Omdat ze heel petite zijn? Dan kun je best wat schaaltjes op tafel zetten met visitequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze gaan per 5 geloof ik, ik heb 3 pakjes gekocht, weet niet waarom
!
Ik heb een bakjesfetish, dus dat zou mijn reden zijn om er zoveel te kopenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze gaan per 5 geloof ik, ik heb 3 pakjes gekocht, weet niet waarom
!
Bedankt voor de tip! Helaas woon ik in Arnhem, beetje uit de richting dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef rubje het volgende:
[..]
diezelfde sloffen die je bij Action hebt,liggen nu ook bij deze drogisterij in rotterdam.Alle kleuren vd regenboog en goedkoop.
Badjas kost 8 euro zoveel, komt tot de knie. Heb m gekocht voor 't vriendinnetje van mn broertje als sinterklaascadeau...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef heaven7 het volgende:
Die bakjes! Kost dat?En wat kost die badjas?
Die sloffen zijn bij de Dirk/Bas/Digros te koop. Dirx is van dezelfde keten (alleen dan de drogisterij-variant).quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Helaas woon ik in Arnhem, beetje uit de richting dusZe hebben sowieso wel leuke dingen daar!
Tegenwoordig wel weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of de Action tie wraps verkoopt?![]()
Gewoon een vrij standaard maatje, zo lang het niet de allerkleinste (dunste) zijn.
Ik meen ze wel eens gezien te hebben, maar begin nu te twijfelen en voordat ik helemaal om moet in de stad voor de Action toch maar even vragen hier
[ afbeelding ]
Die zit er welquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Heaven7: zit er een van Haren in Arnhem? Die hebben nu ook noorse sloffen in de aanbieding. Ze zijn wel iets duurder (dacht iets van 8 euro).
Heb je alle actions daar gehad? Velp ook niets?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die zit er welHebben idd vergelijkbare sloffen maar het scheelt toch wel in prijs. Maar kan altijd ff kijken
Is dat hetzelfde fleecevest wat ik heb, van Basic ofzo? Ik heb daar echt totaal geen last van... maar goed, ik heb hem afgelopen winter gekocht dus misschien een andere fabrikant.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Syrena het volgende:
Mijn fleecevest van de Action is echt zoooooo statisch. Zodra ik het aantrek begint het al te knetteren. Als ik opsta van de bank en ik raak iets van metaal aan (zoals een deurkruk of het aanrecht) dan *KLATS**VONK*.
Wel jammer want het is lekker warm, maar ik heb nu iets anders aan
Waar kun je die armbandjes vinden?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef sproetjes het volgende:
net even geweest buit:
- thermo legging (had er al 1, zit super voor die 2.59 ofzo)
- schapenwollen inlegzooltjes
- 2 "barong" armbandjes
- verzilverde "diamanten" oorstekers
net over de 5 euro kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |