Uhh..wat?!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef Seam het volgende:
De makers hebben allang verklapt wanneer zijn vrouw gevonden wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Seam het volgende:
Ik bedoel dat ze in een interview hadden aangekondigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik ken hetquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Alle 125 eps er doorheen gejaagd in een dikke 3 weken.
Nu moet ik elke week wachten op een nieuwe ep
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef Operc het volgende:
Hierboven schreef iemand dat er de 17e pas weer een aflevering komt..
oh kutquote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef Operc het volgende:
Hierboven schreef iemand dat er de 17e pas weer een aflevering komt..
Ik had 'm gelijk door, en mijn vriend en ik gingen een soort 'wedstrijdje' doen wie als eerste het volgende getal zag. Het was zo grappig, en toen de laatste paar nummers kwamen, vroegen we ons af naar wat voor grappigs ze zouden aftellen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:07 schreef DUK het volgende:
Ouderwetse HIMYM-aflevering met een triest einde. Countdown viel me behoorlijk snel op en ik vreesde eigenlijk voor zo'n einde tijdens de laatste paar minuten van de aflevering...
Tuurlijk, was een steengoede aflevering. Een vriend van me had het ook niet gezien en die ging nu meteen opnieuw kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt maar enkele getallen gezien, en ik twijfel of ik hiervoor de hele aflevering wel wil herkijken.
Dit.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Tuurlijk, was een steengoede aflevering. Een vriend van me had het ook niet gezien en die ging nu meteen opnieuw kijken
Ik zag het net ook en wou het hier ook plaatsen!quote:
Ja, echt joh? CBS weet zelf niet wanneer ze de eerstvolgende ep gaan uitzenden? Interessant...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef Kwork het volgende:
Volgende nieuwe ep is volgende week pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |