Dat kan, ik vind het redelijk vernieuwde muziek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef ulq het volgende:
Naah ok laat maar ik ga hier niet een artiest zitten afzeiken in een topic waar mensen hem tof vinden
Maar ik blijf erbij dat ik het niet snap wat jullie er zo speciaal/mooi aan vinden
Eentje maar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef Norrage het volgende:
Niemand die mijn kaartje wilt overnemen?
Oh echt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef theodoor9 het volgende:
Heb er zin in! James begint pas om 22.00 trouwens zag ik op de website vd melkweg.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ik hoop dat dit niet het voorprogramma is![]()
Had wel wat leuks verwacht voor het geld..
Ik denk dat het mee gaat vallenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ik hoop dat dit niet het voorprogramma is![]()
Had wel wat leuks verwacht voor het geld..
Nice, maakt wat meer sensequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het mee gaat vallen
https://soundcloud.com/klausmuzik
Vorig jaar was er een zitconcert bij James Blake. Werkte veel beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:14 schreef Norrage het volgende:
Was supervet vanavond![]()
Geniaal concert, met als hoogtepunten uiteraard Limit to your love opgevolgd door een oneindig lange versie van Voyeur
Maar dat publiek...godverdomme dat publiek![]()
![]()
Had hem op NSJ gezien. Werkte nog beter. Iedereen rende weg toen hij zijn bas inzettequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een zitconcert bij James Blake. Werkte veel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |