Waar werk jij dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Ah, een collega en ook nog eens uit het cambuur topic
Politie Drachten. Eigenlijk indirecte collega's, maar heb bij het CJIB gewerkt in een ver verleden. Krijg nog steeds post van ze trouwens als ik weer eens autogereden hebquote:
Politie! Uniform! Fetish!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Politie Drachten. Eigenlijk indirecte collega's, maar heb bij het CJIB gewerkt in een ver verleden. Krijg nog steeds post van ze trouwens als ik weer eens autogereden heb
Mmm, geen uniform voor mij, wel af en toe een politieauto onder mijn kont. Telt dat ookquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Opdekop het volgende:
Politie! Uniform! Fetish!
Hallo Richardrahl...
Ga jij ook naar Groningenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Politie! Uniform! Fetish!
Hallo Richardrahl...
Ja, geil genoeg. Kan je geen uniform regelen dan? Dan wil ik wel met je trouwen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Mmm, geen uniform voor mij, wel af en toe een politieauto onder mijn kont. Telt dat ook
Shit, dan moet ik eerst scheiden. Mmm, kan ik niet gewoon af en toe langskomen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Opdekop het volgende:
Ja, geil genoeg. Kan je geen uniform regelen dan? Dan wil ik wel met je trouwen.
He, die was van mij!quote:
Misschien, weet ik tegen die tijdquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wanneer? 5 februari? Ja. Jij ook?
Kan ik niet bijkomenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst scheiden. Mmm, kan ik niet gewoon af en toe langskomen?
[..]
He, die was van mij!
Als jij nu die boete voor mij eruit haalt trek ik me terug
Hoi, ik ga ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wanneer? 5 februari? Ja. Jij ook?
Is helemaal prima, gaan we even een stukje rijden in je auto. (hahaahahaha OPDEKOP HOSSELT DIE MANNEN MET AUTO'S JAJAJAJAJAJA!)quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst scheiden. Mmm, kan ik niet gewoon af en toe langskomen?
Moet je doen, is leuk.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien, weet ik tegen die tijd
Goedzoquote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ik ga ook waarschijnlijk.
De ex van mijn schoonzus werkt ook bij het CJIB trouwens, die zal je misschien wel kennen. Maar genoeg, ik ga even voor de buis hangen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef justmattie het volgende:
Kan ik niet bijkomenNiemand trouwens. Boetes gaan via een geautomatiseerd systeem.
Ik weet tegen die tijd pas of er iets anders is wat ook leuk isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Is helemaal prima, gaan we even een stukje rijden in je auto. (hahaahahaha OPDEKOP HOSSELT DIE MANNEN MET AUTO'S JAJAJAJAJAJA!)
[..]
Moet je doen, is leuk.
[..]
Goedzo
Gaan we zoenen voor justmattie zijn neus?
Vrijdag met dit weer ga ik de stad wel in en niet weer blauwbekken bij Cambuurquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef richardrahl het volgende:
[..]
De ex van mijn schoonzus werkt ook bij het CJIB trouwens, die zal je misschien wel kennen. Maar genoeg, ik ga even voor de buis hangen.
Vrijdag 3 lange onderbroeken en 2 jassen aan naar cambuur
True. Het duurt nog dik 2 maandenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Opdekop het volgende:
justmattie ; het is 's middags he dussss.. je kan 's avonds nog prima naar andere feestjes.
Bij deze verplicht ik je te komen.
Dussssss kan je het nu alvast in je agenda zetten zodat je niets anders planned. Goedzo. Geen dank.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
True. Het duurt nog dik 2 maandendussssss
Dat bedoelde ik toch ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dussssss kan je het nu alvast in je agenda zetten zodat je niets anders planned. Goedzo. Geen dank.
dat hebben we al eens gedaan en ik ga daten met een meisje en met haar ga ik erheen dus...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Is helemaal prima, gaan we even een stukje rijden in je auto. (hahaahahaha OPDEKOP HOSSELT DIE MANNEN MET AUTO'S JAJAJAJAJAJA!)
[..]
Moet je doen, is leuk.
[..]
Goedzo
Gaan we zoenen voor justmattie zijn neus?
Chocoladepepernotenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef Opdekop het volgende:
Hangt er vanaf wat voor koekje.
Ik heb pepernoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |