Het is wel een verdomd goede live-act hoor, met die band erbij en vooral die drummer. Sjongejonge wat een ongelooflijke baas is dat. Sommige nummers brengt hij echt naar een volstrekt hoger plan. Voegt echt wat toe aan de plaat. Maar het is zo eeuwig zonde dat James destijds door 3FM geplugt is...dat verneukt de beleving van zo'n artiest volledigquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik kan er sowieso niet naar kijken, was op Pitch ook weer droevenis en komt er dan helemaal niet uit. Liever de plaat op op een goed systeem thuis.
quote:
Mijne is gemaakt met telefooncam. Als je betere kwaliteit hebt hou ik me aanbevolenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was wel een mooi foto-momentje jaDie heb ik ook
Wel geniaal ja. Eigenlijk had ik dat helemaal door, ik dacht het publiek gewoon steeds hysterisch was...en dat was het ook...als ie het niet gelooped had waren ze ook wel gaan gillenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef theodoor9 het volgende:
Wow, wat een concert! Wel grappig dat die gil bij het eerste nummer gelooped werd! Soms gestoord aan het gepraat van mensen. Maar het was ook vaak muisstil vond ik. Echt genoten!
Preciesquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef theodoor9 het volgende:
Wow, wat een concert! Wel grappig dat die gil bij het eerste nummer gelooped werd! Soms gestoord aan het gepraat van mensen. Maar het was ook vaak muisstil vond ik. Echt genoten!
Ja, geneuried in het begin loop die ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel geniaal ja. Eigenlijk had ik dat helemaal door, ik dacht het publiek gewoon steeds hysterisch was...en dat was het ook...als ie het niet gelooped had waren ze ook wel gaan gillenDat Retrogade wordt bijvoorbeeld volstrekt verneukt door het publiek
Of was dat ook een loop?
Was gesigneerd. Jammer genoeg ben ik een beetje blut..quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef ttgek het volgende:
Top optreden! Vooral de drummer vond ik zeeer strak spelen! Ook de loops, verlengde versie van Limit to your love en het laatste nummer waren prachtig.
Ik vond overigens dat het gegil/applaus in de loops niet echt storend, gaf wel een leuk live-effect.
Ze vroegen wel echt achterlijke prijzen voor de merchandise, 30 euro voor een plaat
Aaaaah.. Vandaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Was gesigneerd. Jammer genoeg ben ik een beetje blut..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |