Die was van StarMaker toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef Nautilus. het volgende:
De acteurs zijn wel allemaal ouder dan de personages die ze spelen. Over tieten gesproken: Anna Speller (Nina, de barco-assistente) is 26,.
2 weken? Damnquote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Goeie ep 7, jammer dat we twee weken moeten wachten op de finale.
Oei dat wist ik niet waarom ? Voetbal ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Goeie ep 7, jammer dat we twee weken moeten wachten op de finale.
nee, omdat BNN besloten heeft om de laatste aflevering niet een week eerder online te zetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oei dat wist ik niet waarom ? Voetbal ?
In de serie is hij 21.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef Nautilus. het volgende:
Tim Murck (Olivier) is 28. Kijk, dan begrijp je die stufi-wijzigingen wel.
Kut actiequote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, omdat BNN besloten heeft om de laatste aflevering niet een week eerder online te zetten.
Ze is er niet minder knap om!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Om te praten over ontwikkelingshulp, (helaas) niet over feuten.
Dan kan je net zo goed foto's van haar gaan bekijken, want ik vind het absoluut niet aantrekkelijk als een vrouw over ontwikkelingssamenwerking gaat zaniken.quote:
Gewoon geluid uit zettenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed foto's van haar gaan bekijken, want ik vind het absoluut niet aantrekkelijk als een vrouw over ontwikkelingssamenwerking gaat zaniken.
Nee ze moeten voor jou niet meer dan 2 hersencellen hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed foto's van haar gaan bekijken, want ik vind het absoluut niet aantrekkelijk als een vrouw over ontwikkelingssamenwerking gaat zaniken.
Tuurlijk wel, dat is voor mij een vereiste. Maar gelul over ontwikkelingssamenwerking kan ik echt niet meer aanhoren, als ze nou over de bankencrisis of toestand van de economie in Duitsland over zou gaan praten zou ik het erg interessant vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee ze moeten voor jou niet meer dan 2 hersencellen hebben.
Hoef niet uit te leggen waarom dit nogal verboden is tegenwoordigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |