Okequote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups.En Ron mijn broer. Die namen typ ik meestal maar, want Broer en Vriend typen vergeet ik steeds.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:51 schreef Michhas het volgende:
Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren, Ik ga niet over de TT zeuren...
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Michhas het volgende:
Iedereen happy dat die gek de lapo niet had?
Dit niet doen Michhas.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Michhas het volgende:
ja, dan hoef ik niet weer een ninja-edit in de OP te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef Michhas het volgende:
Wat is nu eigenlijk de definitie van een ninja-edit?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, dan hoef ik niet weer een ninja-edit in de OP te doen
Waarom?quote:
Dat is de prijs die je betaald om blauw te zijn beste Symphonicquote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, dan hoef ik niet weer een ninja-edit in de OP te doen
Iets met oorlog voorkomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dat is de prijs die je betaald om blauw te zijn beste Symphonic
Een edit zonder dat iemand het ziet/dat iemand het ziet, maar niet wordt meegenomen in de quotequote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de definitie van een ninja-edit?
een post sneller editten dan het lichtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de definitie van een ninja-edit?
als ik blauw ben dan krijg ik dat echt niet voor elkaar hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
Dat is de prijs die je betaald om blauw te zijn beste Symphonic
of dat iemand denkt een typo te quoten en dat het in de quote al goed staatquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een edit zonder dat iemand het ziet/dat iemand het ziet, maar niet wordt meegenomen in de quote
dan meot je 'm terugdraaienquote:Op woensdag 24 november 2010 23:03 schreef Lutte het volgende:
Okay, dit is eng, mijn oog draait steeds weg.
Schroevendraaier zou moeten lukkenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou een schroevendraaier helpen denk je? Of moet ik toch voor de waterpomptang gaan?
Trusten Herr Michhas!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
Voor wat het nog waard is; ik ga slapen
Latertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |