Nu noem je er ook wel 4 op ook hequote:Op zondag 28 november 2010 17:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij had meer binding bij Lucius, Basto, Harry, Gibbs en consorten ?
Zeker vanwege zijn leuke praatjes veel meer als 1 goal en 1 rode kaart heb ik niet van hem gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef zlakto het volgende:
[..]
Nu noem je er ook wel 4 op ook heMaar een man als Babo vond ik al mooier bijvoorbeeld
Ja dat vind ik wel mooi ja, alhoewel het op een gegeven moment op het slijmen af werd, maar het zijn wel echte persoonlijkheden, daar houd ik wel vanquote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeker vanwege zijn leuke praatjes veel meer als 1 goal en 1 rode kaart heb ik niet van hem gezien.
Dan zie ik toch liever Luc.quote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel mooi ja, alhoewel het op een gegeven moment op het slijmen af werd, maar het zijn wel echte persoonlijkheden, daar houd ik wel van
Inderdaadquote:Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Karim speelde ook een geweldige pot. Ontzettend hard gewerkt.
Inderdaad ja, hij begint steeds belangrijker te worden. Was weer belangrijk aanwezig op het middenveld met een paar goeie passes, en dito assist.quote:Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hij brengt ook wat meer rust en controle in het elftal. Ik hoop niet dat we hem ruilen tegen De Koefquote:Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Welke? Hingen er erg veel namelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
Wat stond er eigenlijk precies op dat spandoek in de eerste helft ?
Volgens mij die Haagse Harry en die Bokito schouder aan schouder.quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
Wat stond er eigenlijk precies op dat spandoek in de eerste helft ?
Ik ben het hier mee eens. Het is een harde werker, heeft zn hart op de juiste plaats, maar dat is het dan ook hij. Gini kan best aardig voetballen, maar ik geloof ook niet dat we aan hem het grote geld gaan verdienen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik vind het rendement van Wijnaldum veel te laag. Het oogt wel leuk maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb echt geen idee in welke rol en in welk elftal hij de boel op sleeptouw kan gaan nemen. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit maar ik zie die geweldige potentie niet. Een leuke clubspeler is het, die uit kan groeien tot top eredivisie, ik zie geen internationale topper lopen.
Jep, echte spitsen staan op de goede plek op het goede moment.quote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
Bekijk het hoe je wilt, het zijn bijna allemaal matige/simpele doelpuntjes, maar volgens mij heeft Castaignos ondertussen 5 keer gescoord in de laatste 6 wedstrijden ofzo?
Amen. Het zijn nu alleen nog te-jonkies, maar hou je de boel bij elkaar, dan heb je over 2 jaar een wereldelftal met ervaring én talent. En allemaal echte Feyenoorders.quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet .![]()
Dit Feyenoord is voor het eerst sinds jaren een ploeg van echte Feyenoorders . Geen broodvoetballers maar jongens uit Rotterdam met hart voor de club . En dan ga je zeggen dat je daar niks mee hebt ??
Ja ze zijn jong en nee het gaat niet altijd even goed . Maar dit elftal heeft genoeg potentie om over een aantal jaar weer gewoon mee te doen in de top .
MITS het niet leeggekocht wordt of jongens hun contracten niet verlengen . Er zit echt veel potentie in .
En er schijnt ook nu weer een prima lichting aan te komen . Als je iets positiefs in deze tijden kan en mag noemen zijn het wel de jonkies .
Mwah...quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, echte spitsen staan op de goede plek op het goede moment.
Voor een jongen van net 18 ben ik zeer tevreden. Hoe hij zijn goals maakt boeit me 0,0.quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mwah...
Vind het nog geen topdoelpunten hoor. Als je dat zegt denk ik aan spelers als Inzaghi of huntelaar die op het juiste moment stappen. Van Castaignos zat er een buitenspelbal, een frommelgoal etc bij. Daarnaast heeft hij veel kansen gemist.
Vind het alleen heel erg positief voor het vertrouwen van zowel hem als de groep.
Ik heb ook alle vertrouwen in hem hoor, en ben erg tevreden met z'n aantal doelpunten, relativeer het alleen een beetje. Het is gewoon top dat hij ineens zoveel scoort, maar hij speelt nou ook nog niet de pannen van het dakquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor een jongen van net 18 ben ik zeer tevreden. Hoe hij zijn goals maakt boeit me 0,0.
Nee maar dat verwacht ik dan ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb ook alle vertrouwen in hem hoor, en ben erg tevreden met z'n aantal doelpunten, relativeer het alleen een beetje. Het is gewoon top dat hij ineens zoveel scoort, maar hij speelt nou ook nog niet de pannen van het dak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |