abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89233320
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ben benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders we overhouden als het spelniveau en de klassering zo dramatisch blijven . Hoor her en der op het vak en van kennissen wel dat veel mensen toch twijfelen of ze volgend jaar weer een seizoenkaart nemen . Jullie dan ?
Ik ben juist van plan om volgend jaar een SK aan te gaan schaffen, mede ook door de slechte resultaten. Ik ben van mening dat Feyenoord nu meer dan ooit support nodig heb.

FEY - ADO morgen, 3-0
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:39:23 #152
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_89233556
Morgen wordt 't 2-0 :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:08:47 #153
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89234548
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. Hiermee speldt Been zichzelf meteen een brevet van onvermogen op. 433 blijkt met ons materiaal niet te werken. Als dat al niet lukte met één van de beste spitsten ter wereld, Makaay, waarom denkt Been dat het dan wel gaat lukken met een spits die nog te slecht is voor de Jupiler League?

Ben klaar met Been. En met Beenhakker ook trouwens. Belachelijk dat ie nog niet met Bellamy heeft gesproken. Die jongen heeft tot 2 keer toe een open sollicitie gedaan, maar daar is dus nog niks mee gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_89235585
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen jongens, maar toch wat liefde uit Engeland voor jullie. Interessant om te lezen hoe de "buitenwereld" er tegenaan kijkt...

Feyenoord op When Saturday Comes
http://www.wsc.co.uk/content/view/5983/38/
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_89235885
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef PIETR het volgende:
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. ...
Waar lees je dat? :o
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89236313
quote:
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. Hiermee speldt Been zichzelf meteen een brevet van onvermogen op. 433 blijkt met ons materiaal niet te werken. Als dat al niet lukte met één van de beste spitsten ter wereld, Makaay, waarom denkt Been dat het dan wel gaat lukken met een spits die nog te slecht is voor de Jupiler League?

Ben klaar met Been. En met Beenhakker ook trouwens. Belachelijk dat ie nog niet met Bellamy heeft gesproken. Die jongen heeft tot 2 keer toe een open sollicitie gedaan, maar daar is dus nog niks mee gedaan.
Die gast heeft nog een doorlopend contract bij City en daarbij is dat salaris echt onbetaalbaar, of denk je dat ze voor hun lol spelers als van Beukering halen ?

Daarbij is 4-4-2 ook niet de oplossing hoor, het materiaal wat we hebben is gewoon te min/elftal is niet in balans. Zowel voor 4-3-3 als 4-4-2 of welk systeem dan ook.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:04:53 #157
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_89236374
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:38 schreef Tommy2K het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen jongens, maar toch wat liefde uit Engeland voor jullie. Interessant om te lezen hoe de "buitenwereld" er tegenaan kijkt...

Feyenoord op When Saturday Comes
http://www.wsc.co.uk/content/view/5983/38/
Is gewoon geschreven door een Nederlander. ;)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_89236469
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waar lees je dat? :o
Zijn er echt mensen die daar aan twijfelen dan? Zodra het nieuws gemeld werd van die zogenaamde stage was dat al 100% duidelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:11:54 #159
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89236631
quote:
Feyenoord gaat kijken hoe ze Van Beukering zo snel mogelijk kunnen inlijven, zo meldt De Telegraaf. De club zoekt uit wanneer hij inzetbaar is, omdat hij de amateurstatus heeft.
1) Hoe kunnen ze dat nou in vredesnaam niet weten :')
2) Die staat zondag dus gewoon in de basis als het kan :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89236720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

1) Hoe kunnen ze dat nou in vredesnaam niet weten :')
2) Die staat zondag dus gewoon in de basis als het kan :')
1. Financiën, kan dat ze het extern gaan doen.
2. Nee want dan had alles al rond(hihi)moeten zijn en ook bij KNVB gemeld etc.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:03:29 #161
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89240862
Concurrenten Willem 2, Excelsior en NEC hebben weer punten verloren *O*

:') ;(
pi_89241256
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Concurrenten Willem 2, Excelsior en NEC hebben weer punten verloren *O*

:') ;(
Excelsior in de slotfase de gelijkmaker om de oren zie ik net, gemiste kans hoor, tegen dat droevige Willen II. Al was het alleen maar om J. Derksen weer stof te laten happen maandag.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:14:58 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89241312
quote:
Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.

Prachtig dat een speler als hij wil komen. Er zit echter gewoon een prijskaart aan die speler. Hij is eigendom van Manchester City, dus bij voorbaat onhaalbaar. En al was hij transfervrij, zijn salaris is van dien aard, dat wij daar sowieso nooit aan kunnen voldoen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:22:39 #164
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89241638
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Belachelijk dat je een Bellamy als haalbaar acht. Dan ben je werkelijk alle realiteit uit het oog verloren.

Prachtig dat een speler als hij wil komen. Er zit echter gewoon een prijskaart aan die speler. Hij is eigendom van Manchester City, dus bij voorbaat onhaalbaar. En al was hij transfervrij, zijn salaris is van dien aard, dat wij daar sowieso nooit aan kunnen voldoen.
Kans is zeer, zeer minimaal, maar je kunt in ieder geval even netjes een belletje doen, om te laten horen dat er nu helaas echt niets mogelijk is. Netwerken, beleefdheid, opties openhouden voor de toekomst etc.
pi_89242120
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Kans is zeer, zeer minimaal, maar je kunt in ieder geval even netjes een belletje doen, om te laten horen dat er nu helaas echt niets mogelijk is. Netwerken, beleefdheid, opties openhouden voor de toekomst etc.
Beenhakker heeft al eens contact met hem gehad, wei weet heeft hij dat inmiddels wel al gedaan. Maar hier denken er een aantal dat alles wat er in de voetbalwereld gebeurt op Voetbalzone staat volgens mij, als het daar niet staat is het ook niet gebeurd.
pi_89242298
Morgen er wee bij *O*
hoop dat we van het spel een beetje warm worden ;)
Ik denk een 2-1 (1-1).

Hoop ik iig. Haha
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:42:41 #167
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89242340
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Beenhakker heeft al eens contact met hem gehad, wei weet heeft hij dat inmiddels wel al gedaan. Maar hier denken er een aantal dat alles wat er in de voetbalwereld gebeurt op Voetbalzone staat volgens mij, als het daar niet staat is het ook niet gebeurd.
Stond volgens mij nog in dat Feyenoord legioen magazine, dat Beenhakker 't niet nodig vond contact op te nemen omdat hij toch onhaalbaar was. Bellamy moest maar contact met hem opnemen als hij wilde. Ofzo. Of ben ik nou in de war? :')
pi_89242383
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Stond volgens mij nog in dat Feyenoord legioen magazine, dat Beenhakker 't niet nodig vond contact op te nemen omdat hij toch onhaalbaar was. Bellamy moest maar contact met hem opnemen als hij wilde. Ofzo. Of ben ik nou in de war? :')
Geen idee, het enige wat ik weet is dat ze weleens hebben gesproken maar dat toen een transfer niet aan de orde was vanwege zijn contract bij City.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:56:14 #169
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89242869
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is zeldzaam dat een speler van zijn kaliber ooit nog een keer voor Feyenoord zou willen uitkomen. Bij City issie uit beeld, hij wordt niet voor niks verhuurd. En daarbij heeft ie zelf al aangegeven dat salaris geen probleem hoeft te zijn. Als zon kansje zich voordoet moet je geen lakse houding aannemen maar alles op alles zetten om zo iemand naar de Kuip te halen.
pi_89243034
Praten over Bellamy en dan met Burgerking aankomen...
pi_89243072
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Het is zeldzaam dat een speler van zijn kaliber ooit nog een keer voor Feyenoord zou willen uitkomen. Bij City issie uit beeld, hij wordt niet voor niks verhuurd. En daarbij heeft ie zelf al aangegeven dat salaris geen probleem hoeft te zijn. Als zon kansje zich voordoet moet je geen lakse houding aannemen maar alles op alles zetten om zo iemand naar de Kuip te halen.
Zijn contract loopt ook na dit seizoen nog door bij City, Feyenoord kan nu gewoon niets doen.
pi_89243195
  zondag 28 november 2010 @ 00:07:57 #173
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89243353
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zijn contract loopt ook na dit seizoen nog door bij City, Feyenoord kan nu gewoon niets doen.
Tuurlijk kan Beenhakker wel iets doen. Altijd nog beter dan niets doen, want dan komt ie sowieso nooit naar Feyenoord.
pi_89243570
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er toch uit als een kamper. :D Met dat boerse accent ook.

Nou ja, dat zegt natuurlijk niets over zijn voetbalkwaliteiten.
pi_89243615
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die gast heeft nog een doorlopend contract bij City en daarbij is dat salaris echt onbetaalbaar, of denk je dat ze voor hun lol spelers als van Beukering halen ?

Daarbij is 4-4-2 ook niet de oplossing hoor, het materiaal wat we hebben is gewoon te min/elftal is niet in balans. Zowel voor 4-3-3 als 4-4-2 of welk systeem dan ook.
En vertel mij eens waarom 4-4-2 niet zou kunnen 4-3-3 met deze groep is gewoon niet te doen. Je mist gewoon overwicht op het middenveld wat eigenlijk niet zou moeten als iedereen zich aan zijn taken zou houden. 4-4-2 is gewoon veel makkelijker en je staat er verdedigend een stuk stabieler voor dan wanneer je 4-3-3 speelt. Je wisselt in 4-4-2 gewoon minder van positie waardoor spelers zoals Wijnaldum en Bahia beter uit de voeten kunnen.
4-3-3 is meer voor een team dat speelt om te winnen en die meer op de helft van de tegenstander kunnen voetballen. Ook is de omschakeling in 4-3-3 gewoon wat lastiger dan in 4-4-2.

K.I.S.S.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')