abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89193610
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
Die jongen zal een salaris willen van + 1 miljoen . Anders gaat hij gewoon naar Griekeland of Rusland .
Denk ik ook hoor. Zelfs deze categorie valt helaas helaas buiten het budget. Of we het leuk vinden of niet, beter gaan we even duimen dat Jhonny echt zijn best blijft doen en eindelijk eens uitbetaalt wat ze 10 jaar geleden van hem verwachtten bij ons!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89193696
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Denk ik ook hoor. Zelfs deze categorie valt helaas helaas buiten het budget. Of we het leuk vinden of niet, beter gaan we even duimen dat Jhonny echt zijn best blijft doen en eindelijk eens uitbetaalt wat ze 10 jaar geleden van hem verwachtten bij ons!
Ik help je hopen, zouden we wel een keer verdiend hebben, een speler die een compleet succes is bij ons.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_89193752
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Siyara het volgende:

[..]

Ik help je hopen, zouden we wel een keer verdiend hebben, een speler die een compleet succes is bij ons.
Als hij 1x scoort is het al een success, met de verwachtingen die we van hem hebben :')
pi_89193853
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heb eigenlijk wel respect voor dit soort gewaagde keuzes . Laat mensen maar lachen .
Er zal vast ook ooit hard gelachen zijn toen zo'n De Zeeuw naar AZ kwam ....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89193963
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb eigenlijk wel respect voor dit soort gewaagde keuzes . Laat mensen maar lachen .
Er zal vast ook ooit hard gelachen zijn toen zo'n De Zeeuw naar AZ kwam ....
Als ik mij niet vergis was de Zeeuw gewoon een redelijke speler in de eerste divisie, dit is wel even iets anders. Maar zoals ik al eerder zei, voordeel van de twijfel, en gewoon hopen dat het echt een keer iets is.
pi_89194094
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:54 schreef Siyara het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis was de Zeeuw gewoon een redelijke speler in de eerste divisie, dit is wel even iets anders. Maar zoals ik al eerder zei, voordeel van de twijfel, en gewoon hopen dat het echt een keer iets is.
Beuk is/was een aardige spits in de Eredivisie . Jammer dat hij kampt met dat overgewicht .
Snap ergens Mario ook niet , bij Nec is het zover gekomen dat hij hem permanent uit het eerste heeft gezet, vervolgens gaat die hem bij Feyenoord weer binnenhalen ? :?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89194533
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:47 schreef Siyara het volgende:
Opzich vind ik het niet heel erg om burgerking erbij te hebben, alleen hopen dat hij en niet teveel betaald krijgt en er gewoon een zooi goals inschiet dit seizoen.
Als hij er een hoop in schiet dan mag hij van mij ook goed betaald krijgen.
pi_89194634
Precies
Hij wil trouwens wel spelen . Dus dan zal Mario alsnog zijn systeem moeten wijzigen in een 2 spitsen systeem .
Of hij moet Luc op de bank zetten maar dat lijkt me niet .
Groetjes, Ezio.
pi_89195556
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
Precies
Hij wil trouwens wel spelen . Dus dan zal Mario alsnog zijn systeem moeten wijzigen in een 2 spitsen systeem .
Of hij moet Luc op de bank zetten maar dat lijkt me niet .
Zo'n jongen moet god op zijn knieën bedanken dat hij Varkenoord mag betreden, en heeft niets te eisen. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89196213
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo'n jongen moet god op zijn knieën bedanken dat hij Varkenoord mag betreden, en heeft niets te eisen. :{
Hij heb op RTV Rijnmond al gezegd dat die wil spelen anders zou die niet komen . Nu speelt die bij ons dus Mario zal wel toezeggingen hebben gedaan .
Wel triest idd maarja
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:34:14 #113
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_89217706
quote:
Been hoopt op winters rentree Van Bronckhorst
27 november 2010

Als het aan trainer Mario Been ligt, keert Giovanni van Bronckhorst in de winterstop als speler terug bij Feyenoord. De geroutineerde linksback stopte na vorig seizoen met profvoetbal, maar traint nog wel regelmatig mee met de Rotterdamse club.

"Hij kan zo mee bij ons; misschien moet ik het in de winter nog eens proberen", zegt Been in De Telegraaf. Met zijn ervaring zou Van Bronckhorst de zo gewenste mentor van de piepjonge Feyenoord-selectie kunnen zijn.
:{
pi_89217925
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:34 schreef ursel het volgende:

[..]

:') :N
pi_89218026
Volgens mij is Mario een beetje gek geworden .
Laat hem liever eens goed naar zijn eigen tactiek kijken en het doen met de jongens die hij heeft .

Die jongen is gestopt en heeft afscheid genomen . Lekker signaal van vertrouwen geef je af aan de huidige groep als je naast afgekeurd 2e divisiemateriaal nu ook nog eens gepensioneerden weer bij het eerste wil halen .
Groetjes, Ezio.
pi_89218037
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij heb op RTV Rijnmond al gezegd dat die wil spelen anders zou die niet komen . Nu speelt die bij ons dus Mario zal wel toezeggingen hebben gedaan .
Wel triest idd maarja
Dat zal toch niet, neem niet aan dat iemand een gegarandeerde basisplaats krijgt. En zeker niet Jhonny.
pi_89218156
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef zlakto het volgende:

[..]

Dat zal toch niet, neem niet aan dat iemand een gegarandeerde basisplaats krijgt. En zeker niet Jhonny.
Dat niet maar hij wil wel speelminuten . Zie ook dat filmpje van RTV Rijnmond over waarom hij denkt dat het bij ons wel gaat lukken .
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:16:43 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89218707
Charisteas...hoe krijg je het in je hoofd om die te noemen. |:(

Speelminuten gaat Beukie wel krijgen, mocht hij komen. Castaignos staat nu redelijk alleen op een eiland. Daar moet echt wat aan veranderen. Denk dat Jhon dat wel kan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_89220375
Haddad heeft het gevoel dat Feyenoord met hem door wil. Lijkt me dat er maar 1 van de 2 komt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:20:56 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89220464
We zouden ze ook alle twee kunnen gebruiken.
Elite
Tegen TTIP
pi_89220599
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:34 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik zou god (als ik gelovig was uiteraard) op mijn blote knieen danken als Gio terugkwam
pi_89220635
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef Happel het volgende:
We zouden ze ook alle twee kunnen gebruiken.
Absoluut, maar lijkt me sterk dat daar budget voor is. Of zou Pim weer een zakje hebben gehaald bij de bank ?
pi_89220672
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Siyara het volgende:

[..]

Ik zou god (als ik gelovig was uiteraard) op mijn blote knieen danken als Gio terugkwam
Nee moeten ze niet doen, heeft mooi afscheid genomen en die moet je nu niet weer speler gaan maken.
pi_89220900
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Siyara het volgende:

[..]

Die is toch mentaal en fysiek niet meer op het niveau waar hij vorig jaar zat? Dat kan je gewoon niet vragen van iemand die toch al zoveel heeft gegeven. Daarnaast is het echt een klap in het gezicht voor de gasten die er al staan. Eerst overal maandenlang roepen 'ja, ze kunnen echt wel voetballen, deze positie is Feyenoord onwaardig' om dan vervolgens allemaal versleten voetballers aan te trekken .. :')
pi_89220941
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee moeten ze niet doen, heeft mooi afscheid genomen en die moet je nu niet weer speler gaan maken.
Precies dat zou gewoon gênant zijn .
Al zou hij zonder meer nog een van de betere Feyenoorders zijn . Hij heeft nu een andere rol bij de club en een afscheid gehad . Klaar is klaar .
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:38:00 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89221021
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Die is toch mentaal en fysiek niet meer op het niveau waar hij vorig jaar zat? Dat kan je gewoon niet vragen van iemand die toch al zoveel heeft gegeven. Daarnaast is het echt een klap in het gezicht voor de gasten die er al staan. Eerst overal maandenlang roepen 'ja, ze kunnen echt wel voetballen, deze positie is Feyenoord onwaardig' om dan vervolgens allemaal versleten voetballers aan te trekken .. :')
Allemaal?
Elite
Tegen TTIP
pi_89222015
De Vrij kampt met bloedarmoede en is voorlopig uitgeschakeld
Zaterdag, 27 november 2010 om 12:47

Mario Been kan in de aankomende weken geen beroep doen op Stefan de Vrij. Bij de verdediger, dit seizoen basisspeler in het eerste elftal, is bloedarmoede geconstateerd. De Vrij ontbreekt dan ook in de selectie voor het treffen met ADO Den Haag, zo meldt Feyenoord op haar website.
De Rotterdammers nemen geen risico met De Vrij. We willen eerst heel goed uitzoeken waardoor dit veroorzaakt wordt, laat clubarts Casper van Eijck weten. Zo lang we dat niet weten, nemen we uiteraard geen risico met hem en zal hij geen wedstrijden spelen.

De afwezigheid van de achttienjarige De Vrij is een domper voor Been, die dit seizoen nog in alle competitiewedstrijden (vijftien stuks) een beroep deed op de jongeling. Vorig seizoen speelde De Vrij zeventien duels in de Eredivisie en wist hij te scoren tegen SC Heerenveen.

-O-
Groetjes, Ezio.
pi_89222044
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Al zit hij niet meer op z'n top, ik denk dat het heel goed is voor die jonge jongens om zo iemand erbij te hebben, al zou het alleen maar zijn voor de morele ondersteuning tijdens de wedstrijd en een goede captain te hebben die ook nog is mee kan doen met een aanval.

Hoe verklaar je anders het verschil met vorig jaar? De enige die zijn weggegaan zijn Makaay en Gio (ja en Hofland, maar die speelde nooit).
pi_89222128
Lekker, kan er ook wel weer bij.
pi_89222306
Been wil Van Bronckhorst terug, antwoord is 'nee'
Gepubliceerd door Jurriën Schuiringa | 27-11-10 | 12:38 3 reacties

Mario Been had even de hoop dat Giovanni van Bronckhorst na de winterstop voor Feyenoord wilde spelen. De oefenmeester zag de onlangs gestopte ex-international als de redder van de Rotterdamse club.

"Ik ga erover nadenken, maar ik geef pas antwoord na het seizoen", reageert Van Bronckhorst gevat. De voormalige middenvelder annex verdediger zou Feyenoord moeten behoeden voor degradatie.

Gio _O_ _O-
Groetjes, Ezio.
pi_89223636
Op speciaal verzoek van Ritmo :

quote:
De berusting bij Feyenoord is veel te ver doorgeslagen

Mario Been is als de ober die zijn gasten komt vertellen dat het eten heus wel lekker zal smaken, ook al ligt er een zompig prutje

Het fijne aan Jhonny van Beukering is toch vooral zijn voornaam, vind ik. Niet Johnny, maar Jhonny. Een foutje van pa die - zo wil het verhaal - dol van vreugde twee lettertjes verdraaide bij de burgerlijke stand. 'We zijn erg blij met de geboorte van onze zoon', stond er op het kaartje. 'Toch noemen we hem Jhonny'.

Ik heb Jhonny van Beukering altijd een fascinerende speler gevonden, al is het maar omdat ik gek ben op dikke voetballers. Dikke voetballers hebben iets prettig aanraakbaars. Ze zijn één van ons, zeg maar. Ze doen je terugverlangen naar de tijd dat het nog gewoon kon, als voetballer, dik zijn.

Jhonny schijnt topfit te zijn, tegenwoordig. Fitter dan ooit, zei Mario Been deze week zelfs, op een toontje vol bewondering. Sterker nog, volgens Mario is Jhonny van Beukering 'in het strafschopgebied misschien wel de beste aanvaller van Nederland'.

Ik vond het ontroerend, die opmerking. Mario maakt de mensen graag aan het lachen, maar nu probeerde hij, tegen beter weten in, precies het omgekeerde. Dat Jhonny van Beukering op proef is bij Feyenoord was heus niet om te lachen hoor, vond Mario. Want Jhonny is topfit. En Jhonny is 'in het strafschopgebied misschien wel de beste aanvaller van Nederland'.

Mario is als de ober die zijn gasten komt vertellen dat het eten heus wel lekker zal smaken, ook al ligt er een zompig, halfwarm prutje op het bord. Met weinig middelen was de kok er toch nog in geslaagd om iets heerlijks te bereiden, vertelde de ober. Maar dan moesten de mensen het natuurlijk wel een eerlijke kans geven.

Het probleem is: bij Feyenoord zijn de mensen er onderhand wel een beetje klaar mee, met dat armoedige gedoe. Met elke keer die goedkope, zouteloze hap. Heeft het legioen zich er eindelijk mee verzoend dat alles wat minder wordt de komende jaren, neem je een speler op proef waar ze bij godbetert Go Ahead Eagles niet op zaten te wachten. Ik bedoel, je kunt het ook overdrijven.

De berusting binnen Feyenoord is allang te ver doorgeslagen. Leo Beenhakker is de enige die zich nog wel eens vreselijk kwaad maakt op de werkvloer, af en toe. De rest wentelt zich in een hemeltergend soort acceptatie dat alles 'nu eenmaal is zoals het is'. Het geld is op, de spelers zijn te jong en de spelers zijn te klein. Als je het maar vaak genoeg blijft herhalen, slaat alles om je heen vanzelf dood. De honger verdwijnt, als het ware. En dan neem je dus, op een goede dag, Jhonny van Beukering op proef.

Vorig seizoen besloot PSV om Andy van der Meyde een kans te geven, als een soort noodverband voor Danko Lazovic. Een schat van een jongen en een fijne dikke voetballer bovendien, Andy, maar prompt werd de titel verspeeld. Het geloof verdween. In een cruciale fase gaf PSV precies het verkeerde signaal af, door een speler te halen om wie iedereen moest lachen.

Dikke Mido bij Ajax, zelfde verhaal. Er is geen geld en geen balvaste spits, dus dan halen we Mido maar. Puur theoretisch is het vast allemaal nog wel uit te leggen, maar het gaat om wat je ermee stuk maakt. Namelijk het niet te onderschatten gevoel dat je een topclub wilt zijn. Dat je voor het allerhoogste en het allerbeste gaat.

Een gevoel van vrijblijvendheid, zelf hou ik ervan, maar voor een voetbalclub is het dodelijk. Dat Feyenoord nu zestiende staat, met dit beschikbare spelersmateriaal; Been en zijn oversten vinden dat allemaal heel vervelend. Sterker nog, ze vinden dat allemaal vreselijk, zorgelijk, jammer, teleurstellend, balen, ellendig, droevig, kwalijk, betreurenswaardig en triest.

Maar dat is het allemaal niet, want het is veel erger dan dat. Het is belachelijk.
pi_89223961
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
De Vrij kampt met bloedarmoede en is voorlopig uitgeschakeld
Zaterdag, 27 november 2010 om 12:47

Mario Been kan in de aankomende weken geen beroep doen op Stefan de Vrij. Bij de verdediger, dit seizoen basisspeler in het eerste elftal, is bloedarmoede geconstateerd. De Vrij ontbreekt dan ook in de selectie voor het treffen met ADO Den Haag, zo meldt Feyenoord op haar website.
De Rotterdammers nemen geen risico met De Vrij. We willen eerst heel goed uitzoeken waardoor dit veroorzaakt wordt, laat clubarts Casper van Eijck weten. Zo lang we dat niet weten, nemen we uiteraard geen risico met hem en zal hij geen wedstrijden spelen.

De afwezigheid van de achttienjarige De Vrij is een domper voor Been, die dit seizoen nog in alle competitiewedstrijden (vijftien stuks) een beroep deed op de jongeling. Vorig seizoen speelde De Vrij zeventien duels in de Eredivisie en wist hij te scoren tegen SC Heerenveen.

-O-
Da's wel een eng berichtje. Op die leeftijd lijkt me dat je toch niet zo snel overbelast raakt dat het tot bloedarmoede leidt. Beter zoeken ze de oorzaak eerst even goed uit ja...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89224073
Verklaart wel de laatste 2 wedstrijden van die jongen. Vooral tegen Heerenveen viel het me op, Groningen deed hij ook niet echt denderend. Zal wel een beetje te weinig vlees hebben gegeten :D
pi_89224127
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef Paul-89 het volgende:
Op speciaal verzoek van Ritmo :

[..]

Ik moet zeggen dat deze schrijver wel gelijk heeft jammer genoeg. Het is inderdaad de hele tijd, het is jammer, spelersgroep is jong, dit en dat.
Bahia had daar overigens gelijk in, als je er staat moet je je verantwoordelijkheid durven nemen, je bent goed genoeg voor het eerste dus geen smoesjes...
pi_89224349
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Da's wel een eng berichtje. Op die leeftijd lijkt me dat je toch niet zo snel overbelast raakt dat het tot bloedarmoede leidt. Beter zoeken ze de oorzaak eerst even goed uit ja...
In de meeste gevallen is dat een gebrek aan ijzer, ik meen dat Sneijder een paar weken geleden ook niet goed werd in de rust, is onderzocht en bleek ook bloedarmoede te hebben 4 dagen later stond hij weer in het veld tegen Ac Milan.
pi_89224458
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat deze schrijver wel gelijk heeft jammer genoeg. Het is inderdaad de hele tijd, het is jammer, spelersgroep is jong, dit en dat.
Bahia had daar overigens gelijk in, als je er staat moet je je verantwoordelijkheid durven nemen, je bent goed genoeg voor het eerste dus geen smoesjes...
John de Wolf was gisteren bij FC Rijnmond en hij gaf ook aan dat het verloopt zo enorm is . Het ene moment spelen ze prima, aanvallend en met een gedachte . En dan 10 minuten later valt het niveau zover terug dat het echt onacceptabel is .
Mario moet eerst eens proberen op de nul te gaan spelen voor hij de backs mee op laat komen .
Backs horen de zone te dekken, niet zoals een vleugelverdediger mee op te komen . Al die ballen van de zijkant zijn dodelijk .
Groetjes, Ezio.
pi_89224676
Jongens Ritmo heeft een ban van een paar maanden. Ik mis zijn gepeperde uitspraken.
pi_89224752
Als we de komende 2 wedstrijden verliezen zal hij zich ongetwijfeld niet meer kunnen beheersen een kloon aanmaken om iedereen weer ouderwets uit te schelden :')
Groetjes, Ezio.
pi_89224899
Ik zou zeggen Mario, neem de techniek van het NL elftal over. Laat 2 defensieve middenvelders verdedigen, alleen Karim mag aanvallen en af en toe Mokotjo maar de verdedigers moeten gewoon achter blijven om te verdedigen, hoe snel je een goal tegen krijgt is zo verschrikkelijk slecht dat we daar als eerst iets tegen moeten doen...

Van mij mag Jhonny wel snel komen, alleen hoop ik dan wel dat Mario zijn systeem gaat veranderen en met 2 spitsen gaat spelen, om Luc eruit te halen voor dikkerdje is niet echt goed voor hem...
pi_89225281
Ben benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders we overhouden als het spelniveau en de klassering zo dramatisch blijven . Hoor her en der op het vak en van kennissen wel dat veel mensen toch twijfelen of ze volgend jaar weer een seizoenkaart nemen . Jullie dan ?
Groetjes, Ezio.
pi_89225359
Mensen waar ik altijd mee ga zullen dat nooit van de resultaten laten afhangen.
pi_89225523
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen waar ik altijd mee ga zullen dat nooit van de resultaten laten afhangen.
Heb je een seizoenkaart dan ?
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:13:29 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89225581
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens Ritmo heeft een ban van een paar maanden. Ik mis zijn gepeperde uitspraken.
Ik niet. Optyfen met die gast.
Elite
Tegen TTIP
pi_89225617
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb je een seizoenkaart dan ?
Nope heb ik volgens mij al eens uitgelegd waarom niet. Maar het groepje (man of 7) die sc hebben waar ik altijd mee ga zeggen de sc niet op door slechte resultaten of iets in die richting.
pi_89225688
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:14 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nope heb ik volgens mij al eens uitgelegd waarom niet. Maar het groepje (man of 7) die sc hebben waar ik altijd mee ga zeggen de sc niet op door slechte resultaten of iets in die richting.
Ja maar jij woont heel ver weg toch ? :o
Ik zeg elk jaar dat ik niet meer ga en dan op de valreep toch weer een sk . :') Al moeten ze niet weer met zo'n nazi verhoging van 50 euro ofzo komen want dan kunnen ze het wel bekijken .
Groetjes, Ezio.
pi_89225829
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja maar jij woont heel ver weg toch ? :o
Ik zeg elk jaar dat ik niet meer ga en dan op de valreep toch weer een sk . :') Al moeten ze niet weer met zo'n nazi verhoging van 50 euro ofzo komen want dan kunnen ze het wel bekijken .
Kei ver weg wil ik niet zeggen maar Venlo is wel een flink stuk ja. Auto ongeveer 1 uur en 3 kwartier. Trein iets meer dan 2;30. Maar persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg.
pi_89225968
Kei ver mensen wonen sowieso ver weg :')
Wel respect dat je 5 uur in een trein gaat zitten om Feyenoord te zien kleunen .
Alleen VVV en Roda uit heb je mazzel ;)
Groetjes, Ezio.
pi_89226177
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

In de meeste gevallen is dat een gebrek aan ijzer, ik meen dat Sneijder een paar weken geleden ook niet goed werd in de rust, is onderzocht en bleek ook bloedarmoede te hebben 4 dagen later stond hij weer in het veld tegen Ac Milan.
Het kan aan je dieet liggen ja, maar misschien is het een aangeboren defect .. goed dat ze geen risico nemen, maar het is wel weer een van de betere spelers die we dan moeten missen. Zucht. En dat stuk over Van Beukering is ook gewoon waar. We moeten redelijk beroerde en overal gefaalde spelers halen voor noppes, okay, maar ga dan geen rare dingen zeggen zoals 'hij is een van de beste spitsen in de 16' ><
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:39:27 #149
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_89226218
Morgen alweer een zware wedstrijd, wanneer zal de gifbeker bij ons eens leegzijn. Jep inderdaad, ook ik ben een Feyenoord fan in hart en nieren. Jammer genoeg kan ik er niet altijd bij zijn.

Van Haaren speelt morgen niet lijkt mij want Cabral en Biseswar staan aan de buitenkant en Gini achter de spits.

We shall see.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:23:13 #150
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_89233036
Morgen vroege wedstrijd ;(
pi_89233320
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ben benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders we overhouden als het spelniveau en de klassering zo dramatisch blijven . Hoor her en der op het vak en van kennissen wel dat veel mensen toch twijfelen of ze volgend jaar weer een seizoenkaart nemen . Jullie dan ?
Ik ben juist van plan om volgend jaar een SK aan te gaan schaffen, mede ook door de slechte resultaten. Ik ben van mening dat Feyenoord nu meer dan ooit support nodig heb.

FEY - ADO morgen, 3-0
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:39:23 #152
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_89233556
Morgen wordt 't 2-0 :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:08:47 #153
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89234548
Waar ik al voor vreesde gaat gebeuren. Van Beukering krijgt een contract aangeboden. Hiermee speldt Been zichzelf meteen een brevet van onvermogen op. 433 blijkt met ons materiaal niet te werken. Als dat al niet lukte met één van de beste spitsten ter wereld, Makaay, waarom denkt Been dat het dan wel gaat lukken met een spits die nog te slecht is voor de Jupiler League?

Ben klaar met Been. En met Beenhakker ook trouwens. Belachelijk dat ie nog niet met Bellamy heeft gesproken. Die jongen heeft tot 2 keer toe een open sollicitie gedaan, maar daar is dus nog niks mee gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')