abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132114512
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik kan er sowieso niet naar kijken, was op Pitch ook weer droevenis en komt er dan helemaal niet uit. Liever de plaat op op een goed systeem thuis.
Het is wel een verdomd goede live-act hoor, met die band erbij en vooral die drummer. Sjongejonge wat een ongelooflijke baas is dat. Sommige nummers brengt hij echt naar een volstrekt hoger plan. Voegt echt wat toe aan de plaat. Maar het is zo eeuwig zonde dat James destijds door 3FM geplugt is...dat verneukt de beleving van zo'n artiest volledig ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_132119853

Mijn nieuwe muurpapier.
జ్ఞ‌ా
pi_132119937
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn nieuwe muurpapier.
_O_
Dat was wel een mooi foto-momentje ja :D Die heb ik ook _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_132119967
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Norrage het volgende:

[..]

_O_
Dat was wel een mooi foto-momentje ja :D Die heb ik ook _O_
Mijne is gemaakt met telefooncam. Als je betere kwaliteit hebt hou ik me aanbevolen ;).
జ్ఞ‌ా
pi_132120902
Wow, wat een concert! Wel grappig dat die gil bij het eerste nummer gelooped werd! Soms gestoord aan het gepraat van mensen. Maar het was ook vaak muisstil vond ik. Echt genoten!
pi_132121057
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef theodoor9 het volgende:
Wow, wat een concert! Wel grappig dat die gil bij het eerste nummer gelooped werd! Soms gestoord aan het gepraat van mensen. Maar het was ook vaak muisstil vond ik. Echt genoten!
Wel geniaal ja. Eigenlijk had ik dat helemaal door, ik dacht het publiek gewoon steeds hysterisch was...en dat was het ook...als ie het niet gelooped had waren ze ook wel gaan gillen :') Dat Retrogade wordt bijvoorbeeld volstrekt verneukt door het publiek :') Of was dat ook een loop?
pi_132121255
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef theodoor9 het volgende:
Precies ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_132121765
జ్ఞ‌ా
pi_132127911
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wel geniaal ja. Eigenlijk had ik dat helemaal door, ik dacht het publiek gewoon steeds hysterisch was...en dat was het ook...als ie het niet gelooped had waren ze ook wel gaan gillen :') Dat Retrogade wordt bijvoorbeeld volstrekt verneukt door het publiek :') Of was dat ook een loop?
Ja, geneuried in het begin loop die ook.

Mooi concert, heb genoten :) The Wilhelm Scream blijft prachtig live. Die stiltes op het laatste nummer waren ook mooi. Muisstil, af en toe een bekertje rinkelen.
pi_132158506
Top optreden! Vooral de drummer vond ik zeeer strak spelen! Ook de loops, verlengde versie van Limit to your love en het laatste nummer waren prachtig.

Ik vond overigens dat het gegil/applaus in de loops niet echt storend, gaf wel een leuk live-effect.

Ze vroegen wel echt achterlijke prijzen voor de merchandise, 30 euro voor een plaat :{w
pi_132165826
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef ttgek het volgende:
Top optreden! Vooral de drummer vond ik zeeer strak spelen! Ook de loops, verlengde versie van Limit to your love en het laatste nummer waren prachtig.

Ik vond overigens dat het gegil/applaus in de loops niet echt storend, gaf wel een leuk live-effect.

Ze vroegen wel echt achterlijke prijzen voor de merchandise, 30 euro voor een plaat :{w
Was gesigneerd. Jammer genoeg ben ik een beetje blut..
pi_132167788
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

Was gesigneerd. Jammer genoeg ben ik een beetje blut..
Aaaaah.. Vandaar 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')