Tussen het leren van tentamens (iets waar de mensen in deze serie geen last van lijken te hebben) toch maar even kijken! Ben wel benieuwd hoe ze al die gebeurtenissen van de trailer in zo een korte episode gaan stoppen.
Als ze een seizoen 2 doen moeten ze inderdaad wat meer laten zien van de colleges en de sociëteit. Er zijn genoeg corpsleden die wel gewoon naar college gaan.
Ik ga hem toch maar weer online kijken, for old time's sake.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden. Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden. Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Al met al een aardige serie! Het bleef wel spannend, maar inderdaad slecht einde....
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje" Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?" _o_
Wat een kutaflevering. Het moest allemaal even in 25 minuutjes gepropt worden. zoals in meerdere afleveringen naar mijn mening erg slecht geacteerd. voorbeeldje van Joep en Karin, dat opeens weer goed is; komt gewoon niet over. De serie was in het algemeen wel vermakelijk, met goed acteerwerk van Olivier en Hendrik Bolhuis.
Ach, het kon slechter. Voorspelbaarder niet, helaas.