Op 12 april staat ie ook in Botanique in Brussel.quote:Hij zal op donderdag 7 april in een intieme setting, met zitplaatsen en staanplaatsen, een concert geven in de Melkweg. Kaarten gaan vanaf vrijdag 18 februari om 12.00 uur in de voorverkoop voor ¤ 19,00 + lidmaatschap.
Plus 3,50 lidmaatschap, plus een euro of 2 servicekosten ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef friekin_ het volgende:
Negentien euro? Van lotje getikt zeker.
Is nogal veel voor een James Blake. Maar ja, de LP gaat ook voor 28 euroquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Plus 3,50 lidmaatschap, plus een euro of 2 servicekosten ...
En nu alweer uitverkochtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef tim. het volgende:
Op 12 april staat ie ook in Botanique in Brussel.
Dat zijn toch een beetje de gangbare prijzen tegenwoordig. Voor hem vind ik het niet te veel in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef friekin_ het volgende:
Negentien euro? Van lotje getikt zeker.
Mount Kimbie zat samen met Shed op ¤11.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef Z het volgende:
[..]
Dat zijn toch een beetje de gangbare prijzen tegenwoordig. Voor hem vind ik het niet te veel in ieder geval.
Ikzelf ben meer fan van Klavierwerke, omdat de rustpauzes daar prachtig gedaan zijn, en daardoor de luisterervaring beter wordt. Ik vond op het album maar 3 goede nummers staan eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef Assassin92 het volgende:
Ben ik nu de enige die helemaal in deze man ziet? Het is allemaal zo, eh, saai.. Niet alle muziek hoeft bombastisch te zijn en ik kan echt van wat minimalistische muziek genieten, maar dit doet hem gewoon niet. Het is allemaal zo random en onbeluisterbaar.
Kijk, ik vind het geen slechte muzikant. Je hoort het gevoel wat hij er in legt, en puur technisch gezien is het zeker niet slecht. Het is gewoon onbeluisterbaar. Wat maakt het voor jullie nou zo goed?
weinig indruk gemaakt?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
En niet eens vervelend bedoeld, ik kan er gewoon niet zoveel mee.
Zijn die mensen er zelfs op Motel Mozaique?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef frame-saw het volgende:
En die mensen die alleen voor Limit to your love komen... Toch jammer.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef tim. het volgende:
Donderdag in de Melkweg zag ik bij "Limit To Your Love" tientallen schermpjes de lucht in gaan, bij "Anti War Dub" slechts enkele, terwijl er van die bijzondere cover geen filmpjes zijn te vinden op YouTube. Jammer en onbegrijpelijk.
En Voyeur jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef JackHerrer het volgende:
Dat laatste stukje van doet me denken aan Shenkie van de JvT.![]()
Verder een alleraardigst album, Retrograde en dat nummer met RZA springen er voor mij uit.
Oke. Dus, luister je zoiets op je laptop of met een goede koptelefoon? Maakt een wereld van verschil namelijk. Als je de bass in je maag voelt, dan doe je het goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:20 schreef ulq het volgende:
Ok chill, dat ik dit topic vindt.
Ik ga dus naar een festival waar James Blake ook komt, hij was daar ook een grote naam, was een van de artiesten die ik niet kende qua muziek. Dus ik dacht ff opzoeken.
Dus toen bleek dit een beetje zijn grootste 'hit' te zijn:
Nu heb ik normaal niet dat ik helemaal niet begrijp wat mensen mooi vinden aan een nummer, maar dit is een van de weinige gevallen. Ik snap het echt helemaal niet..
Zou iemand mij misschien een beetje kunnen inlichten?
Ik wil overigens niet als een hater overkomen, ik haat nooit op muziek, ik zoek altijd naar vette artiesten en vette nummers en bij grote hits denk ik altijd wel iets vets te vinden in die nummers, alleen nu blijk ik het niet te begrijpen..
Gewoon met een goeie subwoofer? Maar ik snap er alsnog geen ruk van. Wat er nou mooi is dat nummerquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Dus, luister je zoiets op je laptop of met een goede koptelefoon? Maakt een wereld van verschil namelijk. Als je de bass in je maag voelt, dan doe je het goed.
Ik zou een Mondriaan ook in 5 minuten kunnen namaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef ulq het volgende:
Er is in ieder geval niks speciaals aan die ´basslijn´, muzikaal niet en technisch gezien ook niet. Een matige artiest als Skrillex zou dat in 5 minuten kunnen maken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef ulq het volgende:
Er is in ieder geval niks speciaals aan die ´basslijn´, muzikaal niet en technisch gezien ook niet. Een matige artiest als Skrillex zou dat in 5 minuten kunnen maken.
Dat kan, ik vind het redelijk vernieuwde muziek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef ulq het volgende:
Naah ok laat maar ik ga hier niet een artiest zitten afzeiken in een topic waar mensen hem tof vinden
Maar ik blijf erbij dat ik het niet snap wat jullie er zo speciaal/mooi aan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |