Woeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeequote:"BAZINGA!! The Big Bang Theory has been renewed for three more season. This brings the show through the 2013-2014 season!Are you excited? "
quote:CBS Entertainment and Warner Bros. Television have reached a multi-year broadcast agreement for the top-rated, critically acclaimed comedy, THE BIG BANG THEORY, it was announced today by Nina Tassler, President, CBS Entertainment, and Peter Roth, President, Warner Bros. Television. The agreement renews THE BIG BANG THEORY for an additional three years, extending it through the 2013-2014 season.
"It doesn't take a theoretical physicist to see why this show is a BIG part of our comedy future," said Nina Tassler. "From ratings to critical acclaim to pop culture buzz, it's struck a chord on all levels. The creative genius of Chuck Lorre and Bill Prady and the on-camera talents of an amazing young ensemble have created a comedy that will entertain viewers for a long time. We're proud to partner with Warner Bros. on another highly successful, long-running comedy."
"We are delighted and grateful that CBS has once again rewarded THE BIG BANG THEORY with a multiyear renewal," said Peter Roth. "This is a testament to the inspired and brilliant work of the show's entire creative team, and we look forward to continuing this highly successful partnership."
Doe maar rustig, want binnenkort mag je net als ons allemaal lekker wachten op een nieuwe epquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Regenbui het volgende:
Eergisteren voor het eerst The Big Bang Theory gezien en kan niet stoppen. Op het mometn in season 3 en het blijft leuk.
Zit nu ep 3 van seizon 3 te kijken. Super gruwelijk dat Sheldon het gedrag van Penny probeert te veranderen door haar chocolade te geven.
Is het nu season stop? hoe lang?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Doe maar rustig, want binnenkort mag je net als ons allemaal lekker wachten op een nieuwe ep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
JAAAquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:53 schreef BaRdmann het volgende:
WOOT wOOt!
Amazing News:
http://www.cbs.com/forum/posts/list/143157.page
[..]
Woeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee
[Edit] De volledige press release:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef BaRdmann het volgende:
Nee nee ... seizoen stopt pas in mei. Nu moet je gewoon wachten ... nu is er geen tot 20/1, en dan pas weer 3/2
Btw, inhoud aflevering 3/2:Klinkt wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi nieuws dat ze het gelijk met 3 seizoenen verlengen
Me vriendin snapt nog steeds niet wat ik hier zo leuk aan vind. Maar stiekem toch mee kijken en lachen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
En ik maar zoeken.quote:
Onder andere op:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef delano.888 het volgende:
Waar kan je precies zien wanneer de nieuwe eps online komen, ik heb nu tot S4E12 gezien, dat is de laatste nu toch?
Wel jammer dat het zo lang wachten is op de volgende, vond het wel leuk om elke dag een aflevering te kijken, maar dat gaat nu niet meer..
Mijn tvcountdown selectie (onderaan aanpassen)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:15 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Onder andere op:
wikipedia
tv.com
tvrage.com
myepisodes.com
Dankje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn tvcountdown selectie (onderaan aanpassen)
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dankje.
Voor anderen, dit linkje werkt iets makkelijker:
http://tvcountdown.com/s/the-big-bang-theory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |