abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89193491
Die jongen zal een salaris willen van + 1 miljoen . Anders gaat hij gewoon naar Griekeland of Rusland .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89193574
Opzich vind ik het niet heel erg om burgerking erbij te hebben, alleen hopen dat hij en niet teveel betaald krijgt en er gewoon een zooi goals inschiet dit seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_89193610
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
Die jongen zal een salaris willen van + 1 miljoen . Anders gaat hij gewoon naar Griekeland of Rusland .
Denk ik ook hoor. Zelfs deze categorie valt helaas helaas buiten het budget. Of we het leuk vinden of niet, beter gaan we even duimen dat Jhonny echt zijn best blijft doen en eindelijk eens uitbetaalt wat ze 10 jaar geleden van hem verwachtten bij ons!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89193696
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Denk ik ook hoor. Zelfs deze categorie valt helaas helaas buiten het budget. Of we het leuk vinden of niet, beter gaan we even duimen dat Jhonny echt zijn best blijft doen en eindelijk eens uitbetaalt wat ze 10 jaar geleden van hem verwachtten bij ons!
Ik help je hopen, zouden we wel een keer verdiend hebben, een speler die een compleet succes is bij ons.
pi_89193752
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Siyara het volgende:

[..]

Ik help je hopen, zouden we wel een keer verdiend hebben, een speler die een compleet succes is bij ons.
Als hij 1x scoort is het al een success, met de verwachtingen die we van hem hebben :')
pi_89193853
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heb eigenlijk wel respect voor dit soort gewaagde keuzes . Laat mensen maar lachen .
Er zal vast ook ooit hard gelachen zijn toen zo'n De Zeeuw naar AZ kwam ....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89193963
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb eigenlijk wel respect voor dit soort gewaagde keuzes . Laat mensen maar lachen .
Er zal vast ook ooit hard gelachen zijn toen zo'n De Zeeuw naar AZ kwam ....
Als ik mij niet vergis was de Zeeuw gewoon een redelijke speler in de eerste divisie, dit is wel even iets anders. Maar zoals ik al eerder zei, voordeel van de twijfel, en gewoon hopen dat het echt een keer iets is.
pi_89194094
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:54 schreef Siyara het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis was de Zeeuw gewoon een redelijke speler in de eerste divisie, dit is wel even iets anders. Maar zoals ik al eerder zei, voordeel van de twijfel, en gewoon hopen dat het echt een keer iets is.
Beuk is/was een aardige spits in de Eredivisie . Jammer dat hij kampt met dat overgewicht .
Snap ergens Mario ook niet , bij Nec is het zover gekomen dat hij hem permanent uit het eerste heeft gezet, vervolgens gaat die hem bij Feyenoord weer binnenhalen ? :?
Groetjes, Ezio.
pi_89194533
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Siyara het volgende:
Opzich vind ik het niet heel erg om burgerking erbij te hebben, alleen hopen dat hij en niet teveel betaald krijgt en er gewoon een zooi goals inschiet dit seizoen.
Als hij er een hoop in schiet dan mag hij van mij ook goed betaald krijgen.
pi_89194634
Precies
Hij wil trouwens wel spelen . Dus dan zal Mario alsnog zijn systeem moeten wijzigen in een 2 spitsen systeem .
Of hij moet Luc op de bank zetten maar dat lijkt me niet .
Groetjes, Ezio.
pi_89195556
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
Precies
Hij wil trouwens wel spelen . Dus dan zal Mario alsnog zijn systeem moeten wijzigen in een 2 spitsen systeem .
Of hij moet Luc op de bank zetten maar dat lijkt me niet .
Zo'n jongen moet god op zijn knieën bedanken dat hij Varkenoord mag betreden, en heeft niets te eisen. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89196213
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo'n jongen moet god op zijn knieën bedanken dat hij Varkenoord mag betreden, en heeft niets te eisen. :{
Hij heb op RTV Rijnmond al gezegd dat die wil spelen anders zou die niet komen . Nu speelt die bij ons dus Mario zal wel toezeggingen hebben gedaan .
Wel triest idd maarja
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:34:14 #113
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_89217706
quote:
Been hoopt op winters rentree Van Bronckhorst
27 november 2010

Als het aan trainer Mario Been ligt, keert Giovanni van Bronckhorst in de winterstop als speler terug bij Feyenoord. De geroutineerde linksback stopte na vorig seizoen met profvoetbal, maar traint nog wel regelmatig mee met de Rotterdamse club.

"Hij kan zo mee bij ons; misschien moet ik het in de winter nog eens proberen", zegt Been in De Telegraaf. Met zijn ervaring zou Van Bronckhorst de zo gewenste mentor van de piepjonge Feyenoord-selectie kunnen zijn.
:{
pi_89217925
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:34 schreef ursel het volgende:

[..]

:') :N
pi_89218026
Volgens mij is Mario een beetje gek geworden .
Laat hem liever eens goed naar zijn eigen tactiek kijken en het doen met de jongens die hij heeft .

Die jongen is gestopt en heeft afscheid genomen . Lekker signaal van vertrouwen geef je af aan de huidige groep als je naast afgekeurd 2e divisiemateriaal nu ook nog eens gepensioneerden weer bij het eerste wil halen .
Groetjes, Ezio.
pi_89218037
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij heb op RTV Rijnmond al gezegd dat die wil spelen anders zou die niet komen . Nu speelt die bij ons dus Mario zal wel toezeggingen hebben gedaan .
Wel triest idd maarja
Dat zal toch niet, neem niet aan dat iemand een gegarandeerde basisplaats krijgt. En zeker niet Jhonny.
pi_89218156
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef zlakto het volgende:

[..]

Dat zal toch niet, neem niet aan dat iemand een gegarandeerde basisplaats krijgt. En zeker niet Jhonny.
Dat niet maar hij wil wel speelminuten . Zie ook dat filmpje van RTV Rijnmond over waarom hij denkt dat het bij ons wel gaat lukken .
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:16:43 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89218707
Charisteas...hoe krijg je het in je hoofd om die te noemen. |:(

Speelminuten gaat Beukie wel krijgen, mocht hij komen. Castaignos staat nu redelijk alleen op een eiland. Daar moet echt wat aan veranderen. Denk dat Jhon dat wel kan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_89220375
Haddad heeft het gevoel dat Feyenoord met hem door wil. Lijkt me dat er maar 1 van de 2 komt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:20:56 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89220464
We zouden ze ook alle twee kunnen gebruiken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_89220599
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:34 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik zou god (als ik gelovig was uiteraard) op mijn blote knieen danken als Gio terugkwam
pi_89220635
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef Happel het volgende:
We zouden ze ook alle twee kunnen gebruiken.
Absoluut, maar lijkt me sterk dat daar budget voor is. Of zou Pim weer een zakje hebben gehaald bij de bank ?
pi_89220672
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Siyara het volgende:

[..]

Ik zou god (als ik gelovig was uiteraard) op mijn blote knieen danken als Gio terugkwam
Nee moeten ze niet doen, heeft mooi afscheid genomen en die moet je nu niet weer speler gaan maken.
pi_89220900
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Siyara het volgende:

[..]

Die is toch mentaal en fysiek niet meer op het niveau waar hij vorig jaar zat? Dat kan je gewoon niet vragen van iemand die toch al zoveel heeft gegeven. Daarnaast is het echt een klap in het gezicht voor de gasten die er al staan. Eerst overal maandenlang roepen 'ja, ze kunnen echt wel voetballen, deze positie is Feyenoord onwaardig' om dan vervolgens allemaal versleten voetballers aan te trekken .. :')
pi_89220941
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee moeten ze niet doen, heeft mooi afscheid genomen en die moet je nu niet weer speler gaan maken.
Precies dat zou gewoon gênant zijn .
Al zou hij zonder meer nog een van de betere Feyenoorders zijn . Hij heeft nu een andere rol bij de club en een afscheid gehad . Klaar is klaar .
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')