Uiteindelijk moet je het bakje van de koffiedik wel een keer legen, na een aantal bakjes koffie zetten. Dus niet na ieder kopje.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef gohan16 het volgende:
volautomatisch, dus van koffieboon tot koffie zonder dat je steeds koffiedik moet opruimen?
en waarom is er dan een dolce gusto gekomen? dat lijkt me een stap terug in kwaliteit..quote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
Je krijgt wel koffie zoals het hoort he, geen Senseo of filterkoffie, maar net ff wat lekkerder, net ff dat ietsje meer.... en dat iedere dag weer.
De Dolce Gusto is makkelijk voor als je ff snel wat anders wil, dus chocolademelk, of ff een ander smaakje koffie. Het is een andere kwaliteit, al durf ik niet te beweren dat een Dulce Gusto slecht is, dat is ook prima koffie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waarom is er dan een dolce gusto gekomen? dat lijkt me een stap terug in kwaliteit..
(oftewel, wat is er "mis" met dit apparaat? )
Beter is subjectief. Je kiest de bonen die bij je passen, je maakt de koffie zelf in plaats van instant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |