Verdien je ook grof geld en alles? Trouwen?quote:Op zondag 28 november 2010 04:02 schreef neen het volgende:
Ik ben te oud voor die shit man, ik hoor bijna in de rembrand thus ofsu
GOEIESMORGENS. Wanneer moet ik het bij je brengen ?quote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik er twee van op de oprit staan!
Goedemorgen lieve mensen
Ik verdien het wel jaquote:Op zondag 28 november 2010 11:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Verdien je ook grof geld en alles? Trouwen?
Ja echt allemaal petjes, sinds de glazen zijn vervangen door plastic bekers kom ik er al bijna nooit meer. Doelesteeg stond ook vol met dat soort figuurtjes.quote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Faceoff het volgende:
Pff, ik vond het gister op zich wel te doen in de stad, de gloppe vermijdt ik op zaterdag tegenwoordig.
eigenlijk alleen nog maar triest witte-petjes volk daar, 1 keer iemand scheef aankijken en: "Kist un tik op de eagen krije"
In de Doelesteeg zie ik ze nooit op donderdag.quote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef neen het volgende:
[..]
Ja echt allemaal petjes, sinds de glazen zijn vervangen door plastic bekers kom ik er al bijna nooit meer. Doelesteeg stond ook vol met dat soort figuurtjes.
Donderdag zal het nog wel chill zijn maar goed, dan ben ik zelden in de stad.
Hemingway is sowieso al beter omdat ze Strongbow hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 15:58 schreef neen het volgende:
Ik kwam gisteren vanaf le station dus liep ik erlangs. Had beter de hemmingway in kunnen gaan gok ik maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |