - Jesus swept). Zouden Endymion en EA instructies krijgen van Q-Dance wat voor hardcore ze moeten draaien enzo? Ik bedoel, kan me voorstellen dat Endymion normaal wel wat harder (willen) draaien..quote:Op zondag 28 november 2010 06:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog even de laatste paar minuutjes mainstream huppelkutsjes hardcore checken @ Qlimax Livestream...
quote:Op zondag 28 november 2010 08:33 schreef mstx het volgende:
Ok de laatste 2 uur waren wel leuk. De rest was gewoon crap. Het leek verdomme Sensation fucking White wel.Qlimax hoort gewoon te gaan over duistere krachten, bloed, ondergrondse sektes die de duivel aanbidden enz. Vergeleken met het oude Qlimax was dit een kinderfeestje.
![]()
![]()
Tevens was het geluid slechter dan vorig jaar!
Stephanie en TNT draaiden overigens ook wel ok. En normaal houd ik niet zo van remixen van popnummers maar die Psyko Punkz - Eternity is ongeveer de enige die ik wel leuk vind, gewoon omdat 'ie zo vrolijk is.![]()
Net als CyberTijn weet ik ook nog niet of ik volgend jaar nog wel ja. Het was het geld nou niet bepaald waard.
quote:
hulde!quote:Op zondag 28 november 2010 02:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik schakel pas net in maar hoor al dat Q een goede zaak heeft gedaan door Fausto in te zetten ipv JeffE...
Eternity is gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |