Ik wil een Froyo met Sense zonder de rommel die HTC erop heeft gezet (zoals facebook, twitter, aandelen etc..), en dan ook nog in het Nederlandsquote:
Ik heb al de 'Beautiful Weather' live wallpaper. Die hoort bij de Beautiful Widgets en als het weerbericht aangeeft dat het sneeuwt, sneeuwt het op m'n scherm en bij regen regent het, bij onweer bliksemt, de wolken trekken voorbij etc. etc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
Hij's mooiom in winterse stemming te komen.
Ook heel mooi.
Verdiep je in het rooten en custom roms. Het bovenstaande heb ik draaien op m'n Wildfire met Froyo.quote:
wel een enorm verschil denk ik?quote:Op zondag 28 november 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Ik had een prachtige Galaxy S, gesloopt binnen 2 weken. Nu een Legend.
+100, ik gebruik daar ook helemaal niets van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil een Froyo met Sense zonder de rommel die HTC erop heeft gezet (zoals facebook, twitter, aandelen etc..), en dan ook nog in het Nederlands
Heb geen Goochel accountquote:
Froyo komt toch ook uit voor de HTC?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Dromer het volgende:
Verdiep je in het rooten en custom roms. Het bovenstaande heb ik draaien op m'n Wildfire met Froyo.
( en m'n apps staan op ook m'n sd-card)
Onee, niet weer zo iemand...quote:
Fantastisch ingelezenquote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef daNpy het volgende:
Omdat ik heul niet wist dat Android iets met Google te maken had
Het werkt al weer denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Als iemand je zijn nummer geeft ga je even naar Google Contacts, klikt op Add Contact, copy-paste en het staat meteen op je telefoon.
"de HTC"? Welke bedoel je precies? Hero, Wildfire, Desire, Desire HD, Magic, ......... Er zijn er nogal wat.quote:Op zondag 28 november 2010 12:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Froyo komt toch ook uit voor de HTC?
Ik wil ook een Desire... Snif. Mijn Hero trekt dit schijnbaar niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
Hij's mooiom in winterse stemming te komen.
Ook heel mooi.
sorry wildfire bedoelde ikquote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
"de HTC"? Welke bedoel je precies? Hero, Wildfire, Desire, Desire HD, Magic, ......... Er zijn er nogal wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |