abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89104803
Omdat we ook een DolceGusto hebben, gaat deze 4 maand oude koffiemachine de deur uit, staat hier niets te doen. Hij is in prima staat, eigenlijk zo goed als nieuw.
Tijdens een actie gekocht voor 480 euro, bon aanwezig en die krijg je er dan ook bij.

Vraagprijs is 375 euro. Kom maar op met je geld of je spullen.

Gaat om de Krups EA 8050 met display en incl melkkan.

pi_89110194
volautomatisch, dus van koffieboon tot koffie zonder dat je steeds koffiedik moet opruimen?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_89110427
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef gohan16 het volgende:
volautomatisch, dus van koffieboon tot koffie zonder dat je steeds koffiedik moet opruimen?
Uiteindelijk moet je het bakje van de koffiedik wel een keer legen, na een aantal bakjes koffie zetten. Dus niet na ieder kopje.
pi_89155696
Je krijgt wel koffie zoals het hoort he, geen Senseo of filterkoffie, maar net ff wat lekkerder, net ff dat ietsje meer.... en dat iedere dag weer.
pi_89166060
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
Je krijgt wel koffie zoals het hoort he, geen Senseo of filterkoffie, maar net ff wat lekkerder, net ff dat ietsje meer.... en dat iedere dag weer.
en waarom is er dan een dolce gusto gekomen? dat lijkt me een stap terug in kwaliteit..
(oftewel, wat is er "mis" met dit apparaat? )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89188214
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2010 07:23 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

en waarom is er dan een dolce gusto gekomen? dat lijkt me een stap terug in kwaliteit..
(oftewel, wat is er "mis" met dit apparaat? )
De Dolce Gusto is makkelijk voor als je ff snel wat anders wil, dus chocolademelk, of ff een ander smaakje koffie. Het is een andere kwaliteit, al durf ik niet te beweren dat een Dulce Gusto slecht is, dat is ook prima koffie.
Voor de echte koffieliefhebber is deze koffiemachine natuurlijk wel beter dat de Gusto.
pi_89207682
is ie beter dan een nespresso?
pi_89208682
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef Brench het volgende:
is ie beter dan een nespresso?
Beter is subjectief. Je kiest de bonen die bij je passen, je maakt de koffie zelf in plaats van instant.
De koffieliefhebbers zullen zeggen dat het beter is dan de Nespresso.
pi_89251073
Okay, dan doe ik hem in de Zondag aanbieding, als je nu 350 biedt mag je hem hebben.
Ik hoef er geen geld voor te hebben, als je wat anders leuks hebt, gooi het in dit topic, kijken of je iets leuks hebt.
pi_90500050
Verkocht, slotje!