Verder heen ja.quote:Op zondag 28 november 2010 14:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb het al gezien, Zwolle is een stuk verder dan Feyenoord.
Cabral was ook echt geweldig . Wat een verademing met die prutser van een Bruinsquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Ruud het volgende:
Mokotjo![]()
Verder was het niet veel (op een paar momenten na), maar wel heerlijk 3 punten
En súper fanatiek! En dan geeft het niet als niet alles lukt.quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Merkie het volgende:
Wijnaldum stond trouwens een prima pot te spelen moet ik zeggen.
Tim de Cler.. hoe die het steeds maar laat gebeuren dat er voorzetten afgevuurd worden.quote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Tim de Cler
Dat hakje in de laatste minuut
Begint-ie bij ons ook te worden.quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
Wijnaldum zou bij clubs als Twente of misschien zelfs psv gewoon de grote man zijn .
Eerst maar ff kijken of die blijft .quote:Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Begint-ie bij ons ook te worden.
Nog iéts meer scorend vermogen, hopelijk ontwikkelt ie ook dat nog.
Dankuzeerquote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef MasterJustin het volgende:
Feyenoord-supporters gefeliciteerd met deze overwinning.
Zeg dat wel, over het geheel genomen niet gek gespeeld, gezien de omstandigheden van de laatste tijd. Mentale dreun vlak voor rust goed te boven gekomen, kwamen scherp uit de kleedkamer.quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Siyara het volgende:
Voelt goed om weer eens 3 punten te zien...
Leuk hoe de mening van 1 iemand meteen wordt afgestempeld als de mening van iedereenquote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef Smoofie het volgende:
Jullie overschatten Wijnaldum wel heh. De grote man bij PSV of FCTLens is beter dan Wijnaldum, Theo is beter, zelfs Chadli
Lens beter dan Wijnaldumquote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef Smoofie het volgende:
Jullie overschatten Wijnaldum wel heh. De grote man bij PSV of FCTLens is beter dan Wijnaldum, Theo is beter, zelfs Chadli
Ik ben het wel met je eens. Ik vind het rendement van Wijnaldum veel te laag. Het oogt wel leuk maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb echt geen idee in welke rol en in welk elftal hij de boel op sleeptouw kan gaan nemen. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit maar ik zie die geweldige potentie niet. Een leuke clubspeler is het, die uit kan groeien tot top eredivisie, ik zie geen internationale topper lopen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef Smoofie het volgende:
Jij had meer binding bij Lucius, Basto, Harry, Gibbs en consorten ?quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik vind het rendement van Wijnaldum veel te laag. Het oogt wel leuk maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb echt geen idee in welke rol en in welk elftal hij de boel op sleeptouw kan gaan nemen. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit maar ik zie die geweldige potentie niet. Een leuke clubspeler is het, die uit kan groeien tot top eredivisie, ik zie geen internationale topper lopen.
Maar misschien zit ik er wel naast. Komt misschien ook omdat ik niet zoveel binding met dit elftal heb. Voor het eerst in mijn leven zie ik een elftal Feyenoorders waarbij ik denk :'Ach. het zal wel'. Dan heb ik het niet over de club maar puur over dit elftal. Ik vind er geen spelers met bijzondere kwaliteiten bijlopen, geen spelers met een bovengemiddelde werklust, geen spelers met een groot loopvermogen, en ook geen bijzonder sympathieke gasten.
Ik snap jou echt niet .quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik vind het rendement van Wijnaldum veel te laag. Het oogt wel leuk maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb echt geen idee in welke rol en in welk elftal hij de boel op sleeptouw kan gaan nemen. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit maar ik zie die geweldige potentie niet. Een leuke clubspeler is het, die uit kan groeien tot top eredivisie, ik zie geen internationale topper lopen.
Maar misschien zit ik er wel naast. Komt misschien ook omdat ik niet zoveel binding met dit elftal heb. Voor het eerst in mijn leven zie ik een elftal Feyenoorders waarbij ik denk :'Ach. het zal wel'. Dan heb ik het niet over de club maar puur over dit elftal. Ik vind er geen spelers met bijzondere kwaliteiten bijlopen, geen spelers met een bovengemiddelde werklust, geen spelers met een groot loopvermogen, en ook geen bijzonder sympathieke gasten.
Neemt niet weg dat die 3 punten van vandaag wel lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |