Tis wel een vreselijke naam, Cobie Smuldersquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Mirel het volgende:
Hoezo aparte rol van Robin?Ik vind juist die character zo leuk en daarmee dus ook Cobie Smulders.
Ik las laatst in de krant dat het in de plaats kwam van the Nanny en ze seizoen 5 gingen uitzenden.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:34 schreef franklop het volgende:
Zag dat ze het ook weer op rtl5 uitzenden, gister was aflevering met de blind date die hij eerder ook al eens had gehad met julia, was dat niet S03?
Ze kan het wel in principe:quote:Op woensdag 8 december 2010 09:26 schreef -Mo- het volgende:
Ik snap niet dat ze Alyson nog laten huilen in scènes, als zij totaal niet beschikt over acteertalent.
Is ook seizoen 5, aflevering 2. Dus dat klopt wel, want dan zullen ze maandag zijn begonnen met de eerste aflevering.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:16 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik las laatst in de krant dat het in de plaats kwam van the Nanny en ze seizoen 5 gingen uitzenden.
Buffy.quote:
Zo heten veel oma's in Nederland ookquote:Op woensdag 8 december 2010 04:34 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Tis wel een vreselijke naam, Cobie Smulders
De vader van Cobie Smulders is een Nederlander. Dus dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zo heten veel oma's in Nederland ook
Dan ben je waarschijnlijk gewoon een humorloze saaie lul, want er zaten een paar erg leuke afleveringen tussenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:31 schreef Re.active het volgende:
Ik vond 'm geen reet aan net als het laatste anderhalve seizoen eigenlijk.
Vooral dat telefoontje: 'I can't marry her' 'Yes you can' 'Yeah you're right.'quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Go Ted![]()
![]()
Prachtig hoe die iedereen aanpakte op het eind.
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vooral dat telefoontje: 'I can't marry her' 'Yes you can' 'Yeah you're right.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |