quote:
Neeeeeeee! Je hebt een broer, dus een is genoeg. Yani, als je het je puur gaat om je afkomst.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte!
Moet ik 2 of 3? yavuz zei iets van je moet 3 als je ook jezelf wil + je broer?
quote:Order ID: 340-353058-xxxxxx
Number of people to be genotyped in your order: 1
Order Subtotal: $99.00
Shipping: $62.95
Order Total: $161.95
Ja, dit. Als je meer over je gezondheid wilt weten, dan wel. Maar ik weet daar niet veel over, en ik zou er ook niet teveel waarde aan hechten. Ik wil het zelf ook eigenlijk helemaal niet weten en ga het ook niet checken. Als ik bijvoorbeeld een verhoogde kans op een soort kanker zou hebben, dan zou ik ernaar gaan leven. Ik hoef die dingen niet te weten. Maar Bilmi, als jij het wel wilt, gewoon doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
Dan wel ja.
Wil je dat echt? Beetje overbodig wmt
Canim. Ga je ook een DNA test kopen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tek selam veren, tek sevdigim.
Yeaaaah.quote:
Niet ingelezen in de vorige delen.. niye ki?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Canim. Ga je ook een DNA test kopen?
Meer over je afkomst (en gezondheid, als je daar om geeft) te weten komen? En vandaag geldt er een mega korting (100 dollar ipv 500).quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet ingelezen in de vorige delen.. niye ki?
Neeeeeeeeeeeeeee! Kom op, bel ze!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
De enige twee personen die dit voor me kunnen doen zijn er niet.
De rest heeft niet genoeg op rekening enz.
En eentje vertrouwt me niet.
Nee, rabobank. Ik had je trouwens graag geholpen, maar ik heb zelf ook geen creditcard (bankpasje doet het niet, geblokkeerd, maar daar heb je toch niks aan) en mijn oom is al weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |