Ik had de meeste zelf ook al gezien, maar sommige zaten ook goed verstoptquote:
Ze hebben er toch 1 over het hoofd gezien. De 44 zit er dubbel in. Naast het bord achter de bar loopt er ook iemand met een football shirt voorbij waar groot 44 op staat.quote:
Volgens mij countdown tot 'the bad news' zoals de aflevering heet... Maar verder geen echt functie geloof ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Shocking einde, die zag ik echt niet aankomen. En waar was die countdown nou voor? Totaal random ofzo?
Die zag ik eerst ook niet maar op het plaatje staat de zender-logo precies voor die cornflakes box...quote:Op donderdag 6 januari 2011 03:08 schreef vault_tec het volgende:
Waar zit de 15, die zie ik niet. en snap het nut van die nummers ook niet...
quote:I cried with Alyson Hannigan, who EW editor Adam B. Vary and I agree is one of the best criers on TV. Bron: ew.com
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Vortix het volgende:
Komt denk ik gedeeltelijk voort uit zijn werk als docent, waar je ook een soort van professioneel voor de dag moet komen
Deze keer was het echt uitstekend geacteerd inderdaad. Ze heeft nogal de neiging te dramatiseren maar deze keer was het perfect.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alhoewel haar gejank dit keer beter was dan andere keren.
Katyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
"Pop star Katy Perry will guest star on an episode of CBS hit show How I Met Your Mother later this season as a potential love interest for Josh Radnors Ted, CBS said Thursday."
Ik ben ook benieuwd naar de Barney-scènes
Volgende week geen aflevering trouwens, de 17e weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |