Ik ben juist van plan om volgend jaar een SK aan te gaan schaffen, mede ook door de slechte resultaten. Ik ben van mening dat Feyenoord nu meer dan ooit support nodig heb.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ben benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders we overhouden als het spelniveau en de klassering zo dramatisch blijven . Hoor her en der op het vak en van kennissen wel dat veel mensen toch twijfelen of ze volgend jaar weer een seizoenkaart nemen . Jullie dan ?
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef PIETR het volgende:
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. ...
Die gast heeft nog een doorlopend contract bij City en daarbij is dat salaris echt onbetaalbaar, of denk je dat ze voor hun lol spelers als van Beukering halen ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef PIETR het volgende:
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. Hiermee speldt Been zichzelf meteen een brevet van onvermogen op. 433 blijkt met ons materiaal niet te werken. Als dat al niet lukte met één van de beste spitsten ter wereld, Makaay, waarom denkt Been dat het dan wel gaat lukken met een spits die nog te slecht is voor de Jupiler League?
Ben klaar met Been. En met Beenhakker ook trouwens. Belachelijk dat ie nog niet met Bellamy heeft gesproken. Die jongen heeft tot 2 keer toe een open sollicitie gedaan, maar daar is dus nog niks mee gedaan.
Is gewoon geschreven door een Nederlander.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:38 schreef Tommy2K het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen jongens, maar toch wat liefde uit Engeland voor jullie. Interessant om te lezen hoe de "buitenwereld" er tegenaan kijkt...
Feyenoord op When Saturday Comes
http://www.wsc.co.uk/content/view/5983/38/
Zijn er echt mensen die daar aan twijfelen dan? Zodra het nieuws gemeld werd van die zogenaamde stage was dat al 100% duidelijk.quote:
1) Hoe kunnen ze dat nou in vredesnaam niet wetenquote:Feyenoord gaat kijken hoe ze Van Beukering zo snel mogelijk kunnen inlijven, zo meldt De Telegraaf. De club zoekt uit wanneer hij inzetbaar is, omdat hij de amateurstatus heeft.
1. Financiën, kan dat ze het extern gaan doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
1) Hoe kunnen ze dat nou in vredesnaam niet weten
2) Die staat zondag dus gewoon in de basis als het kan
Excelsior in de slotfase de gelijkmaker om de oren zie ik net, gemiste kans hoor, tegen dat droevige Willen II. Al was het alleen maar om J. Derksen weer stof te laten happen maandag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Concurrenten Willem 2, Excelsior en NEC hebben weer punten verloren![]()
Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef PIETR het volgende:
Ben klaar met Been. En met Beenhakker ook trouwens. Belachelijk dat ie nog niet met Bellamy heeft gesproken. Die jongen heeft tot 2 keer toe een open sollicitie gedaan, maar daar is dus nog niks mee gedaan.
Kans is zeer, zeer minimaal, maar je kunt in ieder geval even netjes een belletje doen, om te laten horen dat er nu helaas echt niets mogelijk is. Netwerken, beleefdheid, opties openhouden voor de toekomst etc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.
Prachtig dat een speler als hij wil komen. Er zit echter gewoon een prijskaart aan die speler. Hij is eigendom van Manchester City, dus bij voorbaat onhaalbaar. En al was hij transfervrij, zijn salaris is van dien aard, dat wij daar sowieso nooit aan kunnen voldoen.
Beenhakker heeft al eens contact met hem gehad, wei weet heeft hij dat inmiddels wel al gedaan. Maar hier denken er een aantal dat alles wat er in de voetbalwereld gebeurt op Voetbalzone staat volgens mij, als het daar niet staat is het ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kans is zeer, zeer minimaal, maar je kunt in ieder geval even netjes een belletje doen, om te laten horen dat er nu helaas echt niets mogelijk is. Netwerken, beleefdheid, opties openhouden voor de toekomst etc.
Stond volgens mij nog in dat Feyenoord legioen magazine, dat Beenhakker 't niet nodig vond contact op te nemen omdat hij toch onhaalbaar was. Bellamy moest maar contact met hem opnemen als hij wilde. Ofzo. Of ben ik nou in de war?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beenhakker heeft al eens contact met hem gehad, wei weet heeft hij dat inmiddels wel al gedaan. Maar hier denken er een aantal dat alles wat er in de voetbalwereld gebeurt op Voetbalzone staat volgens mij, als het daar niet staat is het ook niet gebeurd.
Geen idee, het enige wat ik weet is dat ze weleens hebben gesproken maar dat toen een transfer niet aan de orde was vanwege zijn contract bij City.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Stond volgens mij nog in dat Feyenoord legioen magazine, dat Beenhakker 't niet nodig vond contact op te nemen omdat hij toch onhaalbaar was. Bellamy moest maar contact met hem opnemen als hij wilde. Ofzo. Of ben ik nou in de war?
Het is zeldzaam dat een speler van zijn kaliber ooit nog een keer voor Feyenoord zou willen uitkomen. Bij City issie uit beeld, hij wordt niet voor niks verhuurd. En daarbij heeft ie zelf al aangegeven dat salaris geen probleem hoeft te zijn. Als zon kansje zich voordoet moet je geen lakse houding aannemen maar alles op alles zetten om zo iemand naar de Kuip te halen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.
Prachtig dat een speler als hij wil komen. Er zit echter gewoon een prijskaart aan die speler. Hij is eigendom van Manchester City, dus bij voorbaat onhaalbaar. En al was hij transfervrij, zijn salaris is van dien aard, dat wij daar sowieso nooit aan kunnen voldoen.
Zijn contract loopt ook na dit seizoen nog door bij City, Feyenoord kan nu gewoon niets doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is zeldzaam dat een speler van zijn kaliber ooit nog een keer voor Feyenoord zou willen uitkomen. Bij City issie uit beeld, hij wordt niet voor niks verhuurd. En daarbij heeft ie zelf al aangegeven dat salaris geen probleem hoeft te zijn. Als zon kansje zich voordoet moet je geen lakse houding aannemen maar alles op alles zetten om zo iemand naar de Kuip te halen.
Tuurlijk kan Beenhakker wel iets doen. Altijd nog beter dan niets doen, want dan komt ie sowieso nooit naar Feyenoord.quote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn contract loopt ook na dit seizoen nog door bij City, Feyenoord kan nu gewoon niets doen.
Wat ziet hij er toch uit als een kamper.quote:
En vertel mij eens waarom 4-4-2 niet zou kunnen 4-3-3 met deze groep is gewoon niet te doen. Je mist gewoon overwicht op het middenveld wat eigenlijk niet zou moeten als iedereen zich aan zijn taken zou houden. 4-4-2 is gewoon veel makkelijker en je staat er verdedigend een stuk stabieler voor dan wanneer je 4-3-3 speelt. Je wisselt in 4-4-2 gewoon minder van positie waardoor spelers zoals Wijnaldum en Bahia beter uit de voeten kunnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gast heeft nog een doorlopend contract bij City en daarbij is dat salaris echt onbetaalbaar, of denk je dat ze voor hun lol spelers als van Beukering halen ?
Daarbij is 4-4-2 ook niet de oplossing hoor, het materiaal wat we hebben is gewoon te min/elftal is niet in balans. Zowel voor 4-3-3 als 4-4-2 of welk systeem dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |