Inderdaad, moet je nakijken of de vakken worden gegeven. Zo niet heb je pechquote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef BasEnAad het volgende:
Als in het eerste trimester niet alle vakken worden aangeboden om je P te halen dan heb je pech.
Wat bedoel je daar mee ?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef BasEnAad het volgende:
Als in het eerste trimester niet alle vakken worden aangeboden om je P te halen dan heb je pech.
Semester is 0,5 jaar = 6mndquote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef plesner het volgende:
Sorry maar wat is een trimester? Is dat een andere benaming voor een semester of iets anders?
I c, bedanktquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Semester is 0,5 jaar = 6mnd
Trimester is 0,25 jaar = 3mnd
Dus je deed er gewoon 1,25 jaar over, zonder dat je met de stof voor het 2de jaar begon zeg maar....quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef Renesite het volgende:
Alleen: je moet in het bepaalde trimester het vak weer halen. Voornamelijk op het HBO: de vakken worden niet elk blok gegeven.
Het kan uberhaupt wel: done that (na 1,25 jaar)
Jawel, ik miste 2 tentamens van het eerste blok, deze deed ik naast het 2e jaar in het 5e blok. Druk was het zeker, maar goed te doen. Uiteindelijk loop ik nu in het 3e jaar maar 1 tentamen achterquote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef Halohalohalo het volgende:
[..]
Dus je deed er gewoon 1,25 jaar over, zonder dat je met de stof voor het 2de jaar begon zeg maar....
Huh wat? Trimester = jaar/3, vandaar ook het woord trimester natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Semester is 0,5 jaar = 6mnd
Trimester is 0,25 jaar = 3mnd
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat? Trimester = jaar/3, vandaar ook het woord trimester natuurlijk.
HBO pwnd Universiteit op dit vlak keihardquote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Kaas- het volgende:
Cool, leer ik ook wat. Had er echt nog nooit van gehoord. Komt ook doordat onze universiteit een verdeling van het jaar in 3 periodes wel gewoon trimesters noemt (zie hier bijvoorbeeld), wat dan dus fout zou moeten zijn? Beetje vaag.
Mijn P en daarna een jaar (8 maanden) eruit en daarna verder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Een echte man haalt 27 punten in 1 blok,...
Wil je alleen je P halen ofzo en niet de rest van je opleiding?
Betaal dan niet volledige studiefinanciering maar betaal per EC. Ontvang dan ook geen stufi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef Halohalohalo het volgende:
[..]
Mijn P en daarna een jaar (8 maanden) eruit en daarna verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |