Inderdaadquote:Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Karim speelde ook een geweldige pot. Ontzettend hard gewerkt.
Inderdaad ja, hij begint steeds belangrijker te worden. Was weer belangrijk aanwezig op het middenveld met een paar goeie passes, en dito assist.quote:Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hij brengt ook wat meer rust en controle in het elftal. Ik hoop niet dat we hem ruilen tegen De Koefquote:Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Welke? Hingen er erg veel namelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
Wat stond er eigenlijk precies op dat spandoek in de eerste helft ?
Volgens mij die Haagse Harry en die Bokito schouder aan schouder.quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
Wat stond er eigenlijk precies op dat spandoek in de eerste helft ?
Ik ben het hier mee eens. Het is een harde werker, heeft zn hart op de juiste plaats, maar dat is het dan ook hij. Gini kan best aardig voetballen, maar ik geloof ook niet dat we aan hem het grote geld gaan verdienen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik vind het rendement van Wijnaldum veel te laag. Het oogt wel leuk maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb echt geen idee in welke rol en in welk elftal hij de boel op sleeptouw kan gaan nemen. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit maar ik zie die geweldige potentie niet. Een leuke clubspeler is het, die uit kan groeien tot top eredivisie, ik zie geen internationale topper lopen.
Jep, echte spitsen staan op de goede plek op het goede moment.quote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
Bekijk het hoe je wilt, het zijn bijna allemaal matige/simpele doelpuntjes, maar volgens mij heeft Castaignos ondertussen 5 keer gescoord in de laatste 6 wedstrijden ofzo?
Amen. Het zijn nu alleen nog te-jonkies, maar hou je de boel bij elkaar, dan heb je over 2 jaar een wereldelftal met ervaring én talent. En allemaal echte Feyenoorders.quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet .![]()
Dit Feyenoord is voor het eerst sinds jaren een ploeg van echte Feyenoorders . Geen broodvoetballers maar jongens uit Rotterdam met hart voor de club . En dan ga je zeggen dat je daar niks mee hebt ??
Ja ze zijn jong en nee het gaat niet altijd even goed . Maar dit elftal heeft genoeg potentie om over een aantal jaar weer gewoon mee te doen in de top .
MITS het niet leeggekocht wordt of jongens hun contracten niet verlengen . Er zit echt veel potentie in .
En er schijnt ook nu weer een prima lichting aan te komen . Als je iets positiefs in deze tijden kan en mag noemen zijn het wel de jonkies .
Mwah...quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, echte spitsen staan op de goede plek op het goede moment.
Voor een jongen van net 18 ben ik zeer tevreden. Hoe hij zijn goals maakt boeit me 0,0.quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mwah...
Vind het nog geen topdoelpunten hoor. Als je dat zegt denk ik aan spelers als Inzaghi of huntelaar die op het juiste moment stappen. Van Castaignos zat er een buitenspelbal, een frommelgoal etc bij. Daarnaast heeft hij veel kansen gemist.
Vind het alleen heel erg positief voor het vertrouwen van zowel hem als de groep.
Ik heb ook alle vertrouwen in hem hoor, en ben erg tevreden met z'n aantal doelpunten, relativeer het alleen een beetje. Het is gewoon top dat hij ineens zoveel scoort, maar hij speelt nou ook nog niet de pannen van het dakquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor een jongen van net 18 ben ik zeer tevreden. Hoe hij zijn goals maakt boeit me 0,0.
Nee maar dat verwacht ik dan ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb ook alle vertrouwen in hem hoor, en ben erg tevreden met z'n aantal doelpunten, relativeer het alleen een beetje. Het is gewoon top dat hij ineens zoveel scoort, maar hij speelt nou ook nog niet de pannen van het dak
Ik heb de tweede helft gezien, en daarin zag ik geen domme dingen. Soms nog een beetje zichtbaar duwen, maar het was niet zo lomp als eerder.quote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoe deed Leerdam het overigens over de hele wedstijd gedaan? Die zal de komende weken ook nog wel eea moeten spelen.
het was ook geen penalty hoorquote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
WHAT THE FUCK. Ik zit nu eredivisie samenvatting te kijken. Die jood van een commentator, Frank snoeks volgens mij. Zegt dat Wijnaldum geen penalty veerdient, je ziet ook maar 1 keer de herhaling. Wat een KANKERJODEN daar bij NOS.
Ja het staat een beetje overdreven maar dit gaat echt ver, het begint echt zwaar op te vallen..
quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
WHAT THE FUCK. Ik zit nu eredivisie samenvatting te kijken. Die jood van een commentator, Frank snoeks volgens mij. Zegt dat Wijnaldum geen penalty veerdient, je ziet ook maar 1 keer de herhaling. Wat een KANKERJODEN daar bij NOS.
Ja het staat een beetje overdreven maar dit gaat echt ver, het begint echt zwaar op te vallen..
quote:Been: 'Zijn aan het uitzoeken of Van Beukering meteen beschikbaar is'
Mario Been hoopt volgende week al te kunnen beschikken over Jhonny van Beukering, die sinds woensdag meetraint bij Feyenoord. De oefenmeester waakt echter voor te hoge verwachtingen: Ik las vrijdag overal terug dat ik Jhonny de beste spits in Nederland in de zestienmeter zou vinden. Dat slaat nergens op. Dan ben je rijp voor een gesticht als je zoiets roept, aldus Been.
De coach heeft desondanks wel een hoge pet op van Van Beukering, die als concurrent voor Luc Castaignos moet gaan fungeren. Hij is één van de betere spitsen van Nederland in het strafschopgebied, heb ik gezegd. Maar goed luisteren, is ook een vak, zei Been tegen het ANP. We zijn aan het uitzoeken of hij meteen beschikbaar kan zijn. Als dat het geval is, kan hij snel aansluiten bij ons.
We missen door allerlei blessures momenteel iemand die iets kan forceren in een wedstrijd, legde Been de interesse in de clubloze Van Beukering uit. Soms moet ik mijn verdedigers Vlaar of Bahia naar voren sturen. Met Van Beukering erbij hoeft dat niet meer.
Been zou vrijdag in zijn wekelijkse perspraatje ook hebben gezegd dat hij oud-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst zou gaan polsen voor een rentree. Dat was verre van serieus. Gio heeft een groots afscheid gehad en is nu één van mijn assistenten. Tijdens voetbalpartijtjes blinkt hij nog moeiteloos uit. Ik zou hem graag overhalen. Maar dat is totaal niet aan de orde.
Understatementquote:Castaignos: 'Je kan niet verwachten dat ik 34 wedstrijden ga spelen'
Het kost hem mogelijk zijn basisplaats, maar toch ligt Luc Castaignos niet wakker van de komst van Jhon van Beukering. De talentvolle spits is zich er maar al te goed van bewust dat hij niet het hele seizoen van waarde kan zijn voor Feyenoord. Ik ben achttien jaar en van mij kan je niet verwachten dat ik 34 wedstrijden ga spelen, zei hij vrijdag tegenover de NOS.
Het is een goede speler, verklaarde Castaignos over zijn (waarschijnlijk) aanstaand ploeggenoot. Met zijn ervaring kan hij een goed aanspeelpunt zijn. Hij heeft meer lichaam dan ik en dan kan ik om hem heen spelen samen met Wijnaldum. Hij is fit en maakt een scherpe indruk op de training.
Castaignos was tevens zeer goed te spreken over de confrontatie met ADO Den Haag, die dankzij zijn doelpunt met 2-1 werd gewonnen. Het ging heen en weer, wie hem maakte had deze pot gewonnen. Wij hadden het geluk aan onze zijde, hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken. Het is fijn dat ik scoorde, maar de pass van El Ahmadi was ook goed.
Hij had in elk geval ook 2 rode kaarten kunnen geven (zeker 1 aan Derijck) en dat hands was de scheidsrechter ook bijna fataal gewordenquote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kom op man, die man raakt die bal totaal niet. Hij schept de benen en het is een penalty klaar. Overtreding in de 16 is een penalty of die nou zwaar is of niet. Feyenoord heeft dit seizoen en zeker thuis, opvallend vaak de penalty niet meegekregen. Daarom mijn woede ook
Was ook gewoon een penalty. Gelukkig breekt het ons dit keer niet op.quote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kom op man, die man raakt die bal totaal niet. Hij schept de benen en het is een penalty klaar. Overtreding in de 16 is een penalty of die nou zwaar is of niet. Feyenoord heeft dit seizoen en zeker thuis, opvallend vaak de penalty niet meegekregen. Daarom mijn woede ook
10x beter dan Schaken in elk gevalquote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Euribob het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Biseswar? Zoals het een zieke 14-jarige Feyenoorder betaamt ben ik even mijn nest uitgeklommen om de samenvatting te kijken, en zag hem toch weer die acties van zijn ''top''-seizoen maken, maar hoe was die over de hele wedstrijd?
Up's en Down's.quote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Euribob het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Biseswar? Zoals het een zieke 14-jarige Feyenoorder betaamt ben ik even mijn nest uitgeklommen om de samenvatting te kijken, en zag hem toch weer die acties van zijn ''top''-seizoen maken, maar hoe was die over de hele wedstrijd?
Inderdaad. Wijnaldum wordt onderuit gehaald en de bal wordt niet geraakt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was ook gewoon een penalty. Gelukkig breekt het ons dit keer niet op.
Je kunt het ook normaal zeggen, zulke dingen zeg je maar tegen je moeder.quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ritmoquote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vind je dat wij allemaal maar kalm zijn en dat je het raar vindt dat wij er niet tegen in opstand komen?quote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Denk allebei hoor .quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
Als Beuk komt lijkt me dat de transfer van Hadad wel van de baan is, toch ?
Lijkt me dat dat wat duur gaat worden, dan heb je ineens 3 spitsen dus zit er normaal gesproken iedere wedstrijd 1 van op de tribune.quote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk allebei hoor .
Zijn allebei spelers die (en dan druk ik me zacht uit) nogal een risico vormen .
Als beuk onverhoops weer gaat snacken kun je tenminste nog die Zweed erin pleuren als er wat met Luc gebeurt .
Weet niet wat die nieuwe gasten kosten aan loon maar zullen vast geen reet verdienen gezien hun achtergrond . Zeker beuk mag eeuwig dankbaar zijn dat hij überhaupt in de Kuip mag spelen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat wat duur gaat worden, dan heb je ineens 3 spitsen dus zit er normaal gesproken iedere wedstrijd 1 van op de tribune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |